මේ ත්රෙඩ් එක දේශපාලන ත්රෙඩ් එකක් නෙමේ නිසා අවුලක් නෑ. ගහගන්න කතා කරලා හැංගිච්ච සීන් එකක්නෙ.
උඹට දේශපාලන ත්රෙඩ් එකක් අඳුනගන්න නිර්ණායක දුන්නද? එහෙම නැත්නම් බයි ෆේස්බුක් බලකාය චාටර් කරන්න තහනම් කියලද කිවුවෙ?
mama ahuwa ekkenek witharak tag karata kamak nedda kiyala..
1 k awulak nellu. hebey digatama eyage kemeththen thorawa dannath berilu. (@ nicjosh AKA deshapalana ganikawa AKA recruit bayya AKA Phd in Photoshop ee kiyanne mata umbawa digatama tag karanna wenne ne, same applies to wiky123 ponsita)
mama thawa ahuwa, ehema karana eka forum eke neethi walata patahenida kiyala..
eekata hari answer ekak ne, hebey saralawa ekkenekta anayak wenna bee kiyala kiwwa.
me nam sirawatama wiky123 thamay report karala thiyenne, pakee talk dunnata, Iraj ge mal mal jangiyak andala, eeta udin mal cheeththayk andina geeniyekda koheda..