සිංහලයෙනි නකිටියව් ශ්‍රී ලංකාව බේරාගනිව&

hacker91

Member
Dec 8, 2011
429
71
0
Colombo
මාත් මහින්දට චන්දෙ දුන්න, හැබැයි ඉතින් ඒ දුන්නේ යුද්දේ ඉවර කරන්නයි සිංහල කමටයි, දැන් ඉතින් මහින්ද රට කෙරුව ඇති. යුඑන්පි එකේ ඔක්කොම අයයි මුස්ලිම් කොන්ග්‍රස් එකයි, අනික් පක්ෂයි ඔක්කොම දාගෙන රටට හෙන ගැහියන් වගේ ඉන්නවා. මහින්ද මාමේ ආයේ චන්දෙ ඉල්ලන් එන්න එපා දෙන්නේ නෑ. හොර නඩයට දෙන්නෙත් නෑ. ලංකාවේ සදාකාලික රජ වෙන්නත් බෑ. ජේ ආර් ප්‍රේමදාස චන්ද්‍රිකා ඔක්කොම අවේ අපේ චන්ද වලින් ජනතාවට කොකා පෙන්නුවොත් කෙලින්ම ගෙදර, කට්ටිය එකතු වෙලා නොලිමිට් බංකලොත් කලානම් ආණ්ඩුවත් ගෙදර යන එක පොඩි දෙයක්..
මොන දේශපාලන පක්ෂේ අවත කියන්නේ ජනතාව අවදියෙන් වෙලාව අවම සලකයි, කොකා පෙන්නන්න අවොත් තමන්ටමයි කොකා ගස්සන්නේ. කඩේ යන අය ඇති එත් කඩේ යන උන්ගෙන් නෙවි ආණ්ඩු පවතින්නේ දෙපැත්තටම චන්දෙ දෙන අය ඉන්නවා මොලේ තියෙන, ඒ අය නිසයි කලෙක යු එන පි කලෙක ශ්‍රී ලංකා ආවේ. මතක තියාගනින් ඒක...
:angry:

මිනිහා ජතිවදේ නවත්ටන්න කියා කියා කරන වැඩ වලට දුක හිතෙනවා. අර එනවා කියපු ඩඩ්ලි සේනානායක වත් අවොත් හොදයි බන
 

hacker91

Member
Dec 8, 2011
429
71
0
Colombo
කොන කපපු ගොන් හම්බයෝ...
තියන තුන් කාල කපාගන් නැතුව පුක නොදී පල..

මම සිංහලයෙක්...
මගේ රට වෙනුවෙන් ජාතිවාදියෙක්....

තොපිව ළඟදීම බාවනවා.....
:frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown:

:yes::yes::yes::yes::yes:
 

hacker91

Member
Dec 8, 2011
429
71
0
Colombo
seratama kalin ape kalakanni depalanaya karana awun tikata game akak denna ona pradana paksha 3 nema inna.Slfp , UNP JVP,. mama dekka hadungeth pahugiya dawaswala muslim aya akka uthgosana kala.uta wena weda nedda danne..........

desha palakayo unge chanda tika beraganna hama dema karanne ban. bodu bala senawatama dan kochchara tarjana tiyanawada. api eyalata puluwan taramin udav karanna one
 

hacker91

Member
Dec 8, 2011
429
71
0
Colombo
mamath lankawe sinhala kama rakina jathi wadiek. apita thiyenne mechcharai machan.muslim ballonta ikmantama mokak hari karanna ona. mama dan halal thiyana dewal gedarata gennawath denne na


ඔව මචන් අපි ගන්නෙත් නෑ දැන්. මම අපේ ඔෆිස් එකේ මේවා ගැන කතා කරලා උන ගන්නෙත් නෑ. අනික බන මම දැක්ක කව්ද පත්තරේ කියල තියනවා කාටවත් බෑ හලාල් වර්ජනය කරන්න කියල මිනිස්සුන්ට බල කරන්න කියල. මම අහන්නේ ඇයි බැරි කියලා.අපේ හාමුදුරුවන්ට එකට අයිතිය තියනවා.කාට නැතත් අපේ පන්සලේ හාමුදුරුවන්ට තියනවා. ගෙරි හත්තගේ පුජකයන්ට කියන්න පුලුවන්නම් හලාල් නොවන කෑම කන්න එපා කියලා.ඇයි අපේ හාමුදුරුවන්ට කියන්න බැරි හලාල් කම කන්න එපා කියලා .
 
  • Like
Reactions: Minion

hacker91

Member
Dec 8, 2011
429
71
0
Colombo
බතල, මඤ්ඤොක්කා තම්බලා සම්බල් එක්ක කන උඹලට මොන KFC /Mc Donalds ද බං?:P
නිකන් නොදන්න දේවල් කියවනේ නැතිව කුනුහබ්බයක් දෙකක් කියල රෙප් ටිකක් එකතුකරගන්න බලපන්... සූකර මද්දවයන්ට මොන හලාල්ද....
:P

උබල වගේ අවරුදු 16 කෙල්ලෝ 3 4 එකට බදාගන්න ගැනුන්ව ලිංගික සතුටට විතරක් තියාගන්න ගෙරි මස් කන.ත්රස්තවාදය පතුරන අසමජ්ජාති එවුන්ට බතල, මඤ්ඤොක්කා තම්බලා සම්බල් එක්ක කන එකේ ගුණ තේරෙන්නේ නෑ පින්ගුත්තරයෝ. :angry::angry::angry::angry:
 

sanhen143

Active member
  • Oct 14, 2011
    123
    37
    28
    desha palakayo unge chanda tika beraganna hama dema karanne ban. bodu bala senawatama dan kochchara tarjana tiyanawada. api eyalata puluwan taramin udav karanna one

    ow machan ara nuwara inna mahaloku kerumkara hamuduruwaru monawada ratajathiyata karanne.ohe ana despalakayanta pirith nul getagahana aka vitarai.....
     

    hacker91

    Member
    Dec 8, 2011
    429
    71
    0
    Colombo
    මේ මේ හුත්තිගේ පුතෝ තෝ KFC, Mac Donalds ගැන කතා කරන්නේ. තොපේ සක්කිලි වෙස ජාතිය ඔටුවන්ගේ හුජ්ජ බීලා හරක් පයි කාල ජීවත් වෙන සක්කිලි ජාතියක් නේ හු-තෝ. කෝ තොපිට ඉතිහාසයක් අනුන්ගේ ඒවා අරන් කියනවා අම්මගේ හු-තේ අල්ලාහ් හිටියේ මෙතන කියල. පල පො-නයෝ යන්න. අල් බලික් උබේ අම්මට බලි කාරයෙක් හුkලද බලික් උනේ. අනේ හුke අල්ලාහ් වෙsa අල්ලාහ්. පෙන්න පන්කෝ ඔය තුන්කාලේ නබියවයි අනික් හැත්තවයි. අන්න එතකොට අපි පිලි ගන්නම් අල්ලාහ් කියල වේsiගෙ පුතෙක් හිටිය කියල. බල්ලෙක් හරි කමක් නැ පෙන්නපන්. අල්ලාහ් විදිහට අන්දලා :angry::angry:

    ඔව් පෙන්නපන් ඕක කොහෙද හිටියේ කියලා.
    මචන් මේ ලෝකේ පහල උණු හැම ආගමික නායකයෙක්ම කතා කලේ සාමය ගැන.ජේසු වහන්සේත් එහෙමයි.එත් මුන්ගේ මන්ද මානසික මනඃකල්පිත අල්ලා කියන්නේ අවිශ්වාස කරන එවුන මරන්න කියලනේ. කෙල්ලෝ ඉන්නේ ළමයි හදන්න කියලනේ. මු දෙවියෙක්ද නැත්නම් බඩු පොට් එකක බ්‍රෝකර් කෙනෙක්ද බං
     

    aruna47

    Well-known member
  • ඔව් පෙන්නපන් ඕක කොහෙද හිටියේ කියලා.
    මචන් මේ ලෝකේ පහල උණු හැම ආගමික නායකයෙක්ම කතා කලේ සාමය ගැන.ජේසු වහන්සේත් එහෙමයි.එත් මුන්ගේ මන්ද මානසික මනඃකල්පිත අල්ලා කියන්නේ අවිශ්වාස කරන එවුන මරන්න කියලනේ. කෙල්ලෝ ඉන්නේ ළමයි හදන්න කියලනේ. මු දෙවියෙක්ද නැත්නම් බඩු පොට් එකක බ්‍රෝකර් කෙනෙක්ද බං

    මුගේ අම්මගේ රෙද්ද ඉස්සුවා නම් සුකර මද්දවයව පෙන්නන්න තිබ්බ. අර කැරි තම්බිය මෙතන අපි එනකොට තුන්කාල බිම දාල අල්ලාහ් එපා කියලා දිව්වේ. අම්මගේ හුත්තේ අල්ලාහ් :angry::angry::angry:
     

    hacker91

    Member
    Dec 8, 2011
    429
    71
    0
    Colombo
    මුගේ අම්මගේ රෙද්ද ඉස්සුවා නම් සුකර මද්දවයව පෙන්නන්න තිබ්බ. අර කැරි තම්බිය මෙතන අපි එනකොට තුන්කාල බිම දාල අල්ලාහ් එපා කියලා දිව්වේ. අම්මගේ හුත්තේ අල්ලාහ් :angry::angry::angry:


    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    gayanmax00

    Well-known member
  • Dec 17, 2010
    9,580
    5,445
    113
    ගම මහනුවරයි
    ane manda ban mahinda pakya nam maran kanna oni



    ඇහෙද්දී ලේ රත් වෙනවා නේ බන් ,,එහෙම උන් තමා යකෝ අපිට ඕනි ..යකෝ මේක අපේ රට
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ඉතිහාසෙ උගන්නන කොට කැලේ පැන්න උන් තමා.. ඔය ජාතිවාදය අපිලග නෑ කියල සර්වාගමික හුයන්න පුකේ ගහන කොන කපාගන්න දගලන්නෙ..

    bump
    +