සල්ලි කාරයො අනාත වෙන්න යන්නෙ කුකුලනෙ

RedProMaxxa_2

Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    Machn me gana poddak pahadili karapnko
    කරන්සි බෝඩ් එකකට ටිපිකල් මහබැංකුවකට වගේ මුදල් අච්චු ගහන්න බැහැ! සරලවම කියනවා නම් රටේ මුදල් ප්‍රමාණය සහ සංචිත වල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණය ගැන සමාලෝචනය කරලා ඩොලරයට නිශ්චිත වටිනාකමක් දීලා- ඒ කියන්නේ නිශ්චිත විනිමය අනුපාතයක් හදල, රටේ සංචිතවල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණයට අනුරූපී රුපියල් ප්‍රමාණයක් පමණක් රට තුළ සංසරණය වීමට සැලැස්වීම තමා ඒ! නිදසුනක් ලෙස දැනට රටේ තියෙන තත්වේ අනුව ඩොලරයට රුපියල් 360 කියල නිශ්චිත අනුපාතයක් හැදුවොත් රටේ තියෙන්න ඕනි රුපියල් ප්‍රමාණය, විදේශ සංචිත වල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණය වගේ 360 ගුණයක් පමණක් විය යුතුයි. ඊට අමතරව තව රුපියල් සංසරණය තුළට එකතු කරන්න නම් අනිවාර්යයෙන්ම තව ඩොලර් ප්‍රමාණයක් රටට ගෙන්න ඕනි. මොකද අර නිශ්චිත අනුපාතය පවත්වාගන්න ඕනි නිසා. ඔය මම දන්න තරම! දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් නිවැරදි කරන්න. මේක හොඳ මූල්‍ය විනයක් පවත්වාගන්න හේතු වෙනවා. ඇත්තටම මහබැංකුවටම වුනත් ඕක කරන්න පුළුවනි, පනත වෙනස් කරන්න තමා තියෙන්නේ!
     

    kukkubaba98

    Well-known member
  • Feb 16, 2021
    2,881
    4,007
    113
    කරන්සි බෝඩ් එකකට ටිපිකල් මහබැංකුවකට වගේ මුදල් අච්චු ගහන්න බැහැ! සරලවම කියනවා නම් රටේ මුදල් ප්‍රමාණය සහ සංචිත වල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණය ගැන සමාලෝචනය කරලා ඩොලරයට නිශ්චිත වටිනාකමක් දීලා- ඒ කියන්නේ නිශ්චිත විනිමය අනුපාතයක් හදල, රටේ සංචිතවල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණයට අනුරූපී රුපියල් ප්‍රමාණයක් පමණක් රට තුළ සංසරණය වීමට සැලැස්වීම තමා ඒ! නිදසුනක් ලෙස දැනට රටේ තියෙන තත්වේ අනුව ඩොලරයට රුපියල් 360 කියල නිශ්චිත අනුපාතයක් හැදුවොත් රටේ තියෙන්න ඕනි රුපියල් ප්‍රමාණය, විදේශ සංචිත වල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණය වගේ 360 ගුණයක් පමණක් විය යුතුයි. ඊට අමතරව තව රුපියල් සංසරණය තුළට එකතු කරන්න නම් අනිවාර්යයෙන්ම තව ඩොලර් ප්‍රමාණයක් රටට ගෙන්න ඕනි. මොකද අර නිශ්චිත අනුපාතය පවත්වාගන්න ඕනි නිසා. ඔය මම දන්න තරම! දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් නිවැරදි කරන්න. මේක හොඳ මූල්‍ය විනයක් පවත්වාගන්න හේතු වෙනවා. ඇත්තටම මහබැංකුවටම වුනත් ඕක කරන්න පුළුවනි, පනත වෙනස් කරන්න තමා තියෙන්නේ!
    Rajaye pin bath karayo bagayak gedara yawanna wenawa oka genawoth
     
    • Like
    Reactions: zid2021

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    Rajaye pin bath karayo bagayak gedara yawanna wenawa oka genawoth
    මමත් රජයේ සේවකයෙක්. උඹ කියන කතාව ඇත්ත! නමුත් බිත්තියට හේත්තු වුනහම ඕක කරන්න වෙනවා. තාම මෝඩ සිංහලු පාඩමක් ඉගෙනගෙන නැහැ! අපිට ඉන්න තියෙන හොඳම රට මේක. ඒත් දාල යන්න වෙයි!

    🥺🥺🥺🥺🥺🥺
     

    kukkubaba98

    Well-known member
  • Feb 16, 2021
    2,881
    4,007
    113
    මමත් රජයේ සේවකයෙක්. උඹ කියන කතාව ඇත්ත! නමුත් බිත්තියට හේත්තු වුනහම ඕක කරන්න වෙනවා. තාම මෝඩ සිංහලු පාඩමක් ඉගෙනගෙන නැහැ! අපිට ඉන්න තියෙන හොඳම රට මේක. ඒත් දාල යන්න වෙයි!

    🥺🥺🥺🥺🥺🥺
    Salli print karanna lokuma hethuwa gvt salaey, army salary and all pensions. Owa halt kaloth ithin lankawama parata bahi
     
    • Like
    Reactions: zid2021

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    කරන්සි බෝඩ් එකකට ටිපිකල් මහබැංකුවකට වගේ මුදල් අච්චු ගහන්න බැහැ! සරලවම කියනවා නම් රටේ මුදල් ප්‍රමාණය සහ සංචිත වල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණය ගැන සමාලෝචනය කරලා ඩොලරයට නිශ්චිත වටිනාකමක් දීලා- ඒ කියන්නේ නිශ්චිත විනිමය අනුපාතයක් හදල, රටේ සංචිතවල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණයට අනුරූපී රුපියල් ප්‍රමාණයක් පමණක් රට තුළ සංසරණය වීමට සැලැස්වීම තමා ඒ! නිදසුනක් ලෙස දැනට රටේ තියෙන තත්වේ අනුව ඩොලරයට රුපියල් 360 කියල නිශ්චිත අනුපාතයක් හැදුවොත් රටේ තියෙන්න ඕනි රුපියල් ප්‍රමාණය, විදේශ සංචිත වල තියෙන ඩොලර් ප්‍රමාණය වගේ 360 ගුණයක් පමණක් විය යුතුයි. ඊට අමතරව තව රුපියල් සංසරණය තුළට එකතු කරන්න නම් අනිවාර්යයෙන්ම තව ඩොලර් ප්‍රමාණයක් රටට ගෙන්න ඕනි. මොකද අර නිශ්චිත අනුපාතය පවත්වාගන්න ඕනි නිසා. ඔය මම දන්න තරම! දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් නිවැරදි කරන්න. මේක හොඳ මූල්‍ය විනයක් පවත්වාගන්න හේතු වෙනවා. ඇත්තටම මහබැංකුවටම වුනත් ඕක කරන්න පුළුවනි, පනත වෙනස් කරන්න තමා තියෙන්නේ!
    Singapore වල තාම තියන්නේ currency board. එකයි තාමත් ඒ රට හොඳට දුවන්නේ
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    Salli print karanna lokuma hethuwa gvt salaey, army salary and all pensions. Owa halt kaloth ithin lankawama parata bahi
    රට ගිනිජාලාවක් වෙයි කියල පුදුම බයකින් බං ඉන්නේ! තව අවුරුදු දෙකක් අල්ලන් හිටියොත් කොහොම හරි පිටරට පැනගන්නවා!
     

    kukkubaba98

    Well-known member
  • Feb 16, 2021
    2,881
    4,007
    113
    Singapore වල තාම තියන්නේ currency board. එකයි තාමත් ඒ රට හොඳට දුවන්නේ
    Hodata duwanawa ithin hdonda doalr I inflows thiyenawa nam

    රට ගිනිජාලාවක් වෙයි කියල පුදුම බයකින් බං ඉන්නේ! තව අවුරුදු දෙකක් අල්ලන් හිටියොත් කොහොම හරි පිටරට පැනගන්නවා!
    Ehea una gaman china and India meka alla ganna mara gannawa bn. Will be worse than Ukrain
    ------ Post added on Jul 27, 2022 at 7:17 PM
     
    • Like
    Reactions: scorpion MW

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    Hodata duwanawa ithin hdonda doalr I inflows thiyenawa nam.
    උන්ගේ සල්ලි print කරන්න බැරි එකත් හේතුවක්

    සිරාවට?
    😳😳😳😳😳😳😳
    උන්ගේ නිකන් නාමික මහ බැකුවක් තියන්නේ
    ------ Post added on Jul 27, 2022 at 7:19 PM
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    Ehea una gaman china and India meka alla ganna mara gannawa bn. Will be worse than Ukrain
    ------ Post added on Jul 27, 2022 at 7:17 PM
    චීනය හෝ ඉන්දියාව කවදාවත් හමුදා බලය යොදවල මේක අල්ලගන්නේ නැහැ.
    ඒක UN ප්‍රඥප්තියට පටහැනි නිසා ඔවුනුත් අමාරුවේ වැටෙනවා, ඒ වගේ දෙයක් කළොත්.
    ඒත් තමන්ගේ influence එක වැඩි කරගන්න යම් යම් දේවල් හීන්නූලෙන් enforce කරාවි.
    විශේෂයෙන් ඉන්දියාව බලන් ඉන්නව, ලංකාවට තමන්ගේ රුපියල අහෝසි කරලා
    ඉන්දියන් රුපියල පාවිච්චි කරන්න වෙන තත්වයක් එනකම්!
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ඔය තත්වෙට යන්නෙ නැහැ බං! එහෙම රිස්ක් එකක් පේන තෙක් මානෙක තියෙනව නම් මහබැංකුව විසුරුවල කරන්සි බෝඩ් එකක් එනව!
    රාජපස්සලා සල්ලි අච්චුගහන මැසිම ලේසියෙන් බාරදෙන එකක් නෑ
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    ඔය තත්වෙට යන්නෙ නැහැ බං! එහෙම රිස්ක් එකක් පේන තෙක් මානෙක තියෙනව නම් මහබැංකුව විසුරුවල කරන්සි බෝඩ් එකක් එනව!
    මේකේ ඉන්නේ ඔස්තාර්ලා එත් තාම උන් ඉස්කෝලේ යනවා
    ඔහොම අවදානමක් තියේ නම් කරන්සි බෝඩ් දායි
    දැන් අදිපති හරි දේ කරනවා කියල හිතෙනවා
    හැබැයි තව ටිකක් ස්ට්‍රික්ට් වෙන්න ඕනේ මිනිස්සු හිල් හදන එත් ඩොලර් පන්නනවා රටෙන්
     

    husa

    Well-known member
  • Mar 22, 2008
    1,422
    475
    83
    Ape Sinharaje forest eka wage deyak dubai wage ratakata sell karanna puluwna da 100 billion USD wage loku ganakata? unta gahak kollak nathi ratawal ne...
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    Ape Sinharaje forest eka wage deyak dubai wage ratakata sell karanna puluwna da 100 billion USD wage loku ganakata? unta gahak kollak nathi ratawal ne...
    Billion 50k on the spot horakam karai. Anith 50n 25k badu genaddi horakam karai.
     

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    Umba wage moda nariyek. Oya ganata dollar eka giyoth diesel 1200 wath wei


    Dollar eka artificially hold. Dan wenne kalu kada un ganan ussana eka.
    ------ Post added on Jul 27, 2022 at 3:58 PM
    Mata diesel keeyata ගියාම මොකද මට ලොරි නෑ,
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    මේකේ ඉන්නේ ඔස්තාර්ලා එත් තාම උන් ඉස්කෝලේ යනවා
    ඔහොම අවදානමක් තියේ නම් කරන්සි බෝඩ් දායි
    දැන් අදිපති හරි දේ කරනවා කියල හිතෙනවා
    හැබැයි තව ටිකක් ස්ට්‍රික්ට් වෙන්න ඕනේ මිනිස්සු හිල් හදන එත් ඩොලර් පන්නනවා රටෙන්
    මට මතකයි උබ ඔහොම්ම හිතන් හිටිය හාල් වලටද වී වලටද පාලන මිලක් දාල ඒව්ව වටලනකොට.
     
    • Like
    Reactions: navi