සරත්-පොන්සෙකාගෙ-බලු-කුක්කන්ට-වෙත

Mayan19

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    අඩෝ උබ මේ වචන ටික කාටහරි කියල ලියාගෙන නේද ටයිප් කලේ චන්දෙවත් නෑති හිපාටුවා:P:P
    මෑශින් එක ඔෆ් කරල ගිහින් ඉස්කොලේ ගෙදර වෑඩටික කරපන් ආව මෙතන ලොකු කතා දාන්න.... උබ SF ගේ මයිලක් වත් තරම් වටිනවද බන්....:angry::angry:

    :lol::lol::lol: ඉක්මනට මොනාහරි කරපන් පොන්සෙක වෙනුවෙන් මෙතන මට බැන බැන ඉදල වැඩක් නැ. මෙහෙම ගියොත් මයිලක්වත් නැතිවෙයි උබලගෙ පොන්සෙකගෙ :lol::lol::lol::rofl::rofl:
     

    KZRO

    Member
    Jan 18, 2008
    5,329
    8
    0
    41
    ~Kuliyapitiya~
    අඩෝ උබ මේ වචන ටික කාටහරි කියල ලියාගෙන නේද ටයිප් කලේ චන්දෙවත් නෑති හිපාටුවා:P:P
    මෑශින් එක ඔෆ් කරල ගිහින් ඉස්කොලේ ගෙදර වෑඩටික කරපන් ආව මෙතන ලොකු කතා දාන්න.... උබ SF ගේ මයිලක් වත් තරම් වටිනවද බන්....:angry::angry:


    uba SF ge mail gahak allagena idin ... hambei ala... :P:P:lol::lol:
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    ඔච්චරයි නෙද හැකියාව? පොන්නසෙකගෙ *ක මහගන්න කියක් හරි ගිහින් දුන්නනම් නරකද:lol::lol::lol:

    ඉදා කාගේත් කලින් උබේ මුලින් පුක මහා ගනින්
    images
    නුලයි ඊදිකට්ට අරන්.
    පුක කියන්න ලෑජ්ජා වෙන්න එපා උබ ඊට වඩා කැත වැඩ කරලා තියන එකෙක්නෙ. මතක ඇතුව කතිර මැස්මෙන් මහා ගනින් පුකස්...:lol:
     

    KZRO

    Member
    Jan 18, 2008
    5,329
    8
    0
    41
    ~Kuliyapitiya~

    :lol::lol::lol: ඉක්මනට මොනාහරි කරපන් පොන්සෙක වෙනුවෙන් මෙතන මට බැන බැන ඉදල වැඩක් නැ. මෙහෙම ගියොත් මයිලක්වත් නැතිවෙයි උබලගෙ පොන්සෙකගෙ :lol::lol::lol::rofl::rofl:


    :D:D elakiri talks tika macho....
     
    • Like
    Reactions: djnish

    KZRO

    Member
    Jan 18, 2008
    5,329
    8
    0
    41
    ~Kuliyapitiya~
    ඉදා කාගේත් කලින් උබේ මුලින් පුක මහා ගනින්
    images
    නුලයි ඊදිකට්ට අරන්.
    පුක කියන්න ලෑජ්ජා වෙන්න එපා උබ ඊට වඩා කැත වැඩ කරලා තියන එකෙක්නෙ. මතක ඇතුව කතිර මැස්මෙන් මහා ගනින් පුකස්...:lol:

    අන්න උබට තේරුනා නේද? SF ගෙ කට්ටියගෙ සහ MR සෙට් එකේ වෙනස... උබලා කතා කරන්නවත් දන්නෙ නැති ජතියක් බන්..
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51

    :lol::lol::lol: ඉක්මනට මොනාහරි කරපන් පොන්සෙක වෙනුවෙන් මෙතන මට බැන බැන ඉදල වැඩක් නැ. මෙහෙම ගියොත් මයිලක්වත් නැතිවෙයි උබලගෙ පොන්සෙකගෙ :lol::lol::lol::rofl::rofl:


    කරන්න දෙයක් නෑ බන්.... රන් ගොජා එක්ක තියෙන තරහ උබල වගේ පී ඩයල් එකක් අල්ලගෙන බයිට් කරල වත් මකා ගන්නව:yes::yes:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ඉදා කාගේත් කලින් උබේ මුලින් පුක මහා ගනින්
    images
    නුලයි ඊදිකට්ට අරන්.
    පුක කියන්න ලෑජ්ජා වෙන්න එපා උබ ඊට වඩා කැත වැඩ කරලා තියන එකෙක්නෙ. මතක ඇතුව කතිර මැස්මෙන් මහා ගනින් පුකස්...:lol:

    :lol::lol::lol: දුකයි බන් ඔබල ගැන. හොදටම දුකයි. කුනුරප කියන්නනම් පුලුවන්. එත් පොන්සෙක වෙනුවෙන් වචන දෙකක් ගොතා ගන්න බැනෙ තොපිට. පොන්සෙකා අපිට අපි පොන්සෙකට කියල කැගගහ ඉදල වැඩක් නැ. උබ පොන්සෙකටනම් ගිහින් join එයන් උත් එක්ක බලු කුඩුවෙ :lol::lol:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113

    කරන්න දෙයක් නෑ බන්.... රන් ගොජා එක්ක තියෙන තරහ උබල වගේ පී ඩයල් එකක් අල්ලගෙන බයිට් කරල වත් මකා ගන්නව:yes::yes:

    ප්‍රශ්නෙ කියන්නෙ මෙතන ඔයලා නෙමෙ මාව අල්ලන් ඉන්නෙ. මමයි ඔයල අල්ලන් ඔයලගෙ නිරුවත රටටම පෙන්නන්නෙ. අපි පොන්සෙක හරි කියන ඔනම කෙනෙක් එක්ක තර්ක කරන්න ලෙස්ති. එත් උබල හරක් ටික දන්නෙ අපි පොන්සෙකගෙ වැරදි පිට වැරදි කියද්දිත් කුනුහරප කිය කිය කැගහන්න විතරයි. :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: KZRO

    KZRO

    Member
    Jan 18, 2008
    5,329
    8
    0
    41
    ~Kuliyapitiya~

    ප්‍රශ්නෙ කියන්නෙ මෙතන ඔයලා නෙමෙ මාව අල්ලන් ඉන්නෙ. මමයි ඔයල අල්ලන් ඔයලගෙ නිරුවත රටටම පෙන්නන්නෙ. අපි පොන්සෙක හරි කියන ඔනම කෙනෙක් එක්ක තර්ක කරන්න ලෙස්ති. එත් උබල හරක් ටික දන්නෙ අපි පොන්සෙකගෙ වැරදි පිට වැරදි කියද්දිත් කුනුහරප කිය කිය කැගහන්න විතරයි. :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    yeah.. that's d point malliya...;)
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    අනේ ඔව් ලොකු අය්යා...
    :lol::lol:

    දැන් බලන්නකො මෙ ලොකු අය්යලට කුනුරපෙන් බනින එක මඩ ගහන එක ඇරුනම් වෙන මොනාද කරන්න පුලුවන්. මොකුත් කරන්න බැරුව අසරන වෙල ඉන්නෙ මෙයල. දුක හිතෙනව බන් :(
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    අද අය වැයෙන් උබේ පැලුණු පුක මහගන්න කියක් වෙන් කරලද?:(:lol:


    ඔකෙන් වෙන්නේ රාජ්‍ය සේවකයන්ට පඩි පඩිගෙවාගන්නවත් බෑරි වෙන එක..... ඒ තරම් ගොඩක් පෑලිලා:oo:
     

    KZRO

    Member
    Jan 18, 2008
    5,329
    8
    0
    41
    ~Kuliyapitiya~
    දැන් බලන්නකො මෙ ලොකු අය්යලට කුනුරපෙන් බනින එක මඩ ගහන එක ඇරුනම් වෙන මොනාද කරන්න පුලුවන්. මොකුත් කරන්න බැරුව අසරන වෙල ඉන්නෙ මෙයල. දුක හිතෙනව බන් :(


    ඔවා අපිට හදන්න බැහැ මචො... මොන දුන්නත් මොලේ දෙන්න බැහැනේ...;);)
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113

    ඔකෙන් වෙන්නේ රාජ්‍ය සේවකයන්ට පඩි පඩිගෙවාගන්නවත් බෑරි වෙන එක..... ඒ තරම් ගොඩක් පෑලිලා:oo:

    පොන්සෙකගෙ ගොලයන් ගවත් තියෙන්නෙ කෙස් පැලෙන තර්ක නෙද :lol::lol::lol:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    දැන් බලන්නකො මෙ ලොකු අය්යලට කුනුරපෙන් බනින එක මඩ ගහන එක ඇරුනම් වෙන මොනාද කරන්න පුලුවන්. මොකුත් කරන්න බැරුව අසරන වෙල ඉන්නෙ මෙයල. දුක හිතෙනව බන් :(


    මම කුනුහරපයක් කියල තියෙන තෑනක් පෙන්නුවොත් 2009 ඉදන් .... උබ කියන ඕනි දෙයක් කරනවා:cool:
     

    KZRO

    Member
    Jan 18, 2008
    5,329
    8
    0
    41
    ~Kuliyapitiya~

    ඔකෙන් වෙන්නේ රාජ්‍ය සේවකයන්ට පඩි පඩිගෙවාගන්නවත් බෑරි වෙන එක..... ඒ තරම් ගොඩක් පෑලිලා:oo:


    හික්z ඇවිත් උබෙන් ඉල්ලයි පඩි ගෙවන්න සල්ලි නැ කියලා.. MR is good Manager macho..
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    පොන්සෙකගෙ ගොලයන් ගවත් තියෙන්නෙ කෙස් පැලෙන තර්ක නෙද :lol::lol::lol:

    කෙස් ගෑන නෙමේ බන් මම කිව්වේ උබේ පස්චාත් බාගේ ගෑන උබට ඒක තේරුනේ නෑද්ද.....:rolleyes: උබ පව්
    :(
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ඔවා අපිට හදන්න බැහැ මචො... මොන දුන්නත් මොලේ දෙන්න බැහැනේ...;);)

    මුන්ට ලැජ්ජ්ජවක් කියල දෙයක් නනෙ. මහින්දට සාප වෙව කියල පොල් ගගහ ඉන්නව. අනෙ මන්ද මෙහෙමත් නොහැකියවෙන් පිරුනු ව්පක්ශයක් හා එයටම ගැලපෙන මොඩ ගොලයන් පිරිසක් එක්ක මුන් කවදා ආන්ඩු පෙරලයිද කියල. 2050 ව්එද්දිත් මහින්ද හො මහින්දගෙ පුතෙක් රජ වෙල ඉන්න ලකුනු තමා මටනම් පෙන්නෙ :eek:
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    අන්න උබට තේරුනා නේද? SF ගෙ කට්ටියගෙ සහ MR සෙට් එකේ වෙනස... උබලා කතා කරන්නවත් දන්නෙ නැති ජතියක් බන්..


    ඔබතුමා පුද්ගලයා ගැන (mayan19) දන් නැතුව මෙතන කියවන්න එපා.වනාතමුල්ලේ එඋන්ට කතා කරන්නේ එහෙම තමයි.පුකට පුක කියන නැතුව මොකක්ද සිංහල බාෂාවේ තියන වචනයක් කියපන්කො.:lol: (පස්සද)