සිංහල කොල්ලනේ දියුණු වෙන්න මේක කියවපල්ලා

Double S

Well-known member
  • Mar 31, 2009
    2,875
    272
    83
    Colombo
    ඔව් බං, දැං අනිත් එවුන්ට කඹුරලා ඇති වෙලා තියෙන්නේ.......

    රෙප් + මචෝ....
     
    • Like
    Reactions: uzi101

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ela ela
    matath oni business ekak patan ganna.
    salli tikak thiyenawa eth idea ekak naha thama.
    rep++
     
    • Like
    Reactions: uzi101

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    Ek eke Elakiri kollo tikak innawa ape sinhala jathiya bududhama wenuwen kathakarana... E gana godak sathutui... Me thrad eka mama dakina hondama thread ekak...mokada goda emak thiyenne api kriyathmaka unoth witharak nisa...karanna thiyenne sinhala ayage arthikaya shkthimath karana eka.... umbalaa penawane Colombo paththe giyama sinhala vyapara kochchara aduda kiyala? great thread REP +
    thanks :)
     

    akozlov68

    Member
    Nov 18, 2011
    1,361
    234
    0
    Sri Lanaka
    අඩේ මාර වඩේ කියන්නේ මමයි මගේ යාලුවෙකුයි එකතු වෙලා පටන්ගත්ත පොඩි බිස්නස් සීන් එකට අදාලව හෑන්ඩ් බිල් එකක් හදල ඉවර වෙලා එලකිරි පෑත්තේ ආවගමන් මුලින්ම දක්කේ මේ ත්‍රෙඩ් එක.... මේක දෑකල පොඩි කික් එකක් ආවා වෑඩේ ගෑන ......:cool::cool:


    athaharinda epa bro..good luck...jayen jayama wenda kiyala prarthanaa karanawa..budusaranai!