මෙතනට වෙලා කියවන්නෙ නැතුව පල ගිහින් ඇඩ්සෙන්ස් සයිට් එකක්වත් හදපන්
ගමකින් කොස් ටිකක් කඩන් පැකට් කරලා කොළඹ ත්රීවීල් එකක තියන් විකුණපන්
ගමේ කොස් ගෙඩිය 50 - 100යි කොළඹ කොස් කපපු පැකට් එක 100 - 150යි

..කෙල්ල දැනගත්තොත් මූ කොස් විකුනනව කියල වැරදිලාවත් බදින එකක් නැ..පොෂ් බිස්නස් වලට ගානක් අතේ තියෙන්න එපැයි බන්ටිකක් ෆොස් ජොබ් එකක් කියපන් යකො...කොස් විකුනන්ඩ කියන්නෙ නැතුව...කෙල්ල දැනගත්තොත් මූ කොස් විකුනනව කියල වැරදිලාවත් බදින එකක් නැ..


Binary. Forex krnta kiyla blwe bnමෙතනට වෙලා කියවන්නෙ නැතුව පල ගිහින් ඇඩ්සෙන්ස් සයිට් එකක්වත් හදපන්
ගමකින් කොස් ටිකක් කඩන් පැකට් කරලා කොළඹ ත්රීවීල් එකක තියන් විකුණපන්
ගමේ කොස් ගෙඩිය 50 - 100යි කොළඹ කොස් කපපු පැකට් එක 100 - 150යි
Uba kadala tynwdaඔය ඕන එතරම් බැංකු තියෙන්නේ එකක් කඩපන්.
Na bn. Mata kellage mattamata ynta oona. Anika ethkota mta my car my petrol kiyla theernayak gnta plwan. Dn kella gna kiwot gdrinut elwaiay kella salli illanawada ))))
awurudden salli godk hoynna amarui
business tmai itin
Eekne bnටිකක් ෆොස් ජොබ් එකක් කියපන් යකො...කොස් විකුනන්ඩ කියන්නෙ නැතුව...කෙල්ල දැනගත්තොත් මූ කොස් විකුනනව කියල වැරදිලාවත් බදින එකක් නැ..
ඕවා කරන්න ඒ සම්බන්ධව මොලේ ඕන බන්Binary. Forex krnta kiyla blwe bn

ඕවා කරන්න ඒ සම්බන්ධව මොලේ ඕන බන්
නැත්තම් අතේ තියෙන පිච්චියටත් තට්ටු තමා![]()
Binary. Forex krnta kiyla blwe bn
Binery gana igena gena Bahinna natham kela wenawa magee account eka pennuwoth mageth ekka oyath Adanawa ayyooooo



Awrudden Car ekak aran Geyak hadannada hithagena inne ??
Forex / Binary masen deken iganagena karanna puluwan wewi kiyalada hithagena inne ??
![]()
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1800729&page=11
thread mula idala kiyawapan
ubata podiyata start oke signal denndat set wela inne try ekak deepan
1st 50$ dala enter weyan

මීගමුවේ බීච් එක තමයි මල්ලි ඉතින්...![]()


ඕවා කරන්න ඒ සම්බන්ධව මොලේ ඕන බන්
නැත්තම් අතේ තියෙන පිච්චියටත් තට්ටු තමා![]()