හොදයිද?? අඩු පාඩු තියනවනම් ෆීඩ් බැක් එකක් දාන්න..
Last edited:
උඹේ වාසගම මොකක්ද?
Linkඒ light effect එක සහෝ. කොහොමද දැම්මේ?
ela silva
Thank you friends.
මේ උබෙ මල්ලිද?
ගමෙන් පිට ස්ටේජ් වල සින්දු කියන්නෙ පරිස්සමෙන්
එල
හොදයිද?? අඩු පාඩු තියනවනම් ෆීඩ් බැක් එකක් දාන්න..
හොදයිද?? අඩු පාඩු තියනවනම් ෆීඩ් බැක් එකක් දාන්න..
Elaතව ප්රක්ටිස් කරපන් බන් හොඳට
ela thank youඑල. උඹ Stage නැගපු එකට වඩා කැරෝකේ එකේ හොඳට කියනවා. Pitch අව්ලක් තියෙනවා.
පුළුවන්නම් Band එකක් Practice කරන තැනකට ගිහින් උන් එක්ක Sing කරලා Voice Balance, Pitch, Timing හදා ගනින්.
ow neh thank youඋඹේනං ලොකු අවුලක් නෑ මට හිතෙන්නෙ...
බෑන්ඩ් එකේ මික්සින් + බැලන්සින් අවුල් වගේ...
මට දැනෙන විදිහට උඹේ කටහඬට හරියන්න මයික් බැලන්ස් කරල නෑ...
ow ban adu keraganna ona eth kama palanayabtama amaruඅා උඹ නේද අර heart rate වැඩියි කිව්වෙ. උඹෙ අැඟේ විදිහට 130+/90+ ලොකු අවුලක් නෑ. හැබැයි මහත ටිකක් අඩු කරගන්න ට්රයි කරොත් හොඳයි generally. එහෙම risky තත්ත්වයක නම් නෑ, එ්ත් කෝකටත් හොඳයිනෙ බං.
පලතුරු වැඩිපුර කාහන් එතකොට හරි.Ela
ela thank you
ow neh thank you
ow ban adu keraganna ona eth kama palanayabtama amaru