දැන් තෝ කිව්වේ පොන්නයෝ එනවා කියලා, මම කොහොමත් එනවා හෙට නුගේගොඩට උඹව බලන්න.Eliye koheda? Mama enawa koheta hari, thenak kiapanko
දැන් තෝ කිව්වේ පොන්නයෝ එනවා කියලා, මම කොහොමත් එනවා හෙට නුගේගොඩට උඹව බලන්න.Eliye koheda? Mama enawa koheta hari, thenak kiapanko
aye reply danne na.දැන් තෝ කිව්වේ පොන්නයෝ එනවා කියලා, මම කොහොමත් එනවා හෙට නුගේගොඩට උඹව බලන්න.
මම උඹට කිව්වනේ පොන්නයෝ, මට expose වෙන්න ඕනේ නෑ. හැබැයි මම එනවා. ලොවෙත් එනවා. ඇඩ්රස් එක කොහෙද පොන්නයෝ FB profile එකේ.aye reply danne na.
Mama meka umbata dana anthima reply eka, mata weda tiyenawa...
Mama meke inne real name eken, onna FB ekath demma... Address ekath demma..
Umba ambarenne nathuwa mata FB message ekak dapan.. eeka bari nam nikan idapan.
Daham Mawatha, Near Keble college, last lane last house.මම උඹට කිව්වනේ පොන්නයෝ, මට expose වෙන්න ඕනේ නෑ. හැබැයි මම එනවා. ලොවෙත් එනවා. ඇඩ්රස් එක කොහෙද පොන්නයෝ FB profile එකේ.
එල, See you tomorrow.Daham Mawatha, Near Keble college, last lane last house.
menna gedara address ekath ekkama light bile...
heta aniwaren waren, aye me enna bari una, boru address dunna ewa kianna epa... set ekath ekkane enawa kiwwe kamak na mama thaniyen.
erozan ඉන්නෙත් මාලඹේ..die hard බයියො ඔක්කොම මාලබේ ඉන්නෙ මොකද..2018 හදපු ප්රොෆයිල් එකක්නේ පොන්නයෝ, තෝ හික්කඩුවේ තම්බියා කොළඹට ඇවිත් සිංහල නමක් දාගත්තා නේද? මම ඉන්නේ මාලඹේ අරංගල. අද එළියේ ඉන්නේ, හැබැයි හෙට එනවා ආපහු. වරෙන්.
ඇයි උඹ එච්චර චන්ඩියද? අම්මෝඑනවා පකෝ එනවා.... අනිවා... තුන්කාලේ පොන්නයා.
Gota uncle inne nam me kittuwa, pangiriwatta road... Ape massina la inne Mahinda lokkage Mirihane gewal issraha...erozan ඉන්නෙත් මාලඹේ..
ගෝඨ ගෙ හයිය හිතට අරන් වගේ..ඉල්ලන් කන්න වගේ යන්නෙ..
![]()
Uu gema illuwe... mama denawa ithin awoth.Guys da f can't we respect each others views? Nikan ponnayo wage methana araganne? Just because we don't agree does it mean that we cannot act like civilized people online? Besides all this is related to politics right? Unless you are either a politicians or an ass kisser who gets paid I don't see the point of fighting over different views.
menna gedara address ekath ekkama light bile...
heta aniwaren waren, aye me enna bari una, boru address dunna ewa kianna epa... set ekath ekkane enawa kiwwe kamak na mama thaniyen.
Uu gema illuwe... mama denawa ithin awoth.
මූ මානසික ලෙඩෙක් බන්, මුන්ගේ බැච් එකේ එකෙක් මට මේ දැන් කතා කරලා සීන් එකම කිව්වා.Guys da f can't we respect each others views? Nikan ponnayo wage methana araganne? Just because we don't agree does it mean that we cannot act like civilized people online? Besides all this is related to politics right? Unless you are either a politicians or an ass kisser who gets paid I don't see the point of fighting over different views.