සල්ලි නැත්තං ලස්සනට ඉදලා වැඩක් තියෙනවද ?

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    3-4 million walata ganu abarei pakak. Mn 20million deposit kara. Unta eka podi gaanak
    Sirawata bank wala un lokui kiyala salakanne 100 million+ wage account maintain karana ewun witharai...

    Mu samahara wita bank ekaka goviyo wage salli daana dotee branch ekakata yanna athi..
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg

    jaxonblack

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    අඩුකුලේ අපි වගේ උන් එහෙම නෑ ඉතින්

    හොයලා බලපන් එහෙම වෙනස් උන රදළකුලේ high class උන් ඕනි තරම් ඉන්නවා, හෙමින් සැරේ කරගන්නවා උන්ට සල්ලි තියනවා විසි කරන්න ඕනි තරම්, මම යන ජිම් එකට එනවා එහෙම surgeries කරලා ලස්සන උන පිරිමි උන් ටිකක්.

    හරි මෙහෙම කියමු තෝ දන්නවා නේ මගේ insecurity සීන් එක කාපිරි කළු පෙනුම කියලා? මාසේට skin care වලට අමතර ලක්ෂ 4ක් 5ක් විසි කරන්න සල්ලි තියනවා නම් අනිවා මමත් surgeries ටික කරලා කළු කාපිරි පෙනුම නැති කරගන්නවා එකෙන්ම 🤭🤗

    එහෙම කරලා තෝව tag කරලා පොටෝ කෑලි දානවා, "උබලට කොහෙන්ද මිනිහෝ හේසාන් මේවා?" කියලා thread එකක් දාලා 🤭🤗
    Europe, US වල දැන් උන්ට පට්ට කැමති නෙහ්. උන් පට්ටම Hyper-Masculine නිසා
     

    Rankwitz

    Well-known member
  • Jul 1, 2023
    937
    699
    93
    Weradi

    Uba salli aragena , thadi kabayak wage gold chain ekak da gena bulat witak Kaka saramak gahagena bank ekakata gihin 3 - 4 million deposit karapan. Bank eke genu ballo wage Uba issaraha newenne. Dress code adalama na. Wisi karanna salli Tiye nm itikiris keli bassanna puluwan gamakata.

    Salli walata karanna beri deyak na. Tiyenna one ekama de salli. Lassana, piliwela adalama na. Dan personality ekak buildup karanne salli.

    Salli + English dekama tibbot lankawe Uba superman kenek
    waradi, mata english thiyenawa, eth salli naha (normal look). eka handa oyage tharkaya waradi mehema edit wenna ona

    salli + lassana = superman
    Na na
    salli + Brain + lassana = superman
    na na
    salli + perfect brain + Dr. kalla issarahata + lassana + 7 languages + tharakaya + strong + healthy = superman

    naaaaa!!!

    brain + hoda hitha = superman Yes! (+salli,... = president mode)