"සිංහරාජේ කපනවෝ" ලක්ෂපති නාටක දෙවෙනි කොටස

MINT_51

Well-known member
  • Jan 26, 2016
    696
    1,095
    93
    මේ ළමයව ඕනවට වඩා pressure කරනව වැඩි. මානසික ලෙඩක් හැදෙයි තව මෙහෙම කරදර කරොත්.
    මට නම් හිතෙන්නෙ ඒ ලමය දැන් regret වෙනව ඒ කිව්ව එක ගැන.
    ඒත් දැන් වෙන කරන්න දෙයක් නැති හින්ද ඒ මතයෙම ඉන්නව වගේ පිටට පෙන්නන්න හදනව.

    මේ ළමයව ඕනවට වඩා pressure කරනව වැඩි. මානසික ලෙඩක් හැදෙයි තව මෙහෙම කරදර කරොත්.
    මට නම් හිතෙන්නෙ ඒ ලමය දැන් regret වෙනව ඒ කිව්ව එක ගැන.
    ඒත් දැන් වෙන කරන්න දෙයක් නැති හින්ද ඒ මතයෙම ඉන්නව වගේ පිටට පෙන්නන්න හදනව.

    Media කාරයො බලන් ඉන්නෙ කොහොම හරි views හදාගන්න. පව් අර ලමය
    ------ Post added on Mar 17, 2021 at 12:10 AM
     

    Jalz

    Well-known member
  • Feb 18, 2020
    275
    468
    63
    එකඟයි.
    ආණ්ඩුව හරියට රියැක්ට් කරන්නේ නැහැ. මං හිතන්නේ මේ Elakiri එකේ උන් ටික ඊට වඩා හොඳට defend කරනවා.

    2015දීත් ඕක උනා. දැනුත් ඒකමයි වෙන්නේ. ඔය එකක්වත් ෆුල්ම මඩ නෙවෙයි. ඇත්තක් එක්ක එන්නේ, එකනේ ආණ්ඩුව ඇතුලේ උන්ම තැන් තැන් වල නාගන්නේ. හැබැයි ගොබෙල්ස්ලා ටික දෙනවා එක හත කරලා.

    ඔය "සර් ෆේල්" කැම්පේන් එක වුනත් හොඳටම කරානේ. ගෝටම එකට රෙස්පොන්ඩ් කරන ලෙවල් එකටම ගත්තනේ. ඒත් ඇත්තට බැලුවොත් ඔය කැම්පේන් එක කරන බහුතරය පහුගිය කාලේ චන්දේ දුන්නේ ලෝකෙ හිටපු හොඳම "ෆේල් සර්" ට. එක දිගට එච්චර චන්ද පැරදිච්ච එකෙක් මන් හිතන්නේ ප්‍රාග් ඓතිහාසික කාලේවත් ඉන්නේ නැතුව ඇති. ආරිථික ඔස්තාර් කිව්වට ආපු ගමන් මහ බැංකුවට නස්තාර් වෙන්න දුන්නේ. එහෙම තියාගෙනත් මුන් මේ කැම්පේන් එක සුපිරියට කරා.
    ඒක නිකන් පන්තියේ ඉන්න වැඩ බැරිම එකා, හොඳටම වැඩ පුළුවන් එකෙකුට කියන්න ගත්ත වගේ අරූට වැඩ බෑ අරූ ෆේල් කියල. එහෙම වෙලත් කැම්පේන් එක success.

    මද්‍යස්ථ එකෙක්ගේ ලොකුම තර්කය, මේ ආණ්ඩුව වැඩ නා ගත්තත්, අනිත් උන්ට වඩා දහස් ගුණයක් හොඳයි කියන එක.
    අනිත් උන්ට දීල කොහොමත් වැඩක් නැහැ කියන එක. මුන් ඉතින් දැන් ටික ටික මේ වගේ කැම්පේන් කරගෙන යනවා. ඊට පස්සේ හෙමිහිට එකෙක් ෆෝම් කරලා පුම්බල ඉස්සරහට දානවා සිංහල චන්ද වලින් ටිකක් හරි වැඩිපුර කඩා ගන්න පුළුවන් එකෙක්, මොකද අනිත් චන්ද කොහොමත් උන්ට නේ.

    ඔය කැලේ කපන එකත් ඒ වගේ තමයි. ඇත්තක් එක්ක පටන් ගන්නවා, (මතකනේ අර කඩොලාන සීන් එක. දේවානි ආවෙත් ඒ සීන් එකෙන්. ආණ්ඩුවේ වහලෙක් ඇරෙන්න ඒ වගේ දෙයක් කවුරුවත් හරියි කියන්නේ නැහැ.)
    ඊට පස්සේ මඩ පාර දෙනවා සුපිරියට. ඒ කැම්පේන් එකත් හොඳටම කළා, හැබැයි අර කෙල්ල සිරසේදී කියපු සීන් එකෙන් පොඩ්ඩක් වැඩේ ගූ උනා. ඒකෙ වාසිය ආණ්ඩුවට. මේ මට හිතෙන හැටි.
    සිරසෙදි කෙල්ල කියපු එකෙත් පදනමක් තියෙනවනෙ බන්..මම දැක්ක සිරසෙම පෙන්නුවා ඕක කපලා තියෙන හැටි..පෞද්ගලික ඉඩම් වල ගෙවල් හදනවා කිවුවාට ඒකෙ මට පේන්නෙ ඊට වඩා දෙයක්..පෞද්ගලික දේවල් උනත් සිංහරාජෙ වගේ ලෝක උරුම කලාපයක් ආසන්නයේ ඒ වගේ දෙයක් කරන එක හරිම වේදනාකාරියි..සිරසෙම කියන විදියට ඒකෙ කතාව 2004 ඉදන් තියෙනවා..ඔය ඉඩම සිංහරාජෙට පවරගන්න ක්‍රියාවලිය ඔය දවස් වල ඉදන් ඇදි ඇදි යනවළු.. දැන් කොහොමහරි ඕකෙ වගකීමත් මේ ආණ්ඩුවට වැටිලා තියෙන්නෙ..හැබැයි අපි දන්නෙ නෑ ඕක කපන්නෙ ඇත්තටම ආණ්ඩුව පිටිපස්සෙම ඉන්න කෙනෙක්ද කියලා..

    දැන් ඔය මඩ සීන් එකෙ මරුම වැඩේ මේකයි..හිතමුකො ආණ්ඩුව ඕකට විසදුමක් නොකර තියෙන්න ඇරියා කියලා..එතකොට වෙන්නෙ ඊළග ජන්දෙදිත් ආණ්ඩුවට විරුද්ධව එන ප්‍රධානම සටන් පාඨයක් ඕක..ඕක මොකක්හරි කරලා විසදුවා කියමු..එතකොට ඒකෙ credit එක එනවද ආණ්ඩුවට..නෑනෙ...අර සිරසෙ කෙල්ල තමයි වීරයා වෙන්නෙ..හරියටම කිවුවොත් මේක උගුලක්.. ඔය වගේ ඉඩම් වනාන්තර ප්‍රශ්න විසදන්නත් ලේසි නෑ.. ඕක විසදුවා කියලා ඕක ඔතනින් නවතින්නෙත් නෑ.. ආණ්ඩුවට මේකෙන් ගැලවෙන්න තියෙන හොදම ක්‍රමය තමයි මට හිතෙන විදියට වනාන්තර සංරක්ෂණය පිළිබද ජාතික ප්‍රතිපත්තියක් හදලා ක්‍රියාත්මක කරන්න ඕනෙ ඒකට ලොකු අවධානයක් දීලා...නීති දැඩිව පනවන්න ඕනෙ..ඒකම මාකට් කරන්න ඕනෙ..
    මේ වගෙ ප්‍රශ්න ඉවසීමෙන් handle කරන්න ඕනෙ..මේවා දේශපාලන බෝම්බ...
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනේ පව් මම දැක්ක කෙල්ල අඩ අඩ ඉන්න විඩියෝ එකක් යු ටියුබ් එකේ.. හොද වැඩේ ගු කික්කිට ටොන් පච දෙසල හත්පොලේ ගාගෙන, හරියටම නිතිය ක්‍රියාත්මක උනොත් බලු කුඩුවෙත් ලගින්ඩ තමයි වෙන්නෙ..ලොල්
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    සිරසෙදි කෙල්ල කියපු එකෙත් පදනමක් තියෙනවනෙ බන්..මම දැක්ක සිරසෙම පෙන්නුවා ඕක කපලා තියෙන හැටි..පෞද්ගලික ඉඩම් වල ගෙවල් හදනවා කිවුවාට ඒකෙ මට පේන්නෙ ඊට වඩා දෙයක්..පෞද්ගලික දේවල් උනත් සිංහරාජෙ වගේ ලෝක උරුම කලාපයක් ආසන්නයේ ඒ වගේ දෙයක් කරන එක හරිම වේදනාකාරියි..සිරසෙම කියන විදියට ඒකෙ කතාව 2004 ඉදන් තියෙනවා..ඔය ඉඩම සිංහරාජෙට පවරගන්න ක්‍රියාවලිය ඔය දවස් වල ඉදන් ඇදි ඇදි යනවළු.. දැන් කොහොමහරි ඕකෙ වගකීමත් මේ ආණ්ඩුවට වැටිලා තියෙන්නෙ..හැබැයි අපි දන්නෙ නෑ ඕක කපන්නෙ ඇත්තටම ආණ්ඩුව පිටිපස්සෙම ඉන්න කෙනෙක්ද කියලා..

    දැන් ඔය මඩ සීන් එකෙ මරුම වැඩේ මේකයි..හිතමුකො ආණ්ඩුව ඕකට විසදුමක් නොකර තියෙන්න ඇරියා කියලා..එතකොට වෙන්නෙ ඊළග ජන්දෙදිත් ආණ්ඩුවට විරුද්ධව එන ප්‍රධානම සටන් පාඨයක් ඕක..ඕක මොකක්හරි කරලා විසදුවා කියමු..එතකොට ඒකෙ credit එක එනවද ආණ්ඩුවට..නෑනෙ...අර සිරසෙ කෙල්ල තමයි වීරයා වෙන්නෙ..හරියටම කිවුවොත් මේක උගුලක්.. ඔය වගේ ඉඩම් වනාන්තර ප්‍රශ්න විසදන්නත් ලේසි නෑ.. ඕක විසදුවා කියලා ඕක ඔතනින් නවතින්නෙත් නෑ.. ආණ්ඩුවට මේකෙන් ගැලවෙන්න තියෙන හොදම ක්‍රමය තමයි මට හිතෙන විදියට වනාන්තර සංරක්ෂණය පිළිබද ජාතික ප්‍රතිපත්තියක් හදලා ක්‍රියාත්මක කරන්න ඕනෙ ඒකට ලොකු අවධානයක් දීලා...නීති දැඩිව පනවන්න ඕනෙ..ඒකම මාකට් කරන්න ඕනෙ..
    මේ වගෙ ප්‍රශ්න ඉවසීමෙන් handle කරන්න ඕනෙ..මේවා දේශපාලන බෝම්බ...
    ඒක අැත්ත ඒකි කිව්වෙ දැක්ක දේ..ඒකි ඒකෙ ඔප්පු තිරප්පු හොයන්න ගියේ නැහැනේ..ප්‍රශ්ණේ කාගෙ බලපෑමකින්ද සිංහරාජේ‍ ළගම ඔහොම ඉඩමක් අයිති කරන් JCB දාල ඵළි කරන්නෙ..අර පල් මෝඩ වේස erozan කාරය කියල තිබ්බ ඔය මිනිස්සුන්ගෙ ගේත් රජයට ගන්න ඕන කියල...

    අනේ පව් මම දැක්ක කෙල්ල අඩ අඩ ඉන්න විඩියෝ එකක් යු ටියුබ් එකේ.. හොද වැඩේ ගු කික්කිට ටොන් පච දෙසල හත්පොලේ ගාගෙන, හරියටම නිතිය ක්‍රියාත්මක උනොත් බලු කුඩුවෙත් ලගින්ඩ තමයි වෙන්නෙ..ලොල්
    කරල බලන්න කියපං..තොගෙ බලු ගෝඨ ට ගූ යන්නෙ ඵතකොට තමා😆😆
    ------ Post added on Mar 17, 2021 at 9:13 AM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කරල බලන්න කියපං..තොගෙ බලු ගෝඨ ට ගූ යන්නෙ ඵතකොට තමා😆😆
    ------ Post added on Mar 17, 2021 at 9:13 AM
    උබල මොනා කරන්ඩද පොන්ස් , ඕන නම් තෙර්ඩ් එකක් දායි ගේ මුල්ලෙ හැoගිලා ලොල්
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    උබල මොනා කරන්ඩද පොන්ස් , ඕන නම් තෙර්ඩ් එකක් දායි ගේ මුල්ලෙ හැගිලා ලොල්
    Paw ban....jeewath wenna karana Dewal ne...😂😂
     

    Jalz

    Well-known member
  • Feb 18, 2020
    275
    468
    63
    ඒක අැත්ත ඒකි කිව්වෙ දැක්ක දේ..ඒකි ඒකෙ ඔප්පු තිරප්පු හොයන්න ගියේ නැහැනේ..ප්‍රශ්ණේ කාගෙ බලපෑමකින්ද සිංහරාජේ‍ ළගම ඔහොම ඉඩමක් අයිති කරන් JCB දාල ඵළි කරන්නෙ..අර පල් මෝඩ වේස erozan කාරය කියල තිබ්බ ඔය මිනිස්සුන්ගෙ ගේත් රජයට ගන්න ඕන කියල...
    ඔය කෙල්ලව අල්ලං දගලන එකන්ම් මෝඩ වැඩක්.. වාසනාවකටවත් ආණ්ඩුව මේ ප්‍රශ්නෙ බුද්ධිමත්ව ගොඩදාගත්තොත් හොදයි.. පෞද්ගලිකව මම කැමති නෑ ආණ්ඩුව මේ වගේ හේතු නිසා නිකන් fail වෙනවට..මෝකද මේක fail උනොත් ඊළගට එන්න ඉන්න අය කොහොමත ඉතිහාසගතව failed.
     
    • Like
    Reactions: MrFrog

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    mu wage eunta hituwa pas gahanna one minissu ekathu wela... minissu ekathu wenne nati eke warada?
    අම්මෝ බන්..මන් කිව්වේ යථාර්තය

    පස් ගහන්ඩ ලොල් තෝ ඔන්ලයින්ද පස් ගහන්ඩ හිතන් ඉන්නෙ ගොන් බඩුව...
    ගොඩක් තියෙන්නේ බොරු මඩ
    ------ Post added on Mar 17, 2021 at 10:02 AM
     

    bonty89

    Well-known member
  • Feb 20, 2009
    3,908
    8,283
    113
    161779791_1382639418783172_8701709385956669147_n.jpg


    මේ තියෙන්නේ උණවටුන අරලිය හෝටලය...
    මේ හෝටලය හැදුවෙ 2015 - 2019 යහපාලන සමයෙ..
    මේ හෝටලය හදනකොට ඔබ බුකි පරිසරවේදීන්ව දැක්කා ද..?
    සිරසෙ පෙන්නුවාද..?
    දෙරණෙ පෙන්නුවාද..?
    උද්ඝෝෂණ තිබුණාද..?
    මේ හෝටලය හැදුවෙ මුඩු බිමකද..?
    මේ හදිසි පරිසර‌්‍යලය ඇති වූයේ කෙසේද?
     
    • Haha
    Reactions: VASSA

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    161779791_1382639418783172_8701709385956669147_n.jpg


    මේ තියෙන්නේ උණවටුන අරලිය හෝටලය...
    මේ හෝටලය හැදුවෙ 2015 - 2019 යහපාලන සමයෙ..
    මේ හෝටලය හදනකොට ඔබ බුකි පරිසරවේදීන්ව දැක්කා ද..?
    සිරසෙ පෙන්නුවාද..?
    දෙරණෙ පෙන්නුවාද..?
    උද්ඝෝෂණ තිබුණාද..?
    මේ හෝටලය හැදුවෙ මුඩු බිමකද..?
    මේ හදිසි පරිසර‌්‍යලය ඇති වූයේ කෙසේද?
    මේ අාණ්ඩුව බලයට අැවිත් අක්කර ගාණක් කපල විනාස කරපු ඵක.මේකට අදාල වුනේ කොහොමද?
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    සිංහරාජේ හෝටලේ වැඩ දැන් ඉවරද දන්නේ නෑ නේ ? 🤭