සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,401
    113
    Kaduwela
    ඔය @nicjosh83 කියල ඇවිත් ඉන්නෙ ඌ තමයි බන්. නිරංගට පවු කියල දැන් @wiky123 එකෙන් එන්නෙ නෑ.
    ඕකා ඉන්නේ ඔසී. එහෙනම් ඒක තමයි රට ඉදන් ඌ පොර ටෝක් දෙන්නේ.
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,151
    4,019
    113
    නොමේරූ ළදරු ඒකකයේ ඉන්න ඕන සෙට් එකක් ම ඉන්නවා බැහැල. වලිය ගිය දෙන්න සමගි කරන්න නෙවෙයි ඔක්කොම බලන් ඉන්නේ ගහගන්නකන්. ඊට පස්සේ "ඔන්න ලංකාවේ හැටි, ඉතින් හරියයි ද" කිය කියා ෆේස්බුක් එකේ ලංකාවට බනිනවා. :rofl:
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,401
    113
    Kaduwela
    නොමේරූ ළදරු ඒකකයේ ඉන්න ඕන සෙට් එකක් ම ඉන්නවා බැහැල. වලිය ගිය දෙන්න සමගි කරන්න නෙවෙයි ඔක්කොම බලන් ඉන්නේ ගහගන්නකන්. ඊට පස්සේ "ඔන්න ලංකාවේ හැටි, ඉතින් හරියයි ද" කිය කියා ෆේස්බුක් එකේ ලංකාවට බනිනවා. :rofl:
    අනිත් එවුන් නොමේරු ළදරු ඒකකේ නම් තෝ අඩු කුලේ පොන්ස් භූ විද්‍යා හා පතල් එකේද?
    ගේම ඉල්ලලා පොර ටෝක් දීලා දැන් රෙද්දේ රෙවුනම මොන සමගිද?
    තොපි වගේ අඩු කුලේ පොන්ස්ලා තමයි ෆේස්බුක් උඩ දාගෙන ඉන්නේ.
     

    Shamalin

    Well-known member
  • May 28, 2017
    701
    1,170
    93
    heta practice tiyenne Cooray park, Wellawatta 8am... Thurstan eke newe.
    අරූ සමාවගන්න ආවොත් ගහන්න එපා බන්. ඌ මේ ත්‍රෙඩ් එකෙන් නෙමේ එලකිරියෙනුත් ගිහින්. ඔය වාචාල කමට දවස්පඩියට කෑගහන කී දෙනෙක් මේකෙ ඉන්නවද. ඔන්න ඕක අමතක කරලා දාපන්. ඌ දැන් ආත්මෙ මාරු කරගන වෙන එකකින් එනවා ඇති. ඌ ඔය ඉගෙනගත්ත පාඩම හොඳටම ඇති. ඔන්න ඔහෙ යන්න දීපන්. ගැරඩින්ට ගහලා පවු පුරෝ ගන්න එපා.
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    නොමේරූ ළදරු ඒකකයේ ඉන්න ඕන සෙට් එකක් ම ඉන්නවා බැහැල. වලිය ගිය දෙන්න සමගි කරන්න නෙවෙයි ඔක්කොම බලන් ඉන්නේ ගහගන්නකන්. ඊට පස්සේ "ඔන්න ලංකාවේ හැටි, ඉතින් හරියයි ද" කිය කියා ෆේස්බුක් එකේ ලංකාවට බනිනවා. :rofl:
    දුප් අඩු කුලේ පොන්නයා. ගිහින් මහින්දගෙ ඇට දෙක ලෙව කාල සුද්ද කරපං බල්ලා වගේ.
     
    • Haha
    Reactions: kasun_kbp

    Shamalin

    Well-known member
  • May 28, 2017
    701
    1,170
    93
    නොමේරූ ළදරු ඒකකයේ ඉන්න ඕන සෙට් එකක් ම ඉන්නවා බැහැල. වලිය ගිය දෙන්න සමගි කරන්න නෙවෙයි ඔක්කොම බලන් ඉන්නේ ගහගන්නකන්. ඊට පස්සේ "ඔන්න ලංකාවේ හැටි, ඉතින් හරියයි ද" කිය කියා ෆේස්බුක් එකේ ලංකාවට බනිනවා. :rofl:
    කවුද බන් නොමේරූ ළදරුවා, විකියද? හෙන ටෝක් දීලා රෙද්දෙ රෙවිලා හැංගිලා ඉන්නෙ ඌනෙ. :ROFLMAO:

    කාටද බන් හිතෙන්නෙ විකී දීලා තියන ලොරි ටෝක් වල විදිහට සමගි වෙන්න කියන්න. නිරංගයා විකියගේ කලිසම ඔලුවෙන් ගලෝනවා දැක්කම මේකෙ ඉන්න කොල්ලන්ට හෙන ආතල්. ඇත්තම කියනවනම් කී බෝඩ් වීරයෙක් ඔය වගේ පච වෙනවා මගේ ජීවිතේට දැකලා නෑ. අනික අපි දන්නවා නිරංගයට අහුවෙන්න විකී එන්නෙ නැති බව.

    විකී හම්බුනොත් කියපන් මතක් කරා කියලා.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Conclusion:
    keyboard වීරයන්ට පුළුවන් එකම දේ සිංහල typing විතරයි.

    ඇයි රට විකුණන උන්ගෙන් පඩි ගන්න ගමන් සිංහලකම ගැන ලොරි ටෝක් දෙන්න පුළුවන්, තම්බිය එක්ක deal දාන ගමන් තම්බියගෙ වැරදි මෝඩ සිංහලුන්ට කිය කියා අන්දන්න පුළුවන්. 🤣🤣
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    අම්මෝ සේරම ටික එක හුස්මට බැලුවා.. හෙන ලොරි ටෝක් දීලා දස කැරියා වගේ හිටපු කීබෝඩ් වීරයා අරූ ඉන්න තැනයි සේරම කිව්වට පස්සේ මෙන්ටල් කේස් එකක් කියලා බයට ශේප් වෙනවා. මොන ගූ නෝන්ඩියක්ද යකෝ. ඕකට කියන්නේ කයියයි පඩ ගඳයි විතරයි කියලා. ගහන්න බැරි නම් ටෝක් නොදී ඉන්න ඕනේ අන්තිමට නැට්ට පුකේ ගහන් ගෑනියෙක් වගේ අඬනවා :lol::lol::lol::lol:

    @wiki123 අනිත් උන්ට පොන්නයා කිය කිය තවුසන්ඩ් ටෝක් දෙන එකාගේ සැබෑ තත්වය.. :ROFLMAO: :ROFLMAO: