සශිගේ අලුත් එක . රිලීස්

niranga1989

Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    උඹ පව් බන්. උඹ ඔය විදියටම හිතාගෙන ඉඳපන්. බායි
    ane ponnayo... uba wage harakek... idapan mama thread ekak dalama ube gonkama penanna... Anatha English hahahah

    ත්‍රෙඩ් එක මුල ඉදන් කියෝන එකෙක්ට තේරෙනව බන් කවුද මේ හිගන මගුලක් මේකෙ දාගෙන පච උනේ කියල. ගිහින් පොතක් පතක් බලාගනින් මල්ලි. ඕව බල බල ඉදල හරියන් නෑ
    mama pakatada ban pacha une.. lol
    ubala nam pacha wela sahenna.. thread ekak demmama pora jathakey wayanna enawa
    ------ Post added on May 19, 2021 at 11:27 AM
     

    KuKu KoKa

    Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    හරි හරි පොඩ්ඩක් ඉතින් කඩ්ඩ වැරදුනාට අවුලක් නැහැ. ඕකට මොකටද රණ්ඩු වෙන්නේ සහෝදරවරුනි.
     

    NATHA SRI JAYASEKARA

    Well-known member
  • Nov 30, 2020
    1,111
    2,206
    113
    හරි හරි පොඩ්ඩක් ඉතින් කඩ්ඩ වැරදුනාට අවුලක් නැහැ. ඕකට මොකටද රණ්ඩු වෙන්නේ සහෝදරවරුනි.
    උඹ කාගෙන්හරි "අපි අපිව දන්නවද : කියල අහන්න උනොත් "Do we know each other?" කියල අහපන් නැතුව "Are we know each other?" කියල, අහන්න එපා හොඳේ. උඹ නොමග යන්න එපා හොඳේ 😂🤣
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    උඹ කාගෙන්හරි "අපි අපිව දන්නවද : කියල අහන්න උනොත් "Do we know each other?" කියල අහපන් නැතුව "Are we know each other?" කියල, අහන්න එපා හොඳේ. උඹ නොමග යන්න එපා හොඳේ 😂🤣
    Aiyo uba nam naanawa ada nemak... LOL.. anna thread ekak demma balagena idapan... Hema prashnayak mulatama do danne na oi...
     

    KuKu KoKa

    Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    උඹ කාගෙන්හරි "අපි අපිව දන්නවද : කියල අහන්න උනොත් "Do we know each other?" කියල අහපන් නැතුව "Are we know each other?" කියල, අහන්න එපා හොඳේ. උඹ නොමග යන්න එපා හොඳේ 😂🤣

    මට කඩ්ඩ අමාරුයි බන්
     

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    මෙකි සුපිරි කෙල්ලෙක්. මෙයාට මිනිස්සු ජරා විදිහට කුණු හරුපෙන් බනිනවා. එත් ඒ බනින උන් මෙයාගේ වීඩියෝ දිගින් දිගටම බලනවා. මෙටගේ මසෙකට YouTube එකෙන් මාසෙකට ලක්ෂ 4- 5 හොයනවා. ලගකදී වාහනෙකුත් ගත්තා.
    mata puken hinava fren.oya gatta car ekada tiyenne pitiapssen
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,790
    19,770
    113
    ane ponnayo... uba wage harakek... idapan mama thread ekak dalama ube gonkama penanna... Anatha English hahahah


    mama pakatada ban pacha une.. lol
    ubala nam pacha wela sahenna.. thread ekak demmama pora jathakey wayanna enawa
    ------ Post added on May 19, 2021 at 11:27 AM
    ත්‍රෙඩ් එකක් දානව නම් මිනිහෙක්ට වැඩක් වෙන දෙයක් දාපන් මිනිහෝ. එහෙම නැත්තම් නොදා ඉන්න තරමට ඒක සමාජෙට කරන සේවයක්. මේ කොහෙවත් ඉන්න ගෑනියෙක් මුඩුක්කුවක ඉදන් අතපය හොල්ලන මගුලක් මේකට ෆේක් එකකින් දාල ෆේක් එකාට බනින උන්ට ඔරිජිනල් එකෙන් මෝඩයෙක් වගේ බැන බැන ඉන්නව තව කඩ්ඩ බැරුව screen shots අරන් ඒවගෙනුත් ත්‍රෙඩ් දදා නාහෙන් අඩනව. ලැජ්ජ වෙන්නෙ උබමයි මිනිහෝ තේරුන් ගනින් නදුන්ගෙ නෑදෑයෙක්ද උබ?
     

    hitmanrock

    Well-known member
  • Dec 13, 2007
    730
    535
    93
    උඹ කාගෙන්හරි "අපි අපිව දන්නවද : කියල අහන්න උනොත් "Do we know each other?" කියල අහපන් නැතුව "Are we know each other?" කියල, අහන්න එපා හොඳේ. උඹ නොමග යන්න එපා හොඳේ 😂🤣
     

    Attachments

    • supp.PNG
      supp.PNG
      238.3 KB · Views: 41
    • Like
    Reactions: shenat

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    ත්‍රෙඩ් එකක් දානව නම් මිනිහෙක්ට වැඩක් වෙන දෙයක් දාපන් මිනිහෝ. එහෙම නැත්තම් නොදා ඉන්න තරමට ඒක සමාජෙට කරන සේවයක්. මේ කොහෙවත් ඉන්න ගෑනියෙක් මුඩුක්කුවක ඉදන් අතපය හොල්ලන මගුලක් මේකට ෆේක් එකකින් දාල ෆේක් එකාට බනින උන්ට ඔරිජිනල් එකෙන් මෝඩයෙක් වගේ බැන බැන ඉන්නව තව කඩ්ඩ බැරුව screen shots අරන් ඒවගෙනුත් ත්‍රෙඩ් දදා නාහෙන් අඩනව. ලැජ්ජ වෙන්නෙ උබමයි මිනිහෝ තේරුන් ගනින් නදුන්ගෙ නෑදෑයෙක්ද උබ?
    ane hukahan.. elakiri eke samaje sewe karanna kiala neethiyak na..
    onna GTRZ wath kiwwa nam kamak na...

    apo lajjai wesiye.. ubatath English bahane... aniwa thoth hingannek... tho wage eun thama hema ekatama irisya kara kara watey yanne

    onna balaganin uda post eke hari English... @NATHA SRI JAYASEKARA @spunkyisii lajjai utto

    Capture.PNG

    ------ Post added on May 19, 2021 at 11:49 AM
     
    • Like
    Reactions: Tharusha_peiris

    NATHA SRI JAYASEKARA

    Well-known member
  • Nov 30, 2020
    1,111
    2,206
    113
    English teach karanna nam welawa na ban. Menna maka kiyawala puluwan nam therun ganin. @hitmanrock


    a) 'Why are we using a recycling system?' is a present progressive tense. It is often used to describe an activity ongoing at current moment or recent and on-going (temporary) changes in a societal trend. This tense implies that at the moment of speaking, there is no certainty that the activity will continue forever. We expect it to stop at some point in future.

    For examples:

    1. why are you laughing? (activity ongoing at the time of speaking; it may stop soon)
    2. why is climate changing (a general trend started recently and affecting broader society; it may stop in future)
    b) 'Why do we use a recycling system?' is a simple present tense. It is often used for describing regular habits, general facts, or repetitive work. This tense implies that the action/activity will continue indefinitely in future. We don't expect it to end at the moment of speaking.

    For examples:

    1. why do you laugh whenever you see that movie? (a habit; it may persist in future)
    2. why do we laugh? (a general fact; it will be true in future too)
    In this case, it depends on the context. If you say 'why are we using a recycling system', it implies that it is a recent trend in society/community and it may be a temporary activity. We don't expect it to continue forever. We may stop recycling once 'the problem' has been solved.

    If recycling has been in place for a long period of time and almost everyone has become used to it and no one expects to stop recycling in future, 'why do we use a recycling system' is appropriate.

    Caution: it is possible that a recent trend may start exhibiting a pattern of repetitive cycle. In that case, we can use simple present rather than present continuous. For example, why do climate changes every million years?
     
    Last edited:

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    English teach karanna nam welawa na ban. Menna maka kiyawala puluwan nam therun ganin.


    a) 'Why are we using a recycling system?' is a present progressive tense. It is often used to describe an activity ongoing at current moment or recent and on-going (temporary) changes in a societal trend. This tense implies that at the moment of speaking, there is no certainty that the activity will continue forever. We expect it to stop at some point in future.

    For examples:

    1. why are you laughing? (activity ongoing at the time of speaking; it may stop soon)
    2. why is climate changing (a general trend started recently and affecting broader society; it may stop in future)
    b) 'Why do we use a recycling system?' is a simple present tense. It is often used for describing regular habits, general facts, or repetitive work. This tense implies that the action/activity will continue indefinitely in future. We don't expect it to end at the moment of speaking.

    For examples:

    1. why do you laugh whenever you see that movie? (a habit; it may persist in future)
    2. why do we laugh? (a general fact; it will be true in future too)
    In this case, it depends on the context. If you say 'why are we using a recycling system', it implies that it is a recent trend in society/community and it may be a temporary activity. We don't expect it to continue forever. We may stop recycling once 'the problem' has been solved.

    If recycling has been in place for a long period of time and almost everyone has become used to it and no one expects to stop recycling in future, 'why do we use a recycling system' is appropriate.

    Caution: it is possible that a recent trend may start exhibiting a pattern of repetitive cycle. In that case, we can use simple present rather than present continuous. For example, why do climate changes every million years?
    me monawada oi me dala tiyenne? ubata kiyawala therum ganna puluwanda? hahaha... aiyo salli... ara thread eka balapan gehin