ඔව් බං, දැං අනිත් එවුන්ට කඹුරලා ඇති වෙලා තියෙන්නේ.......
රෙප් + මචෝ....
thanks all of youela ela
matath oni business ekak patan ganna.
salli tikak thiyenawa eth idea ekak naha thama.
rep++

thanksEk eke Elakiri kollo tikak innawa ape sinhala jathiya bududhama wenuwen kathakarana... E gana godak sathutui... Me thrad eka mama dakina hondama thread ekak...mokada goda emak thiyenne api kriyathmaka unoth witharak nisa...karanna thiyenne sinhala ayage arthikaya shkthimath karana eka.... umbalaa penawane Colombo paththe giyama sinhala vyapara kochchara aduda kiyala? great thread REP +

bump

අඩේ මාර වඩේ කියන්නේ මමයි මගේ යාලුවෙකුයි එකතු වෙලා පටන්ගත්ත පොඩි බිස්නස් සීන් එකට අදාලව හෑන්ඩ් බිල් එකක් හදල ඉවර වෙලා එලකිරි පෑත්තේ ආවගමන් මුලින්ම දක්කේ මේ ත්රෙඩ් එක.... මේක දෑකල පොඩි කික් එකක් ආවා වෑඩේ ගෑන ......![]()