උන් මේකට එන්නෙම හෙළුවෙන්. ඇවිත් විනාඩියෙන් ඇදුන් ගැලවෙන නිසා ඒක ගලවල තියලම තමා ලොග් වෙන්නෙ.කලිසමක් ඇඳන්ද ඇවිත් ඉන්නෙ?![]()
උන් මේකට එන්නෙම හෙළුවෙන්. ඇවිත් විනාඩියෙන් ඇදුන් ගැලවෙන නිසා ඒක ගලවල තියලම තමා ලොග් වෙන්නෙ.කලිසමක් ඇඳන්ද ඇවිත් ඉන්නෙ?![]()
දැන් තෝ කිව්වේ පොන්නයෝ එනවා කියලා, මම කොහොමත් එනවා හෙට නුගේගොඩට උඹව බලන්න.
මම උඹට කිව්වනේ පොන්නයෝ, මට expose වෙන්න ඕනේ නෑ. හැබැයි මම එනවා. ලොවෙත් එනවා. ඇඩ්රස් එක කොහෙද පොන්නයෝ FB profile එකේ.
BUMP![]()

තම්බිනම් තව එකක් බන්, මූ මේ මානසික පිස්සෙක්. මුගේ ඉස්කෝලේ මුගේ බැච් එකේම එකෙක් මට කතා කරලා සීන් එක කිව්වේ. මූ මේ කරන්ට් එක අල්ලලා හෙන කේස් ගොඩක් ගිහින් ගොඩ දාපු එකෙක්. ඌ කිව්වේ මූ ඉස්කෝලේ අහිංසකම එකාලු ඒ කාලේ. පස්සේ ගාල්ලේ කම්පැනි එකක වැඩ කරද්දී වැඩිමල් කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙලා ඒකිගේ ගෙදරින් අකමැති වෙලා මූ over think සින් එකකට ගිහින් ඔලුවට කරන්ට් එක අල්ලලා දැන් මේ පොඩි අවුලක් තියෙනවලු මුට. ඉස්කෝලේ උනුත් එක්කත් මූ ඔහොම සීන් එකක් දාගෙන. උන් මුගේ අප්සට් එක දන්න නිසා මුඋව ගණන් ගන්නේ නෑලු. ඉස්කෝලේ හිමිජ්ජා වගේ ඉඳලා එකපාරම කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ලව් එක කැඩුනම ආපු shock එකක ප්රතිපලයක්. ඒ කතාව ඇහුවම පිස්සු වගේ මට.
උඹට මම ආවත් කරන්න පුළුවන් දේකුත් නෑ, උඹ ඔය ටෝක් දෙන තරම් චන්දියෙකුත් නෙවෙයි. මම උඹේ ජිවිත කතාවම ඕනෙනම් මෙතන කියන්නම්. ඒ නිසා නිකන් වටේ උන්ට පේන්න බොරු චන්ඩි පාර්ට් දාන්න එපා. මොකද උඹ මානසික ලෙඩෙක්. උඹට ඇති සෙට් එකක්වත් උඹ ජිවිත කාලෙටම මෙන්න මුට ගැහුවා කියලවත් කියන්න එකෙක් නෑ කියලත් මම දන්නවා. උඹ පව්![]()
මටනම් අවුලක්ම නෑ, මට විනාඩි 5යිනෙ ගියේ උඹේ ජාතකෙම හොයාගන්නත්. නිකමට හිතහන්කෝ ඒ කොහොමද කියල. හැබැයි ඔලුවට කරන්ට් එක අල්ලපු මානසික ලෙඩෙක්ට ගහලා මම මොනවා ලබාගන්නද? Self satisfaction එක වෙනුවෙන් මානසික ලෙඩෙක්ට ගහන එක පව්. කාත් කවුරුවත් නැති උඹට ගහල මම කාට මගේ වටිනාකම prove කරන්නද? උඹට යාලුවෙක්වත් නෑ කියලත් මම දන්න එකේ නිකන් මොළේ අප්සට් ගිය එකෙක්ට ගහන එක ගොබ්බ වැඩක්.![]()
පිස්සෙක්ට ගහනවද ඌ කෑ ගැහුවා කියලා? මූ මේ මෙන්ටල් හොස්පිටල් එකේ ඉන්න ඕනේ ඩයල් එකක්. යකෝ පට්ට introvert කෙනෙක් ගොබ්බයා වගේ ඉඳලා ගෑනි නැති උනා කියලා මෙන්ටල් අවුට් ගිය එකෙක්ට ගහනවද යකෝ? මුගේ පෞරුෂය ගැන එතනින් එහාට කතා නෑනේ. ඔය ගියාට මුට ගහගන්න බෑ යකෝ. සිංහනාද විතරයි මුගේ. පිස්සු හුත්තෙක් මූ, ඉස්කොලෙනුත් හලපු, යාලුවෙකුත් නැති, මෝඩ පකෙක්.![]()
නිරංග පුතේ, උඹට වදන් විතරයි ගහගන්න බෑ, ඒක උබත් දන්නවා මාත් දන්නවා. මම එන්නම්, ඕනෙනම් ඇවිත් සෙල්ෆියකුත් දැන්නම්. හැබැයි මට 200%ක් ෂුවර් උඹට ගහන්න පුළුවන් මට හොදි හැලෙනකල්. මොකද මම උඹට පුළුවන් හැමදේම දන්නවනේ. හැබැයි උඹ මගේ ගැන දන්නේ නෑ කිසිම දෙයක්. ඒ නිසා පුක දෙන කතා කියලා, ඇට දෙක තලාගන්න එපා. මම අනුකම්පාවෙන් මේ කියන්නේ.![]()
දැන් කෝල් එක දීලා තොපේ අම්මගේ nude ඉල්ලන්නද? ගෙදරට ඇවිත් කෝල් එක දෙන්නම්.
පොන්නයෝ මම අද ගෙදර නැති හින්දා කියන්නේ.
චුටි ඔයා දැන් මගේ සිමාව පන්නනවා, උඹේ යාලුවා කිව්ව නිසා තමයි මමා මෙහෙමවත් ඉන්නේ. තමන්ගේ තත්වෙට ගැලපෙන්නේ නැති උන් එක්ක පැටලෙන්න මම වැඩිය කැමති නෑ. මොකද එක පැත්තකින් උඹ මානසික රෝගියෙක්. අනිත් පැත්තෙන් උඹට ගහගන්නත් බෑ. උඹ ඔය කෑ ගහන්නෙත් මම එන්නේ නැතිවෙයි කියලා හිතාගෙන කියලත් මම දන්නවා. අතින් අරන් පුකෙන් තියාගන්න එපා පුතේ.![]()
ඔය මම කිව්වෙමුට මානසික සීන් එකක් තියෙන්නෙ. මුගෙ යාලුවා දැනුත් කතා කරලා කිව්වා පිස්සු නැතුව හිටපන් කියලා
Scurvy වගේ සීන් එකේ ඉන්නෙ. හරි උඹ පොර, උඹ පට්ට චන්ඩියෙක්. උඹ මම ආවොත් මට ගහයි. දැන් ඒක ගැන හිතලා සතුටු වෙයන්
✌
උඹ කාගෙ කවුරු උනත් උඹට මට මුකුත් කරන්න බෑ. මම විශ්වාසෙන්ම ඒක දන්නවා. උඹ පට්ට පෞරුශ දුබලතා තියෙන එකෙක්. ඉගෙනගත්ත එකෙක් වශයෙන් උඹේ යාලුවා කිව්ව කතාව ඇත්ත. මොකද උඹේ situation එක අනුව තමයි උඹ react කරන්නෙ. ඉතින් උඹට දිනුම දීලා ඉන්න එක තමයි මොළේ තියෙන එකෙක් වශයෙන් මම කරන්න ඕනෙ.
මාත් හිතුවෙ මූ නිකන් වෙලේ සුදා වගේ ඉන්න නිසා පට්ට bully කෙනෙක් වෙන්න ඇති කියලා. පස්සෙ තමයි අහිංසක ඩයල් එකක් කියලා දන්නෙ.![]()
ඉස්සර අපි පොඩි උන් දෙන්නෙක් කොටවන්න ඕනෙ උනාම බය නැති එකා කනෙන් අල්ලපන් කියනවා. හැබැයි දැන් අපි ඊට වඩා ගොඩක් ලොකුයි.මම කවුද මට මොනවද කරන්න පුලුවන් කියලා මම විතරක් දැනගත්තම ඇති
BUMP![]()
අපොයි ඔව්, පේනව පේනව හරි ලොකුයි! ලැජ්ජ නැති කම මහමුදලිකමටත් වඩා ලොකුයි!හැබැයි දැන් අපි ඊට වඩා ගොඩක් ලොකුයි.![]()
oya wagema porak thamai @nicjosh83 kiyanneth.
oka thawma danne ne uge thaththa kawuda kiyala. mama hithanne LTTE karayek kelala ipaduna ekek wenna athi, hema thread ekema LTTE eka hurathal karanawa
Uba witarai aduwakata hitiyeපොන්නයෝ කීපයක් එකට රැස් වෙලා ආතල් එකක් ගන්න ත්රෙඩ් එකක්