Land ganna eka therumak nahe ne bn mehema giyoth. Balapan den kauruvath zimbabwe vala land ganna hithaida? Mulu ratama failure nm Rate land vala vatinakamak nahe ne.Inflation rotation eka enne 3month walin .FD Dana ewa 3month Danna apahu renew karanna.wena koranta deyak natha.
One nam unit trust income fund ekak Danna . 4.18% wage pahugiya masa wala hambuna.
Cashflow eka one nathi Aya land Gold ganna.
Salli karayo nathi wen na bn eyala diversify korala thiyenne.