Ehema zuuu gala Yana ekaney athal eke SL wala.mona gonnuda ban long weekend wala trip yanne? Hama ekama yanawa kiyala danne nadda? Athal okkoma kudu paaratama.


Ranil yaddi thibuna foreign reserves and dan foreign reserves athare wenasa keeyada bn ?ලංකාවෙ උන් පව්. හුණ්ඩුවක් වගේ පොඩි රටකට දරාගන්න බැරි තරං සෙනඟ හිටියම ඔහොම තමයි.
ඒ අස්සෙ වාහන දෙකක් මාරු වෙන්න බැරි, ප්ලෑන් එකකට හදාපු නැති, safety කියලා නාමයක් නැති, කොමිස් විතරක් ගහගන්න හදාපු පාරවල්
මොනව උනත් රනිල් රාජපක්ෂලා බලේ ඉන්න කාලෙ මේම උනේ නෑ. මුන්ට ගෙවල් වලින් එළියට බහින්න බැරි වෙන්න රට බංකොළොත් කරල තිබුනෙ. ඒකට ජෙප්පො ට්රැෆික් හදලා.![]()
තෝ ඉන්නවා කියන සක්කිලි ඕස්ට්රේලියාවට වෙලා පාඩුවේ ඉදහන් පකෝඒ අස්සෙ වාහන දෙකක් මාරු වෙන්න බැරි, ප්ලෑන් එකකට හදාපු නැති, safety කියලා නාමයක් නැති, කොමිස් විතරක් ගහගන්න හදාපු පාරවල්![]()
Ranil yaddi thibuna foreign reserves and dan foreign reserves athare wenasa keeyada bn ?
තෝ ඉන්නවා කියන සක්කිලි ඕස්ට්රේලියාවට වෙලා පාඩුවේ ඉදහන් පකෝ
තොපේ පොන්න ජෙප්පෝ හදපු පාරක් කියපන්
තෝ මෙහෙ ආවාම (එන්න සිද්ද කරන්නත් එපා) හද්ද ඩොටේ ගෙදරට යන පාරත් හැදුවේ ජෙප්පෝ වෙන්න ඇති
Balala thiya ganna eka watinawa bro.බැලුවෙ නෑ.
තමන්ම අවුරුදු 50 කට වඩා රට පාලනය කරන්න ඉඳලා, තමන්ම ගත්ත ණය ගෙවාගන්න බැරුව රට බංකොළොත් කරපු ෆේල් පොන්ස් කෙනෙක් කරපු දේවල් වල මොනවද බන් බලන්න තියෙන්නෙ?
උගේ ජාතියෙම මෝඩ, ෆේල් හරක්ට ගන්න දේවල් ඇති. අපිට උගෙන් ගන්න දේකට තියෙන්නෙ ආයෙ ජීවිතේට රටක් තියා බුලත් විට කඩයක් වත් දෙන්න නුසුදුසු එකෙක් කියන එක විතරයි.
සක්කිලි බයියා on fire
------ Post added on Aug 28, 2026 at 7:26 AM
Balala thiya ganna eka watinawa bro.
Coming colors not good. Rata wate pacha reli maalawak thiyanna yanneth eka neh ena pota hoda nathi nisa.
Hari. Meka kiyapanko Ponil wa paththakin thiyala.
Rebuild Sri Lanka fund ekata mokada wune ?
උබ හිතන්නෙ රටක ආර්ථිකයක් තියා බුලත් විට තට්ටවුක් තරගන්න බැරි ෆේල් පොන්ස් කෙනාක්ගෙ ඔපීනියන් අපිට වැඩක් තියෙනව කියලද?මෙන්න තියෙනවා වැඩක් කරගන්න පුලුවන්, අහන්න දෙයක් තියෙන උන්ගෙ ඔපීනියන්
https://www.facebook.com/ITNNewsSinhala/photos/-ඉදිරි-වසර-10ක-කාලය-තුළ-ණය-ගෙවිම-පිළිබඳව-කිසිදු-ගැටළුවක්-නැහැ-මහබැංකු-අධිපති-itn/1527722312730104/?set=a.597425462426465
මේ වගේ උන්ගෙ ඔපීනියන් පාරෙ දැක්ක බලු බෙට්ටක් තරංවත් වටිනාකමක් නෑ අපිට
https://www.facebook.com/100089209286643/photos/රට-වැටුනත්-වැටෙන්නේ-රනිල්ලා-මහින්දලා-ගත්ත-ණය-නිසා-බව-මතක-තබා-ගන්නsrilankapolitic/1074455655538067/?set=a.839689065681395
දන්නෙ නෑ. බංකොළොත්, පොන්න හොරු එකතු කරපු එකක් නෙවෙයි නිසා මට නං සැකයක් නෑ.
තොරතුරු දැනගැනීමේ පනත කියලා එකක් තියෙනවනේ. උබ ඒකෙන් බලපන්. දැනගත්තම අපිටත් කියපන්. වැඩක් වෙලා කියල දැනගත්තම උබලා ආයෙ ඕක ගැන කියවන්න එන්නෙ නෑ කියලා මට ෂුවර්.

Nandalal pannanawa kiyala balayata awilla uge posts daannama wuna neh.
Sansaareee![]()