munge immunity eka wadi wenawa kiyala kala thiyenne![]()
Murders da ethakota ? nathnm Marichcha lamaine mas kanawada
munge immunity eka wadi wenawa kiyala kala thiyenne![]()
Baby farm, Elites ලට ඕන අවයව ගන්න කල වැඩක්, ඉතුරු කොටස් ටික එක එක Experiment කරන්නැති (කතාව ඇත්තනම්)munge immunity eka wadi wenawa kiyala kala thiyenne![]()
Eka atta. Meka nikan sex siddiakin eha crime walata gihin thiyenne. Consent nati kisi deyak sidda wenna one dewal neme.ඔව්බං මුන් දෙන්නනම් පොඩි උන් නෙවේ
ඔතන එක කේස් එකක් නෙවේ ඇදුනෙ
මුං පෙඩො වැඩ කලා එක එකක්
බාල වයස්කාර නොවන කෙල්ලංව ගෙනත් ඩ්රග්ස් දීල SA කල එක තව එකක්
බය කරල BDSM සීන් කල එක තව එකක්
හැබැයි ඔය එක මගුලක්වත් ඔප්පු කරන්න පොටෝ එකක්වත් නෑ මයෙ හිතේ පබ්ලික් දාල
ඕවට ගිය කෙල්ලො කියපු කතා කියල තමා තියන්නෙ
මං දැක්ක තැනක ටික්ටොක් එකේ මතක විදියට උන්ව හෙළුවෙන් බැල්ලියො වගේ පුල් එක අයිනෙ ඇවිද්දන්වලු ක්ලින්ටන් ලොක්ක බලු කෑම බිමට දැම්මම කන්න ඕනෙ නැත්තන් ලෙදර් විප් එකකින් ගහන්ව කියල
තව පොඩි කෙල්ලොන්ගෙ බඩට අතින් ගහන්ව ඊට පස්සෙ වැඩියෙන්ම අඩන කෙල්ලව සිලෙක්ට් කරල එක්ක යන්ව කියල ඉතිරිටික කරන්න
මේ වගෙ මීටත් වඩා සීන් තිබ්බ කියලනෙ බං කියන්නෙ
හැබැයි හැම එකම කට වචනෙන් කවුරු හරි කියන ඒව විතරයි
මේකනම් හොද වැඩක් කලින් දැනන් හිටියෙ නෑ ඒක ගැන![]()
Oya baby farm kiyannet wenama topic ekakBaby farm, Elites ලට ඕන අවයව ගන්න කල වැඩක්, ඉතුරු කොටස් ටික එක එක Experiment කරන්නැති (කතාව ඇත්තනම්)
Murders da ethakota ? nathnm Marichcha lamaine mas kanawada
ඉලුමිනාටිල කියන උන් අපි හිතනවට වඩා අමුතු දේවල් බං කරන්නෙBaby farm, Elites ලට ඕන අවයව ගන්න කල වැඩක්, ඉතුරු කොටස් ටික එක එක Experiment කරන්නැති (කතාව ඇත්තනම්)
Oya baby farm kiyannet wenama topic ekak