Cash deposit machine ekakin account ekata deposit karala,card eken withdraw karaganna.
seeniro Active member Jun 4, 2011 315 45 28 Mar 30, 2018 #21 Cash deposit machine ekakin account ekata deposit karala,card eken withdraw karaganna. Last edited: Mar 30, 2018
P pradeeplk1025 Well-known member May 23, 2007 7,539 3,642 113 Mar 30, 2018 #22 kitZrocks said: CDM eken bank karapn Click to expand... Menna mekai krame bank walin ewwa ayin karanawa hoda bills walata. Etakota aulak naha apita.
kitZrocks said: CDM eken bank karapn Click to expand... Menna mekai krame bank walin ewwa ayin karanawa hoda bills walata. Etakota aulak naha apita.
S saumiya Member Mar 12, 2009 26 5 3 kandy Mar 30, 2018 #23 E Jay said: සල්ලි කොළ වල පෑන් ඉරි මකන්න හරියන දෙයක් දන්නවා නම් කියන්න දැනට කොහොම හරි කොල 2ක් ඇවිත් Click to expand... ACETONE OR NAIL POLISH REMOVER
E Jay said: සල්ලි කොළ වල පෑන් ඉරි මකන්න හරියන දෙයක් දන්නවා නම් කියන්න දැනට කොහොම හරි කොල 2ක් ඇවිත් Click to expand... ACETONE OR NAIL POLISH REMOVER
Dinu94 Active member May 13, 2017 242 40 28 සිහිනලන්තයේ Mar 30, 2018 #24 ane matath danaganna one! eye kadayakin hamba una liyapu 500 kolayak
S srinathSSS Well-known member Mar 16, 2010 413 316 63 Kandy Mar 30, 2018 #25 Machine E Jay said: සල්ලි කොළ වල පෑන් ඉරි මකන්න හරියන දෙයක් දන්නවා නම් කියන්න දැනට කොහොම හරි කොල 2ක් ඇවිත් Click to expand... Oka cash deposite machin ekatama dapan... ATM ekan ganin...
Machine E Jay said: සල්ලි කොළ වල පෑන් ඉරි මකන්න හරියන දෙයක් දන්නවා නම් කියන්න දැනට කොහොම හරි කොල 2ක් ඇවිත් Click to expand... Oka cash deposite machin ekatama dapan... ATM ekan ganin...
ranga_uoc Well-known member Mar 17, 2007 4,465 718 113 Panadura Mar 31, 2018 #26 E Jay said: සල්ලි කොළ වල පෑන් ඉරි මකන්න හරියන දෙයක් දන්නවා නම් කියන්න දැනට කොහොම හරි කොල 2ක් ඇවිත් Click to expand... deposite machine ekakata dala deposit kaloth hari mage hithe.
E Jay said: සල්ලි කොළ වල පෑන් ඉරි මකන්න හරියන දෙයක් දන්නවා නම් කියන්න දැනට කොහොම හරි කොල 2ක් ඇවිත් Click to expand... deposite machine ekakata dala deposit kaloth hari mage hithe.
Vision777 Active member Sep 2, 2015 416 28 28 එක තැනක් කියල නෑ Mar 31, 2018 #27 E Jay said: ටිනර් වල පොගන්න ඔනේද? ඒත් ඉතින් ටිනර් ගනන් නේ ගොඩක් එකතු උනාම කරන්න වෙන්නේ Click to expand... සර්ජිකල් ස්ප්රීට් වල පෙගෙන්න දාල තියන්න.
E Jay said: ටිනර් වල පොගන්න ඔනේද? ඒත් ඉතින් ටිනර් ගනන් නේ ගොඩක් එකතු උනාම කරන්න වෙන්නේ Click to expand... සර්ජිකල් ස්ප්රීට් වල පෙගෙන්න දාල තියන්න.