සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

wiky123

Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Eliye koheda? Mama enawa koheta hari, thenak kiapanko
    දැන් තෝ කිව්වේ පොන්නයෝ එනවා කියලා, මම කොහොමත් එනවා හෙට නුගේගොඩට උඹව බලන්න.
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    දැන් තෝ කිව්වේ පොන්නයෝ එනවා කියලා, මම කොහොමත් එනවා හෙට නුගේගොඩට උඹව බලන්න.
    aye reply danne na.

    Mama meka umbata dana anthima reply eka, mata weda tiyenawa...

    Mama meke inne real name eken, onna FB ekath demma... Address ekath demma..

    Umba ambarenne nathuwa mata FB message ekak dapan.. eeka bari nam nikan idapan.

    Anika set pitin enna epa, mata weda tiyenawa... enawanam paiyak tiyena pirimiyek wage thaniyen waren. Naththam nikan idapan.
     
    • Haha
    Reactions: allrights

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    aye reply danne na.

    Mama meka umbata dana anthima reply eka, mata weda tiyenawa...

    Mama meke inne real name eken, onna FB ekath demma... Address ekath demma..

    Umba ambarenne nathuwa mata FB message ekak dapan.. eeka bari nam nikan idapan.
    මම උඹට කිව්වනේ පොන්නයෝ, මට expose වෙන්න ඕනේ නෑ. හැබැයි මම එනවා. ලොවෙත් එනවා. ඇඩ්රස් එක කොහෙද පොන්නයෝ FB profile එකේ.
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    මම උඹට කිව්වනේ පොන්නයෝ, මට expose වෙන්න ඕනේ නෑ. හැබැයි මම එනවා. ලොවෙත් එනවා. ඇඩ්රස් එක කොහෙද පොන්නයෝ FB profile එකේ.
    Daham Mawatha, Near Keble college, last lane last house.
     

    lk-maare

    Well-known member
  • Nov 16, 2014
    4,255
    1,978
    113
    මහනුවර
    Go On Popcorn GIF by swerk
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    menna gedara address ekath ekkama light bile...

    heta aniwaren waren, aye me enna bari una, boru address dunna ewa kianna epa... set ekath ekkane enawa kiwwe kamak na mama thaniyen.



    ඇයි උඹ එච්චර චන්ඩියද? අම්මෝ 🤣🤣🤣 එනවා පකෝ එනවා.... අනිවා... තුන්කාලේ පොන්නයා.
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    2018 හදපු ප්‍රොෆයිල් එකක්නේ පොන්නයෝ, තෝ හික්කඩුවේ තම්බියා කොළඹට ඇවිත් සිංහල නමක් දාගත්තා නේද? මම ඉන්නේ මාලඹේ අරංගල. අද එළියේ ඉන්නේ, හැබැයි හෙට එනවා ආපහු. වරෙන්.
    erozan ඉන්නෙත් මාලඹේ..die hard බයියො ඔක්කොම මාලබේ ඉන්නෙ මොකද..🤔
    ඇයි උඹ එච්චර චන්ඩියද? අම්මෝ 🤣🤣🤣 එනවා පකෝ එනවා.... අනිවා... තුන්කාලේ පොන්නයා.

    ගෝඨ ගෙ හයිය හිතට අරන් වගේ..😁😁ඉල්ලන් කන්න වගේ යන්නෙ..😁
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,714
    113
    Guys da f can't we respect each others views? Nikan ponnayo wage methana araganne? Just because we don't agree does it mean that we cannot act like civilized people online? Besides all this is related to politics right? Unless you are either a politicians or an ass kisser who gets paid I don't see the point of fighting over different views.
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    Guys da f can't we respect each others views? Nikan ponnayo wage methana araganne? Just because we don't agree does it mean that we cannot act like civilized people online? Besides all this is related to politics right? Unless you are either a politicians or an ass kisser who gets paid I don't see the point of fighting over different views.
    Uu gema illuwe... mama denawa ithin awoth.
     
    • Like
    Reactions: tilvin-silva

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Uu gema illuwe... mama denawa ithin awoth.

    දෙන්ඩ? මම උඹේ ජාතකෙම අහගත්තා උබලගේ බැච් එකෙක්ගෙන්ම. රිච්මන්ඩ් නේද ගියේ? උඹට වඩා වැඩිමල් කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙලා ඒකිගෙ ගෙදරින් කැමති නැතිවෙලා උඹට මෙන්ටල් අවුට් ගිහින් කරන්ට් එක ඇල්ලුවා නේද? උඹට මෙන්ටල් අවුට් එකක් තියෙනවා නේද? මට කියපු එකානම් කිව්වේ ඉස්කෝලේ යන කලේ පට්ට අහිංසකයෙක්, ඌ පස්සේ පොඩි අවුට් එකක් ගිහින් තියෙන්නේ කියලා. ඒ සිද්දියෙන් පස්සේ පොඩ්ඩක් attention seeking සින් එකේ ඉන්න නිසා ඔය වගේ කතා කියනවා ඕවා ගණන් ගන්න එපා කියලා. බලනකොට අනුකම්පා කරන්න ඕනේ ඩයල් එකක්නේ උඹ. බෙහෙත් ගනින් පොන්නයෝ මමනම් දැනගත්ත නිසා හොඳයි.නොදන්න එකෙක්නම් මානසික ලෙඩෙක් කියලා දන්නේ නැතිව ගහනවා මැරෙන්න. මම කියන දේ ඇත්තද බොරුද කියලා උඹ දන්නවනේ.
    Guys da f can't we respect each others views? Nikan ponnayo wage methana araganne? Just because we don't agree does it mean that we cannot act like civilized people online? Besides all this is related to politics right? Unless you are either a politicians or an ass kisser who gets paid I don't see the point of fighting over different views.
    මූ මානසික ලෙඩෙක් බන්, මුන්ගේ බැච් එකේ එකෙක් මට මේ දැන් කතා කරලා සීන් එකම කිව්වා.