සරත්-පොන්සෙකාගෙ-බලු-කුක්කන්ට-වෙත

Mayan19

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113

    කෙස් ගෑන නෙමේ බන් මම කිව්වේ උබේ පස්චාත් බාගේ ගෑන උබට ඒක තේරුනේ නෑද්ද.....:rolleyes: උබ පව්
    :(

    ඉතින් දැන් එක පැලුනද? :shocked:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113

    මම කුනුහරපයක් කියල තියෙන තෑනක් පෙන්නුවොත් 2009 ඉදන් .... උබ කියන ඕනි දෙයක් කරනවා:cool:

    උබල වගෙ අපි කුනු හොයන්නෙ නනෙ බන් විරුද්ද වාදින්ගෙ. පොන්සෙකගෙ ගොලයන්ගෙ තත්වෙ හොදට බලගන්න පුලුවන් ඔයාට ටැග්ස් ටික බැලුවනම්. :D
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    හික්z ඇවිත් උබෙන් ඉල්ලයි පඩි ගෙවන්න සල්ලි නැ කියලා.. MR is good Manager macho..


    නෑතුව නෑතුව..... නෑත්තම් මිනිස්සුන්ට ප්‍රශ්න කොටියක් තියෙන අතරේ ඒවට විසදුම් දෙන්නේ නෑතුව කොමන් වෙල්ත් ගේම්ස් ගෙන්න හදයිද මෙහෙට :cool:
    අපරාදේ ගිය සල්ලි කන්දරාව.... කාක්කන්ට ආප්ප අරන් දුන්නනම් ඉවරයි:angry:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ඔබතුමා පුද්ගලයා ගැන (mayan19) දන් නැතුව මෙතන කියවන්න එපා.වනාතමුල්ලේ එඋන්ට කතා කරන්නේ එහෙම තමයි.පුකට පුක කියන නැතුව මොකක්ද සිංහල බාෂාවේ තියන වචනයක් කියපන්කො.:lol: (පස්සද)

    දැන් මෙකනෙ ප්‍රශ්නෙ. මට විරිද්දව කුනුහරප කිය කිය මඩ ගහනව අරෙන්න. වෙන කිසිම දෙයක් කරගන්න කියාගන්න බැරුව ඔගොල්ලො අසරන වෙලා කියල මුලු එලකිරියටම පෙනව. දැන් ඔය ලස්සන ලස්සන විදිහට කුනුහරප කතා නිර්මානය කලාට ඔයල හලන්නෙ කිබුල් කදුලු කියල අපි පෙන්නල ඉවරයි. හරි දැන් දන්න තව්ත් ලස්සන නිර්මානශිලි කුනුහරපයක් :lol::lol::lol:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113


    අපරාදේ ගිය සල්ලි කන්දරාව.... කාක්කන්ට ආප්ප අරන් දුන්නනම් ඉවරයි:angry:

    පොඩ්ඩක් දැනගනත් එක්ක කියන්නකො එකට කියක් විතර විනාස කරලද? :rolleyes:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    උබල වගෙ අපි කුනු හොයන්නෙ නනෙ බන් විරුද්ද වාදින්ගෙ. පොන්සෙකගෙ ගොලයන්ගෙ තත්වෙ හොදට බලගන්න පුලුවන් ඔයාට ටැග්ස් ටික බැලුවනම්. :D


    ඒ උබ හරි හොදයි වගේ නේ බන් බයිට් කරන්නත් මොකක්ද වගේ:sorry:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113

    ඒ උබ හරි හොදයි වගේ නේ බන් බයිට් කරන්නත් මොකක්ද වගේ:sorry:

    ඔයාට හිතෙනවනම් මෙතන මම බ්යිට් වෙනව කියල දිගටම කරගෙන යන්න. ඔබෙ සැප මගෙ සතුටයි. :D:D:D
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    දැන් මෙකනෙ ප්‍රශ්නෙ. මට විරිද්දව කුනුහරප කිය කිය මඩ ගහනව අරෙන්න. වෙන කිසිම දෙයක් කරගන්න කියාගන්න බැරුව ඔගොල්ලො අසරන වෙලා කියල මුලු එලකිරියටම පෙනව. දැන් ඔය ලස්සන ලස්සන විදිහට කුනුහරප කතා නිර්මානය කලාට ඔයල හලන්නෙ කිබුල් කදුලු කියල අපි පෙන්නල ඉවරයි. හරි දැන් දන්න තව්ත් ලස්සන නිර්මානශිලි කුනුහරපයක් :lol::lol::lol:

    අනේ බුරුවො උබ තාම ඉස්කොලේ යන මෝඩ කොලුවෙක් නේ.සේරටම කලින් ජේ.බි දිසානායකගේ පොතක් කියවල වරෙන්.කුණුහරප යනු හිස් වචනය. පුකයනු මිනිසාගේ අදෝමාර්ගය වෙඑ. එනම් උබේ මොලය පිහිටා ඇති ප්‍රදේශය වේ. මහින්ද වින්දනය කියවන්න කලින් ඉස්කෝලේ සිංහල පොත කියවපන්.:angry:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    පොඩ්ඩක් දැනගනත් එක්ක කියන්නකො එකට කියක් විතර විනාස කරලද? :rolleyes:


    වෑඩිය නෑ බන් ඩොලර් මිලියන 10කට ආසන්න ගානක් ලු... ආන්ඩුවෙන් ගිහින් තියෙන්නේ $2 වගේ ලු.... අනික් වා පුද්ගලික් අන්ශයෙන් ලු හම්බවෙලා තියෙන්නේ අර මහ බෑන්කුවේ කබරය තමා කිව්වේ ... හරියට රුපියල් දාහක් දෙදාහක් වගේ පද්දල කිව්වේ...... අරගෙන ගිය 250ක් විතර හෑතිකරේ ඉතුරු ටිකට වග කියන්න ඈති
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51

    ඔයාට හිතෙනවනම් මෙතන මම බ්යිට් වෙනව කියල දිගටම කරගෙන යන්න. ඔබෙ සැප මගෙ සතුටයි. :D:D:D

    දිගටම බෑ බන්... අයෙත් කම්මලි හිතුනම එනවා.... ඉටපස්සේ අයෙත් යනවා... මම එන කොට උබ හිටපන් හරිද හොද එකා වගේ...:D:D. නෑත්තම් මට කම්මලි නේ:(:(
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    වෑඩිය නෑ බන් ඩොලර් මිලියන 10කට ආසන්න ගානක් ලු... ආන්ඩුවෙන් ගිහින් තියෙන්නේ $2 වගේ ලු.... අනික් වා පුද්ගලික් අන්ශයෙන් ලු හම්බවෙලා තියෙන්නේ අර මහ බෑන්කුවේ කබරය තමා කිව්වේ ... හරියට රුපියල් දාහක් දෙදාහක් වගේ පද්දල කිව්වේ...... අරගෙන ගිය 250ක් විතර හෑතිකරේ ඉතුරු ටිකට වග කියන්න ඈති

    සල්ලි යන්නෙ නැත්ව ඔව කරන්න බැනෙ. එ කරන්න ගියපු එක හරිගියානම් අපෙ රටට ලාබ ලබගන්නත් තිබ්බ. එක හරියට කරානම් :yes:
     
    Aug 3, 2010
    1,056
    48
    0
    SRILANKA
    සල්ලි යන්නෙ නැත්ව ඔව කරන්න බැනෙ. එ කරන්න ගියපු එක හරිගියානම් අපෙ රටට ලාබ ලබගන්නත් තිබ්බ. එක හරියට කරානම් :yes:

    hariyata kisma deyak karagana bari ekane case eka umbata wage
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113

    දිගටම බෑ බන්... අයෙත් කම්මලි හිතුනම එනවා.... ඉටපස්සේ අයෙත් යනවා... මම එන කොට උබ හිටපන් හරිද හොද එකා වගේ...:D:D. නෑත්තම් මට කම්මලි නේ:(:(

    එල එල. ෆොන්සෙකගෙ ගොලයො වගෙ අපි ප්‍රශ්න වලින් පැනල යන්නෙ නැ. අපි ඔයාල එල්ල කරන මඩ වලට වගෙම හොද points වලටත් උත්තර දෙන්න හැකිතාක් වෙල රැදි සිටිනව. අපි රට වෙනුවෙන්. ඔයාල ෆොන්සෙකා වෙනුවෙන්? :eek::eek::eek: දෙන්නම් මට එකත් sure නැ මොක්ද ෆොන්සෙකගෙ ගොලයන්ගෙ හැකියව එතරටමට දියාරුයි :yes::yes:
     

    yasiru101

    Member
    Jan 12, 2010
    12
    2
    0
    MACHAN PERSONAL DEKATA FONSEKAWA GAWA GANNA EKA WARADI,K,OKA FULL KIYEWWAMA THERENAWA UBE PERSONAL THARAHAK KIYALA,K,

    MATHAKA THIYAGANIN UBALAGE MAHA RAJATA KALAYAK FONSEKA WAR HERO KENEK,K,DAN GENERAL WARADI KARAYA UNATA,K,

    UBA KOMA KENEKDA KIYALA UBE POST EKEN THERENAWA,WADAK NA KATHA KARALA......
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    සල්ලි යන්නෙ නැත්ව ඔව කරන්න බැනෙ. එ කරන්න ගියපු එක හරිගියානම් අපෙ රටට ලාබ ලබගන්නත් තිබ්බ. එක හරියට කරානම් :yes:

    තිබ්බ්බ තිබ්බ අර ක්‍රිකට වර්ල්ඩ් කප් එක වගේ.. මම හිතන්නේ තාම ලාබේ විදිනවද කොහෙද
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51

    එල එල. ෆොන්සෙකගෙ ගොලයො වගෙ අපි ප්‍රශ්න වලින් පැනල යන්නෙ නැ. අපි ඔයාල එල්ල කරන මඩ වලට වගෙම හොද points වලටත් උත්තර දෙන්න හැකිතාක් වෙල රැදි සිටිනව. අපි රට වෙනුවෙන්. ඔයාල ෆොන්සෙකා වෙනුවෙන්? :eek::eek::eek: දෙන්නම් මට එකත් sure නැ මොක්ද ෆොන්සෙකගෙ ගොලයන්ගෙ හැකියව එතරටමට දියාරුයි :yes::yes:


    එහෙනම් මයාන් පුතා මම යනවා අයෙත් එනවා දග කරන්න නෑතුව ඉන්න ඔනී...:D:D
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    තිබ්බ්බ තිබ්බ අර ක්‍රිකට වර්ල්ඩ් කප් එක වගේ.. මම හිතන්නේ තාම ලාබේ විදිනවද කොහෙද

    එක ඇත්ත. cricket world cup eke wage set එකක් මෙකටත් දැම්මනම් සල්ලි ටික ස්පිරියට විනස කරල දගන්න තිබ්බ. එත් මෙකට එහෙම නොවෙන්න රාජාක්ශ ලොක්ක වග බලගනි කියල අපිට වවිසාශයක් තිබ්බ :yes: