සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

wiky123

Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Shik. Ube yaluwa mama kage kawda kiala kiwwema na neda..
    Ewa ahala baya una neweyne neda?
    Mata pissu nisane enne naththe :(
    උඹ කාගෙ කවුරු උනත් උඹට මට මුකුත් කරන්න බෑ. මම විශ්වාසෙන්ම ඒක දන්නවා. උඹ පට්ට පෞරුශ දුබලතා තියෙන එකෙක්. ඉගෙනගත්ත එකෙක් වශයෙන් උඹේ යාලුවා කිව්ව කතාව ඇත්ත. මොකද උඹේ situation එක අනුව තමයි උඹ react කරන්නෙ. ඉතින් උඹට දිනුම දීලා ඉන්න එක තමයි මොළේ තියෙන එකෙක් වශයෙන් මම කරන්න ඕනෙ.
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    timetraveler1921

    Well-known member
  • Jan 19, 2021
    1,057
    1,253
    113
    මටනම් අවුලක්ම නෑ, මට විනාඩි 5යිනෙ ගියේ උඹේ ජාතකෙම හොයාගන්නත්. නිකමට හිතහන්කෝ ඒ කොහොමද කියල. හැබැයි ඔලුවට කරන්ට් එක අල්ලපු මානසික ලෙඩෙක්ට ගහලා මම මොනවා ලබාගන්නද? Self satisfaction එක වෙනුවෙන් මානසික ලෙඩෙක්ට ගහන එක පව්. කාත් කවුරුවත් නැති උඹට ගහල මම කාට මගේ වටිනාකම prove කරන්නද? උඹට යාලුවෙක්වත් නෑ කියලත් මම දන්න එකේ නිකන් මොළේ අප්සට් ගිය එකෙක්ට ගහන එක ගොබ්බ වැඩක්. :rofl:
    අයියො ඇයි බං උබ අඩන්නෙ?
    යන්නෙ නැද්ද?
    🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    උඹ කාගෙ කවුරු උනත් උඹට මට මුකුත් කරන්න බෑ. මම විශ්වාසෙන්ම ඒක දන්නවා. උඹ පට්ට පෞරුශ දුබලතා තියෙන එකෙක්. ඉගෙනගත්ත එකෙක් වශයෙන් උඹේ යාලුවා කිව්ව කතාව ඇත්ත. මොකද උඹේ situation එක අනුව තමයි උඹ react කරන්නෙ. ඉතින් උඹට දිනුම දීලා ඉන්න එක තමයි මොළේ තියෙන එකෙක් වශයෙන් මම කරන්න ඕනෙ.
    Oya kathawa aththa. Mata personality awl tibba iskole yana kaale.

    Eth dan ewa ehemama newey. Things change.

    Mehemai machan... Umba hethanwa athi mata mukuth karanna behe kiala..
    Eth uba ee yaluwagen mage thathage nama ahala, mage wisthara hewwa wagema hoyala balapan.

    Habai mama thathata kiala karanne naha.. mama thathage putha.. echcharai.

    Ara yaluwatath kiapan hangila puka nodu ma ekka katha karanna kiala!
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,622
    100,869
    113
    මටනම් අවුලක්ම නෑ, මට විනාඩි 5යිනෙ ගියේ උඹේ ජාතකෙම හොයාගන්නත්. නිකමට හිතහන්කෝ ඒ කොහොමද කියල. හැබැයි ඔලුවට කරන්ට් එක අල්ලපු මානසික ලෙඩෙක්ට ගහලා මම මොනවා ලබාගන්නද? Self satisfaction එක වෙනුවෙන් මානසික ලෙඩෙක්ට ගහන එක පව්. කාත් කවුරුවත් නැති උඹට ගහල මම කාට මගේ වටිනාකම prove කරන්නද? උඹට යාලුවෙක්වත් නෑ කියලත් මම දන්න එකේ නිකන් මොළේ අප්සට් ගිය එකෙක්ට ගහන එක ගොබ්බ වැඩක්. :rofl:
    උබ මොකද මේ බය වෙලා. පලයන් ගිහින් කොටාගනින් අපි හවස නිව්ස් වලින් බලාගන්නන්
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    පිස්සෙක්ට ගහනවද ඌ කෑ ගැහුවා කියලා? මූ මේ මෙන්ටල් හොස්පිටල් එකේ ඉන්න ඕනේ ඩයල් එකක්. යකෝ පට්ට introvert කෙනෙක් ගොබ්බයා වගේ ඉඳලා ගෑනි නැති උනා කියලා මෙන්ටල් අවුට් ගිය එකෙක්ට ගහනවද යකෝ? මුගේ පෞරුෂය ගැන එතනින් එහාට කතා නෑනේ. ඔය ගියාට මුට ගහගන්න බෑ යකෝ. සිංහනාද විතරයි මුගේ. පිස්සු හුත්තෙක් මූ, ඉස්කොලෙනුත් හලපු, යාලුවෙකුත් නැති, මෝඩ පකෙක්. 🤣

    මෙහ් පිස්සු කෙලින්නැතුව ඉඳපං. බලපං මේකගෙ මරුමුස් මූන. තෝ හෙට ගියොත් අනිවා පත මන්න පාරක් කාල තමා ගෙදර එන්න වෙන්නෙ :lol:
    86194437_1038374276539603_1444837061482774528_o.jpg
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    මෙහ් පිස්සු කෙලින්නැතුව ඉඳපං. බලපං මේකගෙ මරුමුස් මූන. තෝ හෙට ගියොත් අනිවා පත මන්න පාරක් කාල තමා ගෙදර එන්න වෙන්නෙ :lol:
    86194437_1038374276539603_1444837061482774528_o.jpg
    Ado oka ID ekakata gahapu ekak ban
    Mama ehema marumus nehe :(
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    මෙහ් පිස්සු කෙලින්නැතුව ඉඳපං. බලපං මේකගෙ මරුමුස් මූන. තෝ හෙට ගියොත් අනිවා පත මන්න පාරක් කාල තමා ගෙදර එන්න වෙන්නෙ :lol:
    86194437_1038374276539603_1444837061482774528_o.jpg
    මාත් හිතුවෙ මූ නිකන් වෙලේ සුදා වගේ ඉන්න නිසා පට්ට bully කෙනෙක් වෙන්න ඇති කියලා. පස්සෙ තමයි අහිංසක ඩයල් එකක් කියලා දන්නෙ. 😶😶😶
     
    • Sad
    Reactions: niranga1989

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    විකී ගේම ඉල්ලුව නං දැන් පලයන්.. මෙන්ටල් කේස් අදාල නෑ නේ.. ඌ ජෙනුයින් විස්තර සේරම දාල තියෙනව, අපි තාම උබව දන්නෙ විකී කියල විතරයි 😂😂

    දැනට නිරංග 1යි - විකී 0යි 😂
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    මේ මේ ඔයා පුක දෙන්නෙ නැතුව ගිහිල්ලා නිදා ගන්න. නයිට් ශිෆ්ට් එක කරන්න තියනවා නේද?

    ඉතින් උඹ ඔය දීල තියෙන්නේ

    කෝ මේ කොටිය මෙහේ වර @SLK_sri
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    සිංහයා වගේ TID එකට රිපෝට් කරන්න ඇවිත් බල්ලා වගේ "අනි මට ගහන්න පුම්ලුවන් හැබැයි යම්නේ නෑ ඉහි ඉහි" කියල යන්නම පජාත උන එකෙක් දැක්කොත් අපිට කියන්න ඕනේ :rofl: