සමාන අයිතිවාසිකම් ඉල්ලා කාන්තාවෝ දෙදෙනෙක් අධිකරණයට 😂😂😂

Mahesh Wanasinghe

Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    හෙළ පිරිමි කැමති නෑ ඔවාට. උන් ආස ගෑනු වහල්ලු වගෙ ඩුබායි කුවෙට් සෞඩි කටාර් යවන්න


    ඔස්ට්‍රෙලියාව රැට කොච්චි ට්‍රැම් බස් එල්වන ගැනු ඉන්නෙ. ගරජ් වලත් වැඩ කරන්නෙ

    ------ Post added on Jul 11, 2025 at 8:27 PM
    ලංකාවේ ගෑනුත් කැමති නම් කරාට කමක් නෑ. හැබැයි දූෂණය උනා, කරදර උනා කියලා අඩන්නෙ නැත්නම් විතරක් ගත්ත නම් හරි. ලංකාවේ කන්ස්ට්‍රක්‍ෂන් කම්පැනි(රජයේ/ ප්‍රයිවට් ) කිසිම එකක නයිට්වලට කෙල්ලො දාන්නෙ නෑ. දැම්මොත් ඕකුන් ගේ ආරක්‍ෂව ගැන හොයන්න වෙනම උන් සෙට් එකක් දාන්න වෙනවා. ලංකාවේ මේවගේ දේවල් හැදෙනකල් කෙල්ලොන්ට සමහර ජොබ් කරන්න අමාරුයි
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    ඇත්ත නෙ හුත්තො. පයියෙන්වත් හුත්තෙන්වත් නෙමෙයි නම් රස්සා කරන්නෙ එ්ක එහෙම වෙන්න ඔ්න
    ගොඩක් ඒවාගේ ප්‍රායෝගික නැති නිසයි පිරිමි අයව දාන්නේ. මුන් දකින්නේ ඔය ලොකු ස්ටේශන්වල ස්ථානාධිපතිලා සෙට් එක. පොඩි ස්ටේසන්වල සමහර විට ස්ථානාධිපතිටමයි ඔක්කොම වැඩ කරන්න තියෙන්නෙ. අනික නයිට් ශිෆ්ට් අනන් මනන් තනියෙන් ඇවිල්ල අදින්න වුනාම තට්ට තනියමේ, ඊට පස්සේ උන්ව රකින්න කියලා වෙනම වැඩ වර්ජන දාලා සික්කො දාන්න වෙනවා. මම ඕන ඔට්ටුවක් අල්ලනවා ඔය ගෑනු දෙන්නට ස්ථානාධිපතිකම දීලා දුෂ්කර සින්ගල් ස්ටේශන් එකක් සෙට් වුනොත් හෙමිට මාරු වෙනවා බයිලා ගහලා.
     
    • Haha
    Reactions: Mr.dark

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    ලංකාවේ ගෑනුත් කැමති නම් කරාට කමක් නෑ. හැබැයි දූෂණය උනා, කරදර උනා කියලා අඩන්නෙ නැත්නම් විතරක් ගත්ත නම් හරි. ලංකාවේ කන්ස්ට්‍රක්‍ෂන් කම්පැනි(රජයේ/ ප්‍රයිවට් ) කිසිම එකක නයිට්වලට කෙල්ලො දාන්නෙ නෑ. දැම්මොත් ඕකුන් ගේ ආරක්‍ෂව ගැන හොයන්න වෙනම උන් සෙට් එකක් දාන්න වෙනවා. ලංකාවේ මේවගේ දේවල් හැදෙනකල් කෙල්ලොන්ට සමහර ජොබ් කරන්න අමාරුයි
    Eka ganunge waraddak neme ne
     
    • Like
    Reactions: Mr.dark

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    උබල දන්නේ නෑ ගෑණු මාස 3 6 නිවාඩු ගත්තම ඔපිස් වල තියෙන වදේ... ඒ වෙලාවට අම්ම මුත්තා මතක් වෙන්නේ.. ඒ මදිවට වැඩට ආවට පස්සෙත් උන්ගේ පර වැඩ කරන්න වෙනවනේ... වැඩ ටික hand over කරන්නෙත් නෑ හරියට...
    meeka aththak
     

    DGN

    Well-known member
  • Feb 16, 2015
    415
    604
    93
    Meka nam kerima wadayak den.kunu ekathu karannath mun yawanna ona tractor eke naggala
     

    OpenSpace

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    2,791
    1,306
    113
    Mars
    ela ela hoda wadak.

    Oya wage samahara banks wala ladies account walata vadipura interest rate dena ekath hari naha ne.
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    සුදුසුකම් නැති දෙන්නෙක් වෙන්න ඇති 🥴
     

    prasadmanjulago

    Well-known member
  • Aug 12, 2010
    1,095
    184
    63
    කරන්න තියෙන සේරම විභාග කරලා සුදුසුකම් සේරම සපුරලා ගැනියෙක් නිසා ගන්නැති නිසා ඒ දෙන්නා උසාවි ගිහින් තියෙන්නේ . . සේරම ගැනු ස්ථානදිපති තනතුර ඉල්ලලා මැරෙන්න හදනවා වගේනේ මේක ඔලුව උද තියන් මුන් දුවන්නේ .පිස්සුද ? තමන් කැමති රස්සාව ඔක්කොම සුදුසුකම් සපුරලා ඉස්කෝලේ නාලන්දේ නිසා ගන්නේ නැ වගේ කිව්වොත් පිස්සු හැදෙන්නද්ද ?
     

    good-man

    Well-known member
  • Jan 29, 2015
    2,827
    3,004
    113
    සමාන අයිතිවාසිකම් ඉල්ලනවානම් හැම එකීටම පිරිමිකරන හැම දෙයක්ම දෙන්න ඕනේ . අන්තිමට වෙන්නේ දුෂ්කර, අමාරු ස්ථාන හා වැඩ පිරිමින්ට දීලා උන් ලේසි වැඩ අර පඩියටම කරනවා . සමාන අයිතිවාසිකම්නම් ඇයි උන්ට වෙනම කාන්තා අයිතිවාසිකම් කියලා ඉල්ලන්නේ ? හැමෝටම එකම අයිතිවාසිකම් ඉල්ලුවනම් ඉවරනේ . ගෑනුන්ට වෙනම අයිතිවාසිකමුත් ඕනේ සම අයිතිවාසියනුත් ඕනේ ..


    මොනවද ගෑණුන්ට බැරි වැඩ ?
    ------ Post added on Jul 11, 2025 at 8:07 PM
    ඡන්ද ඩියුටි ගිය වෙලාවක ගෑනු ඇවිල්ලා හිටියා ශාලා සහායක ඉල්ලලා ශාලා සහායක ආවනම් බැලට් ගෝනි කරගහන්න අදින්න ඕන( පට්ට බරයි සමහර බැලට් ගෝනි පිරිමි උනුත් දෙන්නෙක් එක්ක උස්සන්නේ) හැබැයි උන් කැමති නෑ ඒවා කරන්න බෑ කියනවා පිරිමි ලැජ්ජා වෙන්න ඕනලු උන්ට ඒවා උස්සන්න උනොත් හැබයි දීමනාව පිරිමියෙක්ගේ ගානම බලාපොරොත්තු වෙනවා ඒවා අඩු වෙන්න බෑ
     
    • Like
    Reactions: neo7x

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,484
    6,351
    113
    ගොඩක් ඒවාගේ ප්‍රායෝගික නැති නිසයි පිරිමි අයව දාන්නේ. මුන් දකින්නේ ඔය ලොකු ස්ටේශන්වල ස්ථානාධිපතිලා සෙට් එක. පොඩි ස්ටේසන්වල සමහර විට ස්ථානාධිපතිටමයි ඔක්කොම වැඩ කරන්න තියෙන්නෙ. අනික නයිට් ශිෆ්ට් අනන් මනන් තනියෙන් ඇවිල්ල අදින්න වුනාම තට්ට තනියමේ, ඊට පස්සේ උන්ව රකින්න කියලා වෙනම වැඩ වර්ජන දාලා සික්කො දාන්න වෙනවා. මම ඕන ඔට්ටුවක් අල්ලනවා ඔය ගෑනු දෙන්නට ස්ථානාධිපතිකම දීලා දුෂ්කර සින්ගල් ස්ටේශන් එකක් සෙට් වුනොත් හෙමිට මාරු වෙනවා බයිලා ගහලා.
    දුෂ්කර සේවයෙ මෙච්චර කල් ඉදල තියෙන්නෙ පිරිමි විතරයි ද? ගිහින් බලපන් දුෂ්කර රෝහල් වලට දුෂ්කර පාසල්වලට. මිඩ් වයිෆ් ගෑනු එහෙම දුෂ්කර පැති වල නැද්ද කියල. 😂
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    උබල දන්නේ නෑ ගෑණු මාස 3 6 නිවාඩු ගත්තම ඔපිස් වල තියෙන වදේ... ඒ වෙලාවට අම්ම මුත්තා මතක් වෙන්නේ.. ඒ මදිවට වැඩට ආවට පස්සෙත් උන්ගේ පර වැඩ කරන්න වෙනවනේ... වැඩ ටික hand over කරන්නෙත් නෑ හරියට...

    අපෙ ගමේ කලින් ග්රාමසේවක හුත්තිත් එපාවෙනව. කරන වැඩේ දමල ගහල ඔපිස් එක වහල යනව මිනිහ කෝල් කරනව කියල . මං ඒකිව දුරට මාරු කරා අදුරන ඇමතියෙකුට කියල යහපාලන කාලෙ.

    සෞඛ්‍ය ඇරුනම අනිත් උන් ලේසියකට හදිසියකටවත් 7pm වෙනකන් ඉන්නැ ඔපිස්වල, 5 වෙද්දි රෙන්ට බරවෙල වගේ දගලනව. පිරිමි නැහෙන්ඩ ඕන.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    ඡන්ද ඩියුටි ගිය වෙලාවක ගෑනු ඇවිල්ලා හිටියා ශාලා සහායක ඉල්ලලා ශාලා සහායක ආවනම් බැලට් ගෝනි කරගහන්න අදින්න ඕන( පට්ට බරයි සමහර බැලට් ගෝනි පිරිමි උනුත් දෙන්නෙක් එක්ක උස්සන්නේ) හැබැයි උන් කැමති නෑ ඒවා කරන්න බෑ කියනවා පිරිමි ලැජ්ජා වෙන්න ඕනලු උන්ට ඒවා උස්සන්න උනොත් හැබයි දීමනාව පිරිමියෙක්ගේ ගානම බලාපොරොත්තු වෙනවා ඒවා අඩු වෙන්න බෑ
    දියුණු රටවල ඔව කර ගහන්නෙ නෑ. එවට මශින්, නීති රිති රෙගුලාසි, safety, ergonomics සපොර්ට් තියෙනවා
     

    good-man

    Well-known member
  • Jan 29, 2015
    2,827
    3,004
    113
    දියුණු රටවල ඔව කර ගහන්නෙ නෑ. එවට මශින්, නීති රිති රෙගුලාසි, safety, ergonomics සපොර්ට් තියෙනවා
    එහෙනම් දියුණු රටකට ගිහින් සම අයිතිවාසිකම් ඉල්ල ගන්න තියෙන්නේ මෙහේ සම අයිතිවාසිකම් ඉල්ලනවනම් සමානව වැඩ කරන්න ඕන
     
    • Like
    Reactions: neo7x

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,077
    4,633
    113
    this woke shit will eventually come to sri lanka too. remember harini and vrai are representing the feminist movement from posh colombo. it just started more to come.
    they will fight only for easy jobs not the difficult ones
     
    • Like
    Reactions: neo7x

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    දුෂ්කර සේවයෙ මෙච්චර කල් ඉදල තියෙන්නෙ පිරිමි විතරයි ද? ගිහින් බලපන් දුෂ්කර රෝහල් වලට දුෂ්කර පාසල්වලට. මිඩ් වයිෆ් ගෑනු එහෙම දුෂ්කර පැති වල නැද්ද කියල. 😂
    මම කිව්වේ දුෂ්කර එහෙම ලබ්බක් නෙමෙයි යකෝ. ඒ හැම තැනකම පිරිස් ඉන්නවා. මම කියන්නේ තට්ට තනියමේ රෑට ඇවිත් තනි පුද්ගල ස්ටේශමක වැඩ කරන්න වුනොත් ඒක කරන්න බෑ කියලයි ආරක්ෂක හේතුන් මත. දැනටත් අර ඩොකාලගේ ගෑනු නේවාසික ඒවාටත් හරි ආරක්ෂාවක් නෑ කියලා නාහෙන් අඬන එකේ ඔහොම සෙට් වුනොත් උන්ව රකින්න වෙනම එවුන් දාන්න වෙනවා :lol: :lol:
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,166
    5,866
    113
    සිරා, ගැනුන්ට බැරි වැඩතියෙනවා එත් මෙක පුලුවන් ජොබ් එකක්..ගැනු fighter pilots ඉන්නෙ



    ------ Post added on Jul 11, 2025 at 8:10 PM

    හෙළ පිරිමි කැමති නෑ ඔවාට. උන් ආස ගෑනු වහල්ලු වගෙ ඩුබායි කුවෙට් සෞඩි කටාර් යවන්න


    ඔස්ට්‍රෙලියාව රැට කොච්චි ට්‍රැම් බස් එල්වන ගැනු ඉන්නෙ. ගරජ් වලත් වැඩ කරන්නෙ
    ------ Post added on Jul 11, 2025 at 8:27 PM
    Eka ganunge waraddak neme ne
    දියුණු රටවල ඔව කර ගහන්නෙ නෑ. එවට මශින්, නීති රිති රෙගුලාසි, safety, ergonomics සපොර්ට් තියෙනවා
    නාන කෑගැහුවට වැඩක් නෑ වගේනෙ.. ඔන්න මගෙන සපෝට් එකක්. :lol: උබට සප් එකට ට්‍රාන්ස් පොන්නයෙක් ඉන්නව @Mr.dark කියල ඕනෙනම්.

    දුෂ්කර සේවයෙ මෙච්චර කල් ඉදල තියෙන්නෙ පිරිමි විතරයි ද? ගිහින් බලපන් දුෂ්කර රෝහල් වලට දුෂ්කර පාසල්වලට. මිඩ් වයිෆ් ගෑනු එහෙම දුෂ්කර පැති වල නැද්ද කියල. 😂
    ඇහුවොත් කියන්නෙ ගෑනු ගනන් ගන්නෙ නෑ, හැබැයි පොන්නය තාම උගෙ හුත්තෙ ගෑනු ගතියට අදිනව. :lol: මොකද පොන්නයො හයි කරගත්ත බිජ්ජෙ Prformance අඩු වෙලාද? :lol::lol::rofl:
     
    Last edited:

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    නාන කෑගැහුවට වැඩක් නෑ වගේනෙ.. ඔන්න මගෙන සපෝට් එකක්. :lol: උබට සප් එකට ට්‍රාන්ස් පොන්නයෙක් ඉන්නව @Mr.dark කියල ඕනෙනම්.


    ඇහුවොත් කියන්නෙ ගෑනු ගනන් ගන්නෙ නෑ, හැබැයි පොන්නය තාම උගෙ හුත්තෙ ගෑනු ගතියට අදිනව. :lol: මොකද පොන්නයො හයි කරගත්ත බිජ්ජෙ Prformance අඩු වෙලාද? :lol::lol::rofl:
    උම්බ මෙ වටිනා ත්‍රෙඩ් එකෙ කාලෙ නාස්ති කරන්න එපා.. go back to that Dinakshi Priyasad bj leak thread ekata.
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,166
    5,866
    113
    උම්බ මෙ වටිනා ත්‍රෙඩ් එකෙ කාලෙ නාස්ති කරන්න එපා.. go back to that Dinakshi Priyasad bj leak thread ekata.
    ඇයි නාන මේ වගේ වටින ත්‍රෙඩ් එකක වටින කියන පුද්ගලයෙක් වෙන නානව කවුරුත් ගනන් ගන්නෙ නැති නිසා මම පොඩි ස්පෝට් එකක් දුන්නෙ. :lol:
    නානට දැන් මේ වගේ ත්‍රෙඩ් පේන්නෙත් නෑ වගෙ.. :( දැන්ෆුලී මුස්ලිම් උනාද? කතෝලික හරිය හැලුවද? :P

    https://elakiri.com/threads/ඉස්ලාම්...-පුද්ගලයෙකුට-විවාහ-කරදෙයි-disgusting.2217171/