මම කාලයක් මාළබේ නෑදෑ ගෙදරක ඉදියා කැම්පස් ගිය අලුත. ඒ ගෙදර පුතයි, දුවයි. උන් දෙන්නම මට අයිය / අක්ක.
මම සෑහෙන දැකපු එකක් තමයි, උන්ගේ අම්මා, ඒ අක්කා එක්ක පට්ටම වෛරෙකින් වගේ ඉන්නේ.
උදේ නැගිට්ට ගමන් ඒ ඇන්ටි ගිහින් අයියගේ ඔලුව අතගාල ඌට තේ එකකුත් හදල දීල එනවා. අර අක්කට එහෙම නෑ. ඒකි නැගිට්ට ගමන් බැනුන් අහන එක තමයි කරන්නේ. අතු ගාපන්, වළං හෝදපන්. වැඩට මිනිස්සු ගන්න බැරි දුප්පත් පවුලකුත් නෙමේ.
මම දවසක් දෙකක් බැලුවා, ඒකිට දෙන වැඩ ඔක්කොම කරල අතු පතු ගාල ඔක්කොම කරල තිබ්බත් Random මොකක් හරි අල්ලගෙන බනිනවා. ඒ අක්කට ආදරෙන් කතා කරනව ඇහිල නෑ මම ඉදපු අවුරුදු 2කටම.
මම ඒ අක්කට Lap එකේ වැඩ වලට එහෙම එක දෙද්දී ඒ ඇන්ටි ඒකිට බනිනවා, මල්ලිට වැඩ කරගන්න දීපන් කියලා.
ඒ අක්කා බැඳල ගියා ඊයේ. ඒකි යද්දී ගෙදර උන් දිහා බලල ඇඬුවෙවත් නෑ. පට්ට සතුටෙන් ඉදියේ. සාධාරණයි නේ බං.
ඕවගේ අම්බානක සිද්ධි තියනවා. උබලටත් අත්දැකීම් තියනවද එකෙක්ට එක විදිහක් තව එකෙක්ට තව විදිහස් සලකන විදිහ ගැන?
මම සෑහෙන දැකපු එකක් තමයි, උන්ගේ අම්මා, ඒ අක්කා එක්ක පට්ටම වෛරෙකින් වගේ ඉන්නේ.
උදේ නැගිට්ට ගමන් ඒ ඇන්ටි ගිහින් අයියගේ ඔලුව අතගාල ඌට තේ එකකුත් හදල දීල එනවා. අර අක්කට එහෙම නෑ. ඒකි නැගිට්ට ගමන් බැනුන් අහන එක තමයි කරන්නේ. අතු ගාපන්, වළං හෝදපන්. වැඩට මිනිස්සු ගන්න බැරි දුප්පත් පවුලකුත් නෙමේ.
මම දවසක් දෙකක් බැලුවා, ඒකිට දෙන වැඩ ඔක්කොම කරල අතු පතු ගාල ඔක්කොම කරල තිබ්බත් Random මොකක් හරි අල්ලගෙන බනිනවා. ඒ අක්කට ආදරෙන් කතා කරනව ඇහිල නෑ මම ඉදපු අවුරුදු 2කටම.
මම ඒ අක්කට Lap එකේ වැඩ වලට එහෙම එක දෙද්දී ඒ ඇන්ටි ඒකිට බනිනවා, මල්ලිට වැඩ කරගන්න දීපන් කියලා.
ඒ අක්කා බැඳල ගියා ඊයේ. ඒකි යද්දී ගෙදර උන් දිහා බලල ඇඬුවෙවත් නෑ. පට්ට සතුටෙන් ඉදියේ. සාධාරණයි නේ බං.
ඕවගේ අම්බානක සිද්ධි තියනවා. උබලටත් අත්දැකීම් තියනවද එකෙක්ට එක විදිහක් තව එකෙක්ට තව විදිහස් සලකන විදිහ ගැන?
ඔහොම උන් ගොඩක් කරන්නේ ඒ කෙල්ලව ගෙදර තියන් වැඩකාරියක් වගේ වැඩ ගන්න එක, මගුලක් හොයන්න බලන්නේ නෑ ආවත් ඒක කඩල දානවා, මන් දන්නා එහෙම පවුලක් ඉන්නවා දැන් කෙල්ල නාකි වෙලා ගෙදරම ඉන්නවා.