සයිටම් විරෝධීන්ගේ රෙදි ගලවයි

WhiteWalker

Member
Sep 15, 2015
18,612
1,328
0
16
North
ඉතිං හෙම්බිරිස්සාවකට තුවාලෙකට බෙහෙතක් දාගන්න ප්‍රථමාධාර දෙන්න වගේ පොඩි පොඩි ලෙඩ වලට සයිටම් එකේ අයව දොස්තරල ගත්තට අවුලක් නෑනෙ බං කොහොමත් මැරෙන්න තරං භයානක බෙහෙත් දෙන්න නෑනෙ අවුලක් වුනොත් රජයේ විස්ස විජ්ජාල වල දොස්තර මහත්තුරු ඉන්නවනෙ තුවාලෙ තියෙන කකුල තියෙද්දි අනික් කකුල කපල දාන්නයි මරල ඉවර වෙලා බොරුවට විසබීජයක් ගියා කියන්නයි ? :oo: :oo:
ඉතිං මං නං කියන්නෙ බරපතලව රෝගීන් මරණ අයිතිය රජයේ දොස්තර මහත්තුරුන්ට දීල පොඩි පොඩි ලෙඩ වලිං රෝගීන්ව මරන්න සයිටම් එකේ අයට දෙන්න ඕනෙ :yes: :yes:
මං නං ඔය ඕනෙ කෙනෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගන්නව ඇත්තමයි :yes: :yes:
 

mr.sgthilina

Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    ඇයි බන් ඉස්පිරිතාලවල බෙහෙත් දෙන්නෙ 1 දොස්තරද? :lol::lol::lol:

    ඉස්පිරිතාලෙකට ගොඩ වෙලා වත් නැහැ නේද? නැත්නම් බෙහෙත් අරගෙනත් ඇති, කබරගොයා තලගොයා කරගෙන ඉන්නවා වෙන්නත් පුළුවන්.
    සමහර ඉස්පිරිතාල (දුෂ්කර) කොහොමත් එක්කෙනෙක් වගේ ඉන්න ඒවත් තියෙනවා.
    මහා රෑ අවොත් නම් කොහොමත් එක්කෙනයි ඉන්නේ. (ගොඩක් වාට්ටු වල )

    (කොහොම හරි ඉතින් දැන් නෙවිල් ලොක්කත් කියනෝ නේ, MBBS දීපු අයටත් clinical exposure එක මදි කියල. හැබැයි ගොට්ට අල්ලන අයට නම් අවුලක් නැහැ වගේ.. )
     

    Shadow_01

    Active member
  • Jul 31, 2016
    689
    70
    28
    ඉස්පිරිතාලෙකට ගොඩ වෙලා වත් නැහැ නේද? නැත්නම් බෙහෙත් අරගෙනත් ඇති, කබරගොයා තලගොයා කරගෙන ඉන්නවා වෙන්නත් පුළුවන්.
    සමහර ඉස්පිරිතාල (දුෂ්කර) කොහොමත් එක්කෙනෙක් වගේ ඉන්න ඒවත් තියෙනවා.
    මහා රෑ අවොත් නම් කොහොමත් එක්කෙනයි ඉන්නේ. (ගොඩක් වාට්ටු වල )

    (කොහොම හරි ඉතින් දැන් නෙවිල් ලොක්කත් කියනෝ නේ, MBBS දීපු අයටත් clinical exposure එක මදි කියල. හැබැයි ගොට්ට අල්ලන අයට නම් අවුලක් නැහැ වගේ.. )

    ඉස්පිරිතාලෙකට ගොඩ වෙලා වත් නැthi bawanam penawa.:frown:
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    ඉස්පිරිතාලෙකට ගොඩ වෙලා වත් නැthi bawanam penawa.:frown:
    මොකක්ද එකේ වැරැද්ද? මහ රෑට ඔක්කොම දොස්තරලා එක වාට්ටුවක නැහැ. එක්කෙනෙක් හෝ වැඩිම වුනොත් දෙන්නෙක් තමයි ඉන්නේ. ඒ වගේම පොඩි ඉස්පිරිතාලවල එක්කෙනාගෙන් විතරක් දුවන වෙලාවල් ඕන තරම් තියෙනවා. මම මේ කතා කරන්නේ ලොකු teaching hospitals ගැනවත් , නැත්නම් general ඒවා ගැනවත් නෙවේ. එවයිත් සමහර වෙලාවට මම කියන දේ වෙන්න පුළුවන්.
     
    Last edited:

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    ඇයි බන් ඉස්පිරිතාලවල බෙහෙත් දෙන්නෙ 1 දොස්තරද?:lol::lol::lol:

    කොහොමත් බෙහෙත් දෙන ගොඩක් වෙලාවට දෙන්නේ එක දොස්තර තමයි. ඔක්කොම වට වෙලා දෙන සිරිතක් නැහැ නේ.:lol::lol::lol:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    කොහොමත් බෙහෙත් දෙන ගොඩක් වෙලාවට දෙන්නේ එක දොස්තර තමයි. ඔක්කොම වට වෙලා දෙන සිරිතක් නැහැ නේ.:lol::lol::lol:

    ගැන් බැන් ක්‍රමයට බෙහෙත් දීම සයිටම් අමතන්න
     

    Shadow_01

    Active member
  • Jul 31, 2016
    689
    70
    28
    මොකක්ද එකේ වැරැද්ද? මහ රෑට ඔක්කොම දොස්තරලා එක වාට්ටුවක නැහැ. එක්කෙනෙක් හෝ වැඩිම වුනොත් දෙන්නෙක් තමයි ඉන්නේ. ඒ වගේම පොඩි ඉස්පිරිතාලවල එක්කෙනාගෙන් විතරක් දුවන වෙලාවල් ඕන තරම් තියෙනවා. මම මේ කතා කරන්නේ ලොකු teaching hospitals ගැනවත් , නැත්නම් general ඒවා ගැනවත් නෙවේ. එවයිත් සමහර වෙලාවට මම කියන දේ වෙන්න පුළුවන්.

    :no::no:
    Rata eka doctor kenekwath na wards wala; teaching hospitals,general one ekaka. oncall inna kenath gedara. call 1k dunnoth enwa. eth welawak gatha wenawane.
     
    Last edited:

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    SB යනු දැනට පාර්ලිමේන්තුවේ සිටින අවංකම දේශපාලකයෙකි. රටට සම්පත කි.
    කිසිඳු ලාබ ප්‍රයෝජනයක් හමුවේ තම ප්‍රතිපත්ති පාවා නොදෙන එතුමා පැත්ත ගියත් තම මතය වෙනුවෙන් පෙනී සිටී. :yes::yes::yes:
     

    Ras Al Gul

    Active member
  • Oct 23, 2016
    442
    176
    43
    Kaduwela
    අරයට මෙයාට ඇඟිල්ල දික් කරගන්නවා විතරයි . විසඳුමක් හොයන්නේ නෑ කවුරුත් , මේ වදෙන් අසරණ වෙන්නේ එදාවේල හොයාගෙන කන අසරණ මිනිස්සු ටිකයි. සල්ලි කාරයෝ පෞද්ගලික රෝහල් වලට ගිහින් හරි බෙහෙත් ගනියි. අන්තිම කෙලවෙන්නේ දුප්පත් මිනිහටයි.....