සල්ලි කාරයො අනාත වෙන්න යන්නෙ කුකුලනෙ

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    මේ මාසෙ inflation 70% හරිි ගාන 100% පැනලා.

    දෙසැම්බර් වෙද්දි inflation 1000% +++++ ( සුවර් නැහැ නේද ???). මාසෙකට..

    කෝටි ගනන් පොත්වල දාගෙන ඉන්න අයගෙ සල්ලි වල වටිනාකම නැති වෙන්නෙ පට්ට වේගයෙන්.

    ලක්සෙ නෝට්ටුව එනවා....

    ආපසු හැරවිමක් නැත.

    රට ඉදලා ⁣සල්ලි එවලා මෙච්චර කල් ලක්ශ 30,40 එකතු කරපු අයත් අනාතයි.

    පව් ඉතින්.

    පුලුවන් තරම් වත්කම් භාණ්ඩවලින් තියාගන්න.

     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    KrishanL89
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    කමක් නැහැ කවදා හරි රාජපක්ෂ කෙනෙකුට මේ රට ආයෙත් භාරදෙන කන් කොහොම හරි ජීවත් වෙන එකයි මගේ ජීවිතේ එකම අරමුණ
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    දැන් ඩොලර් තිබ්බත් වැඩක් නෑනේ බන් මුන් ඩොලර් එක හිරකරගෙන නේ ඉන්නේ..එතකොට ඉස්සරහටත් ඩොලර් තිබ්බා කියලා වැඩකුත් නැද්ද..?
    Itin hira keragana innekal awlak na 🤣
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    ඔය තත්වෙට යන්නෙ නැහැ බං! එහෙම රිස්ක් එකක් පේන තෙක් මානෙක තියෙනව නම් මහබැංකුව විසුරුවල කරන්සි බෝඩ් එකක් එනව!
     

    dilans

    Well-known member
  • Jul 21, 2007
    2,137
    1,211
    113
    home
    Man danna eka salli karayek wath fd dala naha :yes:

    Homben yanna wenne api hamotama.
    dollar float karanna kiyanne dollar walin earn karana un witharai. Rupiyal 5K wadi unath aai petrol idan pan peththa wenakan ganan yanawa hon haththa
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    ඔය තත්වෙට යන්නෙ නැහැ බං! එහෙම රිස්ක් එකක් පේන තෙක් මානෙක තියෙනව නම් මහබැංකුව විසුරුවල කරන්සි බෝඩ් එකක් එනව!
    Owow pena thek maneka tibila than thel polime inne ekai

    Pringles ekak 1500k yako
    Inflation 100% newe bn 250% wage
    ------ Post added on Jul 27, 2022 at 3:30 PM