සයිබර් ප්‍රහාරයකින් අන්තර්ජාලය මන්දගාම&a

ruchira88

Well-known member
  • May 16, 2008
    5,186
    941
    113

    Undersea cable cut near Egypt slows down Internet in Africa, Middle East, South Asia
    Internet and telecommunication networks live on undersea cable networks. And like clockwork, every so often we have cable cuts which disrupt the flow of information. A recent cut near Egypt has impacted millions of Internet users in Asia, Middle East and Africa.


    http://gigaom.com/2013/03/27/undersea-cable-cut-near-egypt-slows-down-internet-in-africa-middle-east-south-asia/

    මෙහෙම සීන් එකකුත් වෙලා තියෙනව කියන්නෙ :oo::oo::oo:

    oka thamai seen eka. dns resolver use karala thamai attack eka deela thiyenne. SLT eke open resolvers naa. customer la tikak run karanawa echcharai. me slow down ekata hethuwa cable cut eka/
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    අම්මටසිරි ඔවු නේන්නම් බං.. අදත් නෙට් ස්ලෝව්.. ගේම් එකෙත් අද හැමෝගෙම වගේ PING 400 පැනලා.. DDoS Attack එකක්ලු නේද..
     

    EApubs

    Active member
  • Sep 2, 2010
    584
    64
    28
    Machan DDOS attack ekata samaharawita ape SLT, Dialog DNS servers user keraa wennath puluwan.... Because they were open. Misconifigured.... I think they have fixed them now.