සල්ලි කාරයො අනාත වෙන්න යන්නෙ කුකුලනෙ

Dexter011

Well-known member
  • May 19, 2021
    5,539
    10,383
    113
    Inflation rotation eka enne 3month walin .FD Dana ewa 3month Danna apahu renew karanna.wena koranta deyak natha.

    One nam unit trust income fund ekak Danna . 4.18% wage pahugiya masa wala hambuna.

    Cashflow eka one nathi Aya land Gold ganna.

    Salli karayo nathi wen na bn eyala diversify korala thiyenne.
    Land ganna eka therumak nahe ne bn mehema giyoth. Balapan den kauruvath zimbabwe vala land ganna hithaida? Mulu ratama failure nm Rate land vala vatinakamak nahe ne.
     

    lahiru504

    Well-known member
  • May 13, 2012
    677
    406
    63
    gampaha
    මේ මාසෙ inflation 70% හරිි ගාන 100% පැනලා.

    දෙසැම්බර් වෙද්දි inflation 1000% +++++ ( සුවර් නැහැ නේද ???). මාසෙකට..

    කෝටි ගනන් පොත්වල දාගෙන ඉන්න අයගෙ සල්ලි වල වටිනාකම නැති වෙන්නෙ පට්ට වේගයෙන්.

    ලක්සෙ නෝට්ටුව එනවා....

    ආපසු හැරවිමක් නැත.

    රට ඉදලා ⁣සල්ලි එවලා මෙච්චර කල් ලක්ශ 30,40 එකතු කරපු අයත් අනාතයි.

    පව් ඉතින්.

    පුලුවන් තරම් වත්කම් භාණ්ඩවලින් තියාගන්න.


    Don't be afraid for numbers..
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    You cannot get away with buying random stuff 😂 who are you going to sell those to when shit hits the ceiling. There will be a bunch of people with random goods trying to sell them in a non existing market😂😂😂 people who bought lands for millions per perch are speechless now
     
    Last edited:

    MandGo

    Junior member
  • Dec 26, 2021
    49
    38
    18
    ඔය තත්වෙට යන්නෙ නැහැ බං! එහෙම රිස්ක් එකක් පේන තෙක් මානෙක තියෙනව නම් මහබැංකුව විසුරුවල කරන්සි බෝඩ් එකක් එනව!
    Machn me gana poddak pahadili karapnko
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    apita wada amaru wenne europe unta.rental mortgage 3times wedi wela.ape middle class un tawa ganna land hoyanawa.unta tiyena rent gewaganna widiyak ne
     
    • Like
    Reactions: malakadss

    roj

    Well-known member
  • Nov 21, 2019
    1,795
    1,405
    113
    You cannot get away with buying random stuff 😂 who are you going to sell those for when shit hit the ceiling. There will be a bunch of people with random goods trying to sell them which will crash the market 😂😂😂 people who bought lands for millions per perch are speechless now
    Go for food items
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    You cannot get away with buying random stuff 😂 who are you going to sell those for when shit hit the ceiling. There will be a bunch of people with random goods trying to sell them which will crash the market 😂😂😂 people who bought lands for millions per perch are speechless now
    why speechless?nothing happen to them
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,626
    6,360
    113
    Land ganna eka therumak nahe ne bn mehema giyoth. Balapan den kauruvath zimbabwe vala land ganna hithaida? Mulu ratama failure nm Rate land vala vatinakamak nahe ne.
    Zimbabwe seen ekata thama awilla na bn.poddak balapan land ahema sudda Karala sell karanna ahema dala thiyanwa wadi neda.

    Thamnta income cashflow eka one nathnam kiwwe ekai.

    API balamu poll idamak inflation ekka asset ake gannath wadi wenawa income ekakuth enawa.

    Parana geyak ekka idamak ge rent karanna puluwan.

    Mukuth nokara hitiyoth ane apoi thamai.
     

    dilans

    Well-known member
  • Jul 21, 2007
    2,137
    1,211
    113
    home
    Salli ne kiyanna be bn. Man mage tv eka damma gattu gana wage 2 lak thiyan. Mitto call karanawa hitu gala. Ekek kiyanawa dalli transfer karannam mata delivery karala denna uta tv eke conditons balanna oneth naha kiyala
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Salli ne kiyanna be bn. Man mage tv eka damma gattu gana wage 2 lak thiyan. Mitto call karanawa hitu gala. Ekek kiyanawa dalli transfer karannam mata delivery karala denna uta tv eke conditons balanna oneth naha kiyala
    tama oya yanne cashflow tiyena un.but oya okoma crash wenna puluwan ekaparata
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    ඔය තත්වෙට යන්නෙ නැහැ බං! එහෙම රිස්ක් එකක් පේන තෙක් මානෙක තියෙනව නම් මහබැංකුව විසුරුවල කරන්සි බෝඩ් එකක් එනව!
    මේ ලන්කාව බ්‍රෝ... උද්ධමනයෙන් සල්ලි ප්‍රින්ට් කිරිල්ලෙයි සම්බන්ධයක් නෑ කිය කිය තමා කබ්බා සල්ලි ප්‍රින්ට් කලේ.. කෙල වෙනකම් දන්නේ නෑ. අරගලය ආවේ නෑත්නම් කබ්බා තාම ප්‍රින්ට් කරනවා වෙන්න පුලුවන්

    Dan dollar eka fix karan inna eka hodai. Float kaloth homben yanne
    owu aye pa karanna nam IMF sup eka labenna oney. eta passe puluwan pa karanna
    ------ Post added on Jul 27, 2022 at 4:38 PM
     
    • Like
    Reactions: EnIgma001

    wordpress

    Well-known member
  • Dec 17, 2014
    698
    353
    63
    වත්කම් ගන්නවා කියල මේයන ගානට කාර් ගත්තොත් අනාතයි !!!