සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,402
    113
    Kaduwela
    ඔන්න ෆුල් චැට් එක. නැත්නම් පොන්නයෝ ෆේක් ෆේක් ගාගෙන එයි 🤣😂
    screencapture-elakiri-conversations-2164522-2021-03-30-12-22-39.png
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,402
    113
    Kaduwela
    ඔන්න මැදමුලනේ පොන්නයාගේ රෙදි ආයේ ගැලවුන. සල්ලි වලට අම්මව වුනත් ඩීල් යවන දෙක ඔසාමා ලොල් 😂🤣

    screencapture-elakiri-conversations-2164522-2021-03-30-12-43-07.png
     
    • Love
    Reactions: ewijesekara

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    ලේනා ප්‍රයිවට් මැසේජ් එකක් දාලා කිව්වා දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වල එක එකාව ටැග් කරන්න එපා කියලා. එහෙම කරන එකට දුක හිතිලා නංගිලා ටික රිපොට් කරලලු එයාලගෙ හිරිඔතප් බිදෙනවා කියලා.
     
    • Haha
    Reactions: Robinhood wage ekek

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ලේනා ප්‍රයිවට් මැසේජ් එකක් දාලා කිව්වා දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වල එක එකාව ටැග් කරන්න එපා කියලා. එහෙම කරන එකට දුක හිතිලා නංගිලා ටික රිපොට් කරලලු එයාලගෙ හිරිඔතප් බිදෙනවා කියලා.

    matath Okama thamayi thiyana prashne...mama nam godak kiyanne giyama kattiyata lajjayilu.... (umbath athuluwa)...
     

    Shamalin

    Well-known member
  • May 28, 2017
    701
    1,170
    93
    ලේනා ප්‍රයිවට් මැසේජ් එකක් දාලා කිව්වා දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වල එක එකාව ටැග් කරන්න එපා කියලා. එහෙම කරන එකට දුක හිතිලා නංගිලා ටික රිපොට් කරලලු එයාලගෙ හිරිඔතප් බිදෙනවා කියලා.
    මේ ත්‍රෙඩ් එක දේශපාලන ත්‍රෙඩ් එකක් නෙමේ නිසා අවුලක් නෑ. ගහගන්න කතා කරලා හැංගිච්ච සීන් එකක්නෙ.
    උඹට දේශපාලන ත්‍රෙඩ් එකක් අඳුනගන්න නිර්ණායක දුන්නද? එහෙම නැත්නම් බයි ෆේස්බුක් බලකාය චාටර් කරන්න තහනම් කියලද කිවුවෙ?
     
    • Haha
    Reactions: u_make_me_sick_

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    මේ ත්‍රෙඩ් එක දේශපාලන ත්‍රෙඩ් එකක් නෙමේ නිසා අවුලක් නෑ. ගහගන්න කතා කරලා හැංගිච්ච සීන් එකක්නෙ.
    උඹට දේශපාලන ත්‍රෙඩ් එකක් අඳුනගන්න නිර්ණායක දුන්නද? එහෙම නැත්නම් බයි ෆේස්බුක් බලකාය චාටර් කරන්න තහනම් කියලද කිවුවෙ?
    mama ahuwa ekkenek witharak tag karata kamak nedda kiyala..
    1 k awulak nellu. hebey digatama eyage kemeththen thorawa dannath berilu. (@ nicjosh AKA deshapalana ganikawa AKA recruit bayya AKA Phd in Photoshop ee kiyanne mata umbawa digatama tag karanna wenne ne, same applies to wiky123 ponsita)

    mama thawa ahuwa, ehema karana eka forum eke neethi walata patahenida kiyala..
    eekata hari answer ekak ne, hebey saralawa ekkenekta anayak wenna bee kiyala kiwwa.

    me nam sirawatama wiky123 thamay report karala thiyenne, pakee talk dunnata, Iraj ge mal mal jangiyak andala, eeta udin mal cheeththayk andina geeniyekda koheda..
     
    Last edited:

    Shamalin

    Well-known member
  • May 28, 2017
    701
    1,170
    93
    නිරංග, විකි ප්‍රසිද්ධියේ සමාව ඉල්ලලා ත්‍රෙඩ් එකක් දායි. ඕක අල්ලලා දාපන්