ස්කෝප් සිනමා colombo සිටි සෙන්ට - පොප් කෝං

dilan_randika

Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    ස්කෝප් සිනමා colombo සිටි සෙන්ට
    පොඩි පොප් කෝං එක 1150
    (despite ticket price is also changing place to place for same chain
    city center had max price. pay 800 for car park also .. funny ...)
    කමෝන්
    it's an unfair price while outside foods not allowed

    what u guys think?
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,846
    39,855
    113
    Homagama
    ස්කෝප් සිනමා colombo සිටි සෙන්ට
    පොඩි පොප් කෝං එක 1150
    (despite ticket price is also changing place to place for same chain
    city center had max price. pay 800 for car park also .. funny ...)
    කමෝන්
    it's an unfair price while outside foods not allowed

    what u guys think?
    දැන් ඕවා අල්ලන්න පනිනවා.
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    i have escalated this many times, and they make stupid decisions and now i dont watch anything at scope cinemas except IMAX

    - Carpark - 800
    - Ticket 1200-1800 Normal - 3200-4500 imax
    - Popcorn 650 one is 1150 now while large one 2250 . well increased by _____ guy without any consideration other than being stupid
    - Simple water bottle also costs 400

    Spend on lavish events with celebrities masking previledge members

    (Avoid PVR at all cost. nothing is quality at pvr)

    Alternatives

    - Regal cinemas dematagoda
    - Ram cinemas wattala
    - If quality doesnt matter - Majestic city
    - EAP Savoy rajagiriya
    - EAP Savoy wellawatta

    They all provide good quality food and beverage and absolute minimal or free parking

    eye hasri pereda hari shot eka deela thibba
    That is for normal consumer products which u can buy outside. None of the products in scope falls onto that category
    ------ Post added on Aug 25, 2025 at 11:44 AM
     

    Thilina123

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,053
    2,859
    113
    ඇයි බන් පොප් කොන් කඩ වලට ගිහින් පිල්ම් බලන්නේ
     
    • Like
    Reactions: wqe123

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    Ehema tamai ban ehema tiyanne standard minissu gennana.nattan adu kule un ringala oka liberty box wage karanawa
    ඉතින් ඒක ticket price එකෙන් අල්ලන්න පුළුවන් නේ. කෑම මොකුත් ගන්නේ නැතුව පයින් ඇවිත් ඕක බලලා යන්න පුළුවන් නේ ඕන එකෙක්ට?
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    ඉතින් ඒක ticket price එකෙන් අල්ලන්න පුළුවන් නේ. කෑම මොකුත් ගන්නේ නැතුව පයින් ඇවිත් ඕක බලලා යන්න පුළුවන් නේ ඕන එකෙක්ට?

    එහෙම ඇවිත් බල බල ඉද්දි අනිත් අය ඉන්ටර්වල් එකේදි හොදට කනවා දැක්කම දුක/ ලැජ්ජා වගේ දේවල් හිතෙනවා. ආයේ එන්නැ එතෝට. 😋
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,637
    67,985
    113
    ඉතින් ඒක ticket price එකෙන් අල්ලන්න පුළුවන් නේ. කෑම මොකුත් ගන්නේ නැතුව පයින් ඇවිත් ඕක බලලා යන්න පුළුවන් නේ ඕන එකෙක්ට?
    Ne bn oke system ekak tiyenawa.cinema wala food expensive karanawa mokak hari reason ekakata.ekko clening cost adu karanna oya mokak hari
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල

    ලොල් move එකේ time එක වැඩි වෙනකොට parking cost එකත් වැඩි වෙනවා.. එහෙම ගෙවන්න බැරිනම් නොය හිටපල්ලා.. :ROFLMAO:

     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    Lite Cinemas Thamay Hodama option eka.ticket ekka r 500 wage.screens ehema qualityy samaharaewa pvr, city center ewata wada, patta size screens thiyenne. Food patta cheap. habay cheese popcorn num na
     
    • Wow
    Reactions: Yin And Yang

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    Ne bn oke system ekak tiyenawa.cinema wala food expensive karanawa mokak hari reason ekakata.ekko clening cost adu karanna oya mokak hari
    හේතුව ටිකට් වල ලාබේ අඩු එක. එතකොට ඔවාගෙන් අල්ලන්නේ. Universal දෙයක් ඕක.