සිංහල පේන්නේ නැති Android 4න් වලට මෙන්න එළකිරි වැ&#3

PiyumaLDROID

Member
Feb 1, 2014
6
2
0
Android World
සිංහල පේන්නේ නැති Android 4න් වලට මෙන්න එළකිරි වැ

ඔයාලගේ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් Device එකේ සිංහල Font පෙන්නන්නේ නැද්ද..:(:(:(
======================================================================================
"මෙන්න එළකිරි විසඳුමක්":shocked::shocked::shocked:
======================================================================================
මුලින්ම කියන්න ඕනේ මේක කරන්න පුළුවන් #ROOT# කරපු ඒවාට විතරයි.මොකද fonts තියෙන්නේ system වල නිසා රූට් නොකරපු ඒවායේ fonts වෙනස් කරන්න බැහැ.:no::no::no:
======================================================================================
ඔයාලගේ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් Device එක රූට් කරලා නැත්නම් 'VROOT' සොෆ්ට්වෙයා එකෙන් කෙලින්ම රූට් කරගන්න.:P:P:P
======================================================================================
හරි වැඩි කතා ඕනේ නෑ:P.අපි කෙලින්ම වැඩේට බහිමු.මුලින්ම මේ app එක බාගෙන ඉන්ස්ටෝල් කරගන්න.


File 2 ම ඉන්ස්ටෝල් කරන්න.

=========================
ඊලඟට මේ zip එක unzip කරල එකේ තියෙන ෆොන්ට් ටික new folder එකක් හදල sdcard එකට copy කරන්න.

ඒ ටික මෙතනින් බාගන්න.


=========================

පියවර 01
=========
හරි දැන් ඉන්ස්ටෝල් කරගත්ත app එක මෙන්න මේක.:frown::frown::frown:
ifont+abot.jpg


පියවර 02
=========
ඊළඟට මේකේ custom කියල තියෙන ටැබ් එකට ගිහින් click this කරන්න.:dull::dull::dull:
custom.jpg


පියවර 03
=========
දැන් මෙන්න මේකෙන් ෆොන්ට් තියෙන folder එක හොයල open කරලා කැමති සිංහල ෆොන්ට් එකක් select කරන්න.:oo::oo::oo:
browse.jpg



select.jpg


පියවර 04
=========
දැන් ඊළඟට අපි select කරගත්ත ෆොන්ට් එක preview වලින් හරි compare හරි check කරල බලන්න පුළුවන්.:nerd::nerd::nerd:
preview.jpg



compare.jpg


පියවර 05
=========
දැන් "Set" දෙන්න.'set' දුන්නම එන පොඩි window එක skip කරලා OK දෙන්න.
දැන් ඔයාලගේ Android එක auto reboot වෙයි.
ඊළඟට On උනාම සිංහල අකුරු පෙනෙයි අනිවාර්යෙන්ම..:lol::lol::lol::lol:
skip.jpg


confirm.jpg



පියවර 06
=========
නැවත පෙර තිබූ ෆොන්ට් එකට මාරු වීම.'Local' ටැබ් එකට ගිහින් 'Default font' යන්න.ඊළඟට එන window එකේ මොකුත් වෙනස් නොකර Ok දෙන්න..වැඩේ ගොඩ..:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
backup.jpg



backup+confirm.jpg


මේක මම මගේ 4න් එකේ 100% Test කරලා බැලුවා.කිසිම Problem එකක් නැතුව වැඩ කළා.
:-)lol:මේක මගේ පලවෙනි පොස්ට් එක.:lol:)
ස්තුතියි!!!
 
Last edited:

Huzain

Active member
  • Oct 24, 2010
    453
    35
    28
    35
    Galle
    Godak ayata usefull wei Machan. Matatath kalin ona Uba bt dan man use karanne blackberry eke nam elata wada