Pixel watch ekak use karanawa. Uda thattuwe indan patha bauna display eka crack wela thiyenne mehe inthin parts na hoyanna 
40 mm machanme watch8 eke size eka mokdda mchan?
------ Post added on Jul 23, 2025 at 4:01 PM
පික්සල් මොකක්ද මචංPixel watch ekak use karanawa. Uda thattuwe indan patha bauna display eka crack wela thiyenne mehe inthin parts na hoyanna![]()
පොඩි වැඩි නැද්ද මචං?40 mm machan
නෑ ඉතිං. අතේ size එකට set වෙන්නෙ ඕකපොඩි වැඩි නැද්ද මචං?
------ Post added on Jul 23, 2025 at 4:37 PM
Na Macho Gen 1 ekak Dan two years withara indala use karanwa. Crack unath Badu wada habaiපික්සල් මොකක්ද මචං
3 ද?්මාත් එකක් දාලා තියෙන්නේ
පොඩි වැඩි නැද්ද මචං?
------ Post added on Jul 23, 2025 at 4:37 PM
athal eka tika kalayai ban. use karala therumak nathi nisa atha arala damma. smart phone eketh full user experience eka ganna bari rataka apita smart watch nam useless.කාලයක් එහෙම හිතුනා මටත්
ඒ උනාට එකේ පට්ට ආතල් එකක් තියේ
Its relative බන්Useless stuff
Blood pressure නම් මොනිටර් කරන්න බජට් වොච් නෑ මචංChinese budget watch එකක් තියනවද 24 hour blood pressure monitor කරන්න පුළුවන්
ඔව් බං. වැඩ කරද්දී දන්නා ola sport ක්යාල එකක් ගත්තා. 2000යි උණේත්. සතියක් බැටරි තියනවා. දාන් අත් දෙකත් හෝදනවා.එකඟයි ඩෝග් . මේක මන් ගලවන්නෙම ටාජ් කොරන්න පමණයි . මුහුදු වතුරෙත් දාලා තියේ . කිසි අර්බුදයක් නැහැ . ඉස්සර අර්බුද උනාට කැත චීන බඩු දැන්නම් සුපිරි වගේ