මොනවද දන්න කඩවල්
gayanmax00 Well-known member Dec 17, 2010 9,580 5,445 113 ගම මහනුවරයි Jul 4, 2021 #1 මොනවද දන්න කඩවල්
kvu Well-known member Dec 15, 2009 920 911 93 Homagama Jul 4, 2021 #3 TechTrix SmartPhone Shop Reactions: NRTG
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Jul 4, 2021 #4 BUMPER Reactions: TCB Rox, NRTG and adowhybn
manjulabw Well-known member Aug 23, 2007 17,468 15,592 113 Land of the Gods 🕎 Jul 4, 2021 #5 apo ganna epa dan. important stop kala kiyla gana wadi karaka athi sure ekatama Reactions: CloudX64 and NRTG
I IMMuhandiram Well-known member Feb 6, 2012 10,862 11,161 113 Jul 4, 2021 #6 Singer abans Reactions: NRTG
Hyaenidae Well-known member Apr 8, 2015 53,041 2 54,820 113 Jul 4, 2021 #7 https://www.genxtstore.lk/ Reactions: gnilukshi and NRTG
Kolama Well-known member Sep 11, 2008 19,478 23,744 113 ලිම්පෝපෝ කන්දෙ Jul 4, 2021 #8 Dialog? Reactions: NRTG and adowhybn
adowhybn Well-known member Mar 3, 2021 5,595 9,334 113 Jul 5, 2021 #9 BUMP Reactions: kinkon and NRTG
I icepack Well-known member Jun 5, 2008 3,020 1,916 113 Jul 5, 2021 #10 Greenware, maharagama rio mobile eket deliver karanawa kiwa
C CoolMan88 Well-known member Dec 27, 2012 6,785 2,802 113 Jul 5, 2021 #11 mama gaththa takas.lk eken
DJLEOx78 Well-known member Jun 10, 2012 7,324 2,614 113 Colombo Jul 5, 2021 #13 life mobile aran tiyenawa. tikak ganan badu
harry dias Active member Jul 12, 2007 175 42 28 Jul 5, 2021 #14 https://smartmobile.lk/ meken ganin Reactions: NRTG
scurvy Well-known member Oct 2, 2008 35,394 41,428 113 GraphicsGods.com www.graphicsgods.com Jul 5, 2021 #15 Apo den smartphone graphics cards wage nagi
Ashan052 Well-known member Dec 31, 2010 31,827 21,147 113 adala nene Jul 5, 2021 #16 https://maktronics.lk/ fb page eka balapan
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,611 25,966 113 Jul 7, 2021 #17 Vivo ඒවා නම් ගන්න එපා, repair එකට courier කරන්න ලු Service Centre . ඉතින් මොකද්ද Gurantee උන්ට phone එක ලැබුණ බවට..... ආපහු ගෙන්වන්නේ නැහැ නේ, හදන්න යන වියදම වැඩි නම්. උන් කැඩුණු වල කැලි ගලෝගන්න හදපු ක්රමයක් ද
Vivo ඒවා නම් ගන්න එපා, repair එකට courier කරන්න ලු Service Centre . ඉතින් මොකද්ද Gurantee උන්ට phone එක ලැබුණ බවට..... ආපහු ගෙන්වන්නේ නැහැ නේ, හදන්න යන වියදම වැඩි නම්. උන් කැඩුණු වල කැලි ගලෝගන්න හදපු ක්රමයක් ද
Avatar998 Well-known member Dec 16, 2014 5,922 5,088 113 Pandora Jul 7, 2021 #18 iDealz උන්ගෙන් ගෙන්නගෙන තියෙනවා
kalhara96 Well-known member Aug 7, 2010 4,911 2,976 113 අහවල් තැන Jul 7, 2021 #19 Singer eken nam ekak genna gathhta dan 1 year walata kalin podi ekak habai