සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

wiky123

Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    සිංහයා වගේ TID එකට රිපෝට් කරන්න ඇවිත් බල්ලා වගේ "අනි මට ගහන්න පුම්ලුවන් හැබැයි යම්නේ නෑ ඉහි ඉහි" කියල යන්නම පජාත උන එකෙක් දැක්කොත් අපිට කියන්න ඕනේ :rofl:
    ඉස්සර අපි පොඩි උන් දෙන්නෙක් කොටවන්න ඕනෙ උනාම බය නැති එකා කනෙන් අල්ලපන් කියනවා. හැබැයි දැන් අපි ඊට වඩා ගොඩක් ලොකුයි. 🤣 මම කවුද මට මොනවද කරන්න පුලුවන් කියලා මම විතරක් දැනගත්තම ඇති 😂
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඉස්සර අපි පොඩි උන් දෙන්නෙක් කොටවන්න ඕනෙ උනාම බය නැති එකා කනෙන් අල්ලපන් කියනවා. හැබැයි දැන් අපි ඊට වඩා ගොඩක් ලොකුයි. 🤣 මම කවුද මට මොනවද කරන්න පුලුවන් කියලා මම විතරක් දැනගත්තම ඇති 😂
    හිතුවේ නැති විදිහට ගෙදර address එකේ ඉඳන් ලයිට් බිල් වෙනකන් අරූ දැම්මම "මම් බම්ය නෑ හැම්බයි ගිහිම් ගහම්නේ නැම්" කියනවා ඇරෙන්න වෙන මොකක් කරන්නද නේද? :rofl:
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    හිතුවේ නැති විදිහට ගෙදර address එකේ ඉඳන් ලයිට් බිල් වෙනකන් අරූ දැම්මම "මම් බම්ය නෑ හැම්බයි ගිහිම් ගහම්නේ නැම්" කියනවා ඇරෙන්න වෙන මොකක් කරන්නද නේද? :rofl:
    ඔව් මම පට්ට බයවෙලා ඉන්නෙ 😥😆
     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    එ වුනාට adress එකත් දුන්න එකේ බය නෑ කියලා පෙන්නන්න ගේ ලගට ගිහින් එ ගේට්ටුව පෙන්න selfie යක් ගහන් ආවානම් තමයි වටින්නේ.



    කොහොම හරි වලිය ඇදෙන්න මොනවහරි කියපල්ලා යකුනේ
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    එ වුනාට adress එකත් දුන්න එකේ බය නෑ කියලා පෙන්නන්න ගේ ලගට ගිහින් එ ගේට්ටුව පෙන්න selfie යක් ගහන් ආවානම් තමයි වටින්නේ.



    කොහොම හරි වලිය ඇදෙන්න මොනවහරි කියපල්ලා යකුනේ
    eka nam karanna epa mokada godak welawata ape podi massina mehe innawa... uu dakkoth bike eke elawan ei. pora kotikawatte. uu gahala thama hethuwa hoyanne.
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    eka nam karanna epa mokada godak welawata ape podi massina mehe innawa... uu dakkoth bike eke elawan ei. pora kotikawatte. uu gahala thama hethuwa hoyanne.
    කෝකටත් විකීට පෙට්ටියක් ඔර්ඩර් කරලම යන්න කියමු..😃😃
     
    • Like
    Reactions: tilvin-silva

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    maraganing kota ganing inju inju

    shik waliya iwara welane wiky yo umba aruge gedara gehin photo ekak gahala waren mask ekak da gana inna nissa andunana bane natham meke aya wasanna bari wei umbata.
    කවුද බං ගනන් ගන්නෙ? මූ තනියම ඉන්නෙ. ඌ ගේම ඉල්ලනවා මොකද ඌ කොහොමත් මෙන්ටල් අවුට් නිසා 😆 මගෙ හොදම යාලුවෙක් ඒ ලගම ඉන්නවත් එක්ක. මම උට කෝල් කරාම ඌත් ගාල්ලෙ රිච්මන්ඩ් ගිය මුගෙ වයසෙ එකෙක්. ඌ ඉතින් මූ කොහොම එකෙක්ද? මූගෙ ජීවිත කතාව මොකක්ද කියලා මට සීන් එකම කියලා ඌ කිව්වා උඹට පිස්සුද මූ වගේ එකෙක් එක්ක ගහගන්න කියලා. 😂 මම මුට ගහලා මොනවා කාට ඔප්පු කරන්නද බං?
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    කවුද බං ගනන් ගන්නෙ? මූ තනියම ඉන්නෙ. ඌ ගේම ඉල්ලනවා මොකද ඌ කොහොමත් මෙන්ටල් අවුට් නිසා 😆 මගෙ හොදම යාලුවෙක් ඒ ලගම ඉන්නවත් එක්ක. මම උට කෝල් කරාම ඌත් ගාල්ලෙ රිච්මන්ඩ් ගිය මුගෙ වයසෙ එකෙක්. ඌ ඉතින් මූ කොහොම එකෙක්ද? මූගෙ ජීවිත කතාව මොකක්ද කියලා මට සීන් එකම කියලා ඌ කිව්වා උඹට පිස්සුද මූ වගේ එකෙක් එක්ක ගහගන්න කියලා. 😂 මම මුට ගහලා මොනවා කාට ඔප්පු කරන්නද බං?
    Haiyo balanna mata una lajjawa... meya mawa expose kala :(

    Uba ta mawa podi wadine... adu gane sir ara ube yaluwata kiapanko mata message ekak danna kiala... :(


    Uba mata thambiya thambiya kiwwane... waren mage thambi set eka penanna this Sunday Thurstan cricket ground nets @ around 10am...
    Ekko uba waren mage pace bowling face karala yaman

    Ara ube yaluwata update ekak deepan mama dan Div3 cricket gahanwa kiala.. lol
     
    Last edited:

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    මේ නිරංග කියන පොන්නයා එක එකාගෙන් ගේම ඉල්ලගෙන සිංහල නමක් දාගෙන ආපු තම්බි පොන්නයෙක්. මදිවට මද්‍රසා ගිය වහබ් කාරයෙක් වගේ. මූ inform කරන්න වෙයිද? කියන්න බෑ ලොකු network එකක පුරුකක්ද කියල මට සැකයි. ඌ ඉන්නේ ගෙදරලු, තාත්තා කටාර්ලු. පන්සල් වලට බනින ඒවාට එහෙම ගිහින් මූ අම්බානෙක සපෝර්ට් කරලා රිප්ලයි කරලා තිබුනා.එක්කෝ මූ ගෙදරට වෙලා පුක තියාගෙන ටෝක් දෙන මෝඩ පොන්නයෙක්, එහෙම නැත්තන් මූ සල්ලිවලට මේක කරනවා. උඹලට හිතෙන්නේ මොකක් වෙන්න ඇතිද? inform කරන්න වෙයිද නැද්ද?

    pissuda bn ubata mata politics kisima deyak adala na bn eth niranga kynne elakiri sinhala kollek pora magen wahanayk gaththa ehemai mama uwa danne u sinhala bn thambi neme

    politics mata adala na bn mama kwwe mama danna de

    ube thread ekata awlk unanm sorry mcn
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    pissuda bn ubata mata politics kisima deyak adala na bn eth niranga kynne elakiri sinhala kollek pora magen wahanayk gaththa ehemai mama uwa danne u sinhala bn thambi neme

    politics mata adala na bn mama kwwe mama danna de


    ube thread ekata awlk unanm sorry mcn
    ඕක diehard බයියොන්ගෙ හැටියක්නෙ..රාජපක්ෂ ට මොනා හරි කිව්වොත් උෟ හම්බයෙක් නැත්නම් කාෙටියෙක්..රාජපක්ෂ ල මුන්ව brain wash කරල තියෙන්නෙ ඵහෙම හිතන්න තමා..:D
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    හිතුවේ නැති විදිහට ගෙදර address එකේ ඉඳන් ලයිට් බිල් වෙනකන් අරූ දැම්මම "මම් බම්ය නෑ හැම්බයි ගිහිම් ගහම්නේ නැම්" කියනවා ඇරෙන්න වෙන මොකක් කරන්නද නේද? :rofl:

    අම්බෝ යකෝ.... 😂😂😂 මූ වැඩේට එන්ටර් වෙද්දි හීනෙන් වත් හිතන්න නැතුව ඇති මේව නං 😂😂😂 හිනා වෙලා පුටුවෙනුත් වැටෙනව මේවට 😂😂😂