Ade mata oya loku wada kali nathi
But amoled wage display ekak thyna smart watch ekak kiyan palayan
10-20k athara wage nam hondai
Auzi walin genna ganna wunath puluwan
Api meken podi quantity ekak mehe genna hadanne. Oni nam kiyanna.
Check our website:
https://octandra.com/
Danata US, UK and CA witharai karanne.
Heart Rate, Blood Oxygen, and Stress Monitoring Throughout the Day, Running and Breathing Courses, Body Energy, 100+ Sports Modes, Bluetooth Calling, Amazon Alexa, 1.85" AMOLED HD Full-Touch Color Screen