සිංහලුනි ලමයි ගැන පරිස්සමින්

social anxiety guy

Well-known member
  • Jan 3, 2016
    646
    878
    93
    මමනං ඩාක් වෙබ් සයිට්වල ඔය child porn සයිට් ලිස්ට් එකක්ම දැකල තියනවා...ඒවගෙ තමා පිටරට උන් ඕවා බෙදාගන්නෙ...මමනං හිතන්නෙ ලංකාවට වඩා පිටරට තමා child porn වැඩියෙන්ම ඉන්ටනෙට් දාන්නෙ...ඒත් ඒක හොයන්න බැරි උන් කෙලින්ම ඩාක් වෙබ් දාන්නෙ...මෙහෙ වගේ ගුගල් සර්ච් කර කර ඉන්නෑ
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    මමනං ඩාක් වෙබ් සයිට්වල ඔය child porn සයිට් ලිස්ට් එකක්ම දැකල තියනවා...ඒවගෙ තමා පිටරට උන් ඕවා බෙදාගන්නෙ...මමනං හිතන්නෙ ලංකාවට වඩා පිටරට තමා child porn වැඩියෙන්ම ඉන්ටනෙට් දාන්නෙ...ඒත් ඒක හොයන්න බැරි උන් කෙලින්ම ඩාක් වෙබ් දාන්නෙ...මෙහෙ වගේ ගුගල් සර්ච් කර කර ඉන්නෑ
    cp kiyala short karapan. anthimata mekath cp sell karana forum ekak kiyala detect venna puluwan risk ekak thiyannava

    hari bn ela :lol:
    po poo 🤭 🤭 :lol:
    ------ Post added on Feb 24, 2023 at 11:30 PM