සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

wiky123

Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    ponna wesige putha, tho modayek unata mama moda naha...

    Wesiye ithin eka agamaka eun deyak kalama ube ammage hutta kahanawada?

    ithin pako Burka thahanam kala kiala ithin ona ekekta puluwan wena ekak dagena yanna Burka nowana... Balaclava dagena yana eka thahanam na ethakota

    Hukaganna one nam pm ekak dapan, api methana decent widiyata argue karama go fuckurself lu... wesiye mamath galle, hikkaduwe... anonymous ranganna epa harida?
    Sri Lanka is a failed state. Every decision that has led to this state has been taken by Sinhalese politicians.

    But why do the tamils and muslims have to suffer? Isnt this unfair? Do not they deserve their own state and affairs?

    If I was a tamil or a muslim I would be pretty pissed.

    මේ නිරංග කියන පොන්නයා එක එකාගෙන් ගේම ඉල්ලගෙන සිංහල නමක් දාගෙන ආපු තම්බි පොන්නයෙක්. මදිවට මද්‍රසා ගිය වහබ් කාරයෙක් වගේ. මූ inform කරන්න වෙයිද? කියන්න බෑ ලොකු network එකක පුරුකක්ද කියල මට සැකයි. ඌ ඉන්නේ ගෙදරලු, තාත්තා කටාර්ලු. පන්සල් වලට බනින ඒවාට එහෙම ගිහින් මූ අම්බානෙක සපෝර්ට් කරලා රිප්ලයි කරලා තිබුනා.එක්කෝ මූ ගෙදරට වෙලා පුක තියාගෙන ටෝක් දෙන මෝඩ පොන්නයෙක්, එහෙම නැත්තන් මූ සල්ලිවලට මේක කරනවා. උඹලට හිතෙන්නේ මොකක් වෙන්න ඇතිද? inform කරන්න වෙයිද නැද්ද?
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඕක ඌග ගු ඇන් පි පොන්සියෙක් වෙන්ඩත් පුලුවන්, ගු ඇන් පි පොන්සියො කොහොමත් හම්බයන්ට සපෝට්, හොදට බලපන් පොදුවෙ හම්බයන්ට බනින වෙලාවකදි උනත් උන් රිදෝ ගන්නව, 2500 අරක,සිoහල බෞද්ධ මේක ගගා බනින ගු ඇන් පි ගොන් බඩු සුලබයි..
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    මේ නිරංග කියන පොන්නයා එක එකාගෙන් ගේම ඉල්ලගෙන සිංහල නමක් දාගෙන ආපු තම්බි පොන්නයෙක්. මදිවට මද්‍රසා ගිය වහබ් කාරයෙක් වගේ. මූ inform කරන්න වෙයිද? කියන්න බෑ ලොකු network එකක පුරුකක්ද කියල මට සැකයි. ඌ ඉන්නේ ගෙදරලු, තාත්තා කටාර්ලු. පන්සල් වලට බනින ඒවාට එහෙම ගිහින් මූ අම්බානෙක සපෝර්ට් කරලා රිප්ලයි කරලා තිබුනා.එක්කෝ මූ ගෙදරට වෙලා පුක තියාගෙන ටෝක් දෙන මෝඩ පොන්නයෙක්, එහෙම නැත්තන් මූ සල්ලිවලට මේක කරනවා. උඹලට හිතෙන්නේ මොකක් වෙන්න ඇතිද? inform කරන්න වෙයිද නැද්ද?
    Inform karapan ube ammata haha LOL
    Ado hina wela bokkath embaruna ban

    Eka ekagen gema illana ekata ubata ridenna one nane... anunge seeni kiranne nathuwa hitapan wesi
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Inform karapan ube ammata haha LOL
    Ado hina wela bokkath embaruna ban

    Eka ekagen gema illana ekata ubata ridenna one nane... anunge seeni kiranne nathuwa hitapan wesi
    හිටපන්, කැරියා දැන් මට ලොකේෂන් එවනවා කිව්වා නේද ඇවිත් හම්බ වෙන්න? වරෙන් මම දැන් සිරාවටම inform කරනවා. ඒ විතරක් නෙවෙයි උඹව ඇවිල්ලත් හම්බ වෙනවා. මටනම් සිරාම සැකයක් තියෙනවා තෝ කටාර් සල්ලි වලට වහබ්වාදේ පතුරන පොන්නයෙක් කියලා.
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    හිටපන්, කැරියා දැන් මට ලොකේෂන් එවනවා කිව්වා නේද ඇවිත් හම්බ වෙන්න? වරෙන් මම දැන් සිරාවටම inform කරනවා. ඒ විතරක් නෙවෙයි උඹව ඇවිල්ලත් හම්බ වෙනවා. මටනම් සිරාම සැකයක් තියෙනවා තෝ කටාර් සල්ලි වලට වහබ්වාදේ පතුරන පොන්නයෙක් කියලා.
    kawda wesiye thota location ewanawa kiwwe, man kiwwe pm ekak danna kiala...

    TID eke complaint ekak damma nan hari.. separate state ekak hadanna forum ekaka canvasing karanawa kiyala.. Admin gen contact info aran inna tanatama TID eken yai..
    Enna kiapan ban... mama penee hitina matheta mama TID yanna baya nahe.
    ------ Post added on Mar 23, 2021 at 11:18 AM

    Mama mage opinion eka dala meke thread ekak demma ma moo mata Kotiya mama SLK Sri kiwwa
    Mama kiwwa uba kariya nam waren hambenna kiala

    Moo me baya wela thread dagena haminenawa... TID yanawa gaga walapenawa... Kage ladaruwekda mey?
    ------ Post added on Mar 23, 2021 at 11:22 AM
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    kawda wesiye thota location ewanawa kiwwe, man kiwwe pm ekak danna kiala...


    Enna kiapan ban... mama penee hitina matheta mama TID yanna baya nahe.
    ------ Post added on Mar 23, 2021 at 11:18 AM
    ත්‍රස්තවාදී වහබ් පොන්නයා පෙනී හිටින මතේ TID එකෙන් හොයාගනියිනේ. හිටපන්....
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    ත්‍රස්තවාදී වහබ් පොන්නයා පෙනී හිටින මතේ TID එකෙන් හොයාගනියිනේ. හිටපන්....
    number deela eka eka ponnayo call karala mata wadayak wei... menna mage FB eka
    https://www.facebook.com/dilshan1989/

    enawanam Thalawathugoda paare Keble primary eka lagata waren. Ada mama innawa... Thaniyen waren, ekko miniss ekka waren one huththak...
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    මේ නිරංග කියන පොන්නයා එක එකාගෙන් ගේම ඉල්ලගෙන සිංහල නමක් දාගෙන ආපු තම්බි පොන්නයෙක්. මදිවට මද්‍රසා ගිය වහබ් කාරයෙක් වගේ. මූ inform කරන්න වෙයිද? කියන්න බෑ ලොකු network එකක පුරුකක්ද කියල මට සැකයි. ඌ ඉන්නේ ගෙදරලු, තාත්තා කටාර්ලු. පන්සල් වලට බනින ඒවාට එහෙම ගිහින් මූ අම්බානෙක සපෝර්ට් කරලා රිප්ලයි කරලා තිබුනා.එක්කෝ මූ ගෙදරට වෙලා පුක තියාගෙන ටෝක් දෙන මෝඩ පොන්නයෙක්, එහෙම නැත්තන් මූ සල්ලිවලට මේක කරනවා. උඹලට හිතෙන්නේ මොකක් වෙන්න ඇතිද? inform කරන්න වෙයිද නැද්ද?
    umba wahal kam karana ewun thambinta puka denakota, nikam boruwata meke boru show danne nethuwa hitapan ban.
    Ali Sabriya dekata namala umbalata arinakota oya katha mokuth ne neda?
     
    • Like
    Reactions: tilvin-silva

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    මේ තියෙන්නේ සිංහල එකෙක්ගේ ප්‍රොෆයිල් එකක්නේ පොන්න හම්බයෝ, එවපන් තොගේ real acc එක
    real acc thama wesi, hitapan mama public post ekak damma, gebhin balapam

    waren dan ithin

    Capture.JPG
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    මේ නිරංග කියන පොන්නයා එක එකාගෙන් ගේම ඉල්ලගෙන සිංහල නමක් දාගෙන ආපු තම්බි පොන්නයෙක්. මදිවට මද්‍රසා ගිය වහබ් කාරයෙක් වගේ. මූ inform කරන්න වෙයිද? කියන්න බෑ ලොකු network එකක පුරුකක්ද කියල මට සැකයි. ඌ ඉන්නේ ගෙදරලු, තාත්තා කටාර්ලු. පන්සල් වලට බනින ඒවාට එහෙම ගිහින් මූ අම්බානෙක සපෝර්ට් කරලා රිප්ලයි කරලා තිබුනා.එක්කෝ මූ ගෙදරට වෙලා පුක තියාගෙන ටෝක් දෙන මෝඩ පොන්නයෙක්, එහෙම නැත්තන් මූ සල්ලිවලට මේක කරනවා. උඹලට හිතෙන්නේ මොකක් වෙන්න ඇතිද? inform කරන්න වෙයිද නැද්ද?
    koo muu seperate state ekak illanna dapu thread eka?
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    අද අම කොළඹින් එළියේ ඉන්නේ. නැත්තන් තෝ පකේ ටෝක් දෙයි ආවේ නෑ කියලා.
    Hari mama uba inna thenakata ennam... kiapan place and time... pirimiyek wage thaniyen waren habai
    Anika ube Fb ekath meke dapan man wage... nattam uba ponnaya wage kattiya set karala mata nelalal hangila balan idi

    --------------------------------------------

    waren mama keble college eka gawa embuldeniye daham mawathe last lane eke inne... waren ada
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Hari mama uba inna thenakata ennam... kiapan place and time... pirimiyek wage thaniyen waren habai
    Anika ube Fb ekath meke dapan man wage... nattam uba ponnaya wage kattiya set karala mata nelalal hangila balan idi
    2018 හදපු ප්‍රොෆයිල් එකක්නේ පොන්නයෝ, තෝ හික්කඩුවේ තම්බියා කොළඹට ඇවිත් සිංහල නමක් දාගත්තා නේද? මම ඉන්නේ මාලඹේ අරංගල. අද එළියේ ඉන්නේ, හැබැයි හෙට එනවා ආපහු. වරෙන්.
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    2018 හදපු ප්‍රොෆයිල් එකක්නේ පොන්නයෝ, තෝ හික්කඩුවේ තම්බියා කොළඹට ඇවිත් සිංහල නමක් දාගත්තා නේද? මම ඉන්නේ මාලඹේ අරංගල. අද එළියේ ඉන්නේ, හැබැයි හෙට එනවා ආපහු. වරෙන්.
    Eliye koheda? Mama enawa koheta hari, thenak kiapanko

    Mama meka umbata dana anthima reply eka, mata weda tiyenawa...

    Mama meke inne real name eken, onna FB ekath demma... Address ekath demma..

    Umba ambarenne nathuwa mata FB message ekak dapan.. eeka bari nam nikan idapan.
    ------ Post added on Mar 23, 2021 at 11:49 AM