සිංහල පේන්නේ නැති Android 4න් වලට මෙන්න එළකිරි වැ
ඔයාලගේ ඇන්ඩ්රොයිඩ් Device එකේ සිංහල Font පෙන්නන්නේ නැද්ද..


======================================================================================



======================================================================================
"මෙන්න එළකිරි විසඳුමක්"


======================================================================================
මුලින්ම කියන්න ඕනේ මේක කරන්න පුළුවන් #ROOT# කරපු ඒවාට විතරයි.මොකද fonts තියෙන්නේ system වල නිසා රූට් නොකරපු ඒවායේ fonts වෙනස් කරන්න බැහැ.


======================================================================================
ඔයාලගේ ඇන්ඩ්රොයිඩ් Device එක රූට් කරලා නැත්නම් 'VROOT' සොෆ්ට්වෙයා එකෙන් කෙලින්ම රූට් කරගන්න.


======================================================================================
හරි වැඩි කතා ඕනේ නෑ
.අපි කෙලින්ම වැඩේට බහිමු.මුලින්ම මේ app එක බාගෙන ඉන්ස්ටෝල් කරගන්න.
File 2 ම ඉන්ස්ටෝල් කරන්න.
=========================
ඊලඟට මේ zip එක unzip කරල එකේ තියෙන ෆොන්ට් ටික new folder එකක් හදල sdcard එකට copy කරන්න.
ඒ ටික මෙතනින් බාගන්න.
=========================
පියවර 01
=========
හරි දැන් ඉන්ස්ටෝල් කරගත්ත app එක මෙන්න මේක.


පියවර 02
=========
ඊළඟට මේකේ custom කියල තියෙන ටැබ් එකට ගිහින් click this කරන්න.


පියවර 03
=========
දැන් මෙන්න මේකෙන් ෆොන්ට් තියෙන folder එක හොයල open කරලා කැමති සිංහල ෆොන්ට් එකක් select කරන්න.


පියවර 04
=========
දැන් ඊළඟට අපි select කරගත්ත ෆොන්ට් එක preview වලින් හරි compare හරි check කරල බලන්න පුළුවන්.


පියවර 05
=========
දැන් "Set" දෙන්න.'set' දුන්නම එන පොඩි window එක skip කරලා OK දෙන්න.
දැන් ඔයාලගේ Android එක auto reboot වෙයි.
ඊළඟට On උනාම සිංහල අකුරු පෙනෙයි අනිවාර්යෙන්ම..



පියවර 06
=========
නැවත පෙර තිබූ ෆොන්ට් එකට මාරු වීම.'Local' ටැබ් එකට ගිහින් 'Default font' යන්න.ඊළඟට එන window එකේ මොකුත් වෙනස් නොකර Ok දෙන්න..වැඩේ ගොඩ..






මේක මම මගේ 4න් එකේ 100% Test කරලා බැලුවා.කිසිම Problem එකක් නැතුව වැඩ කළා.
lol:මේක මගේ පලවෙනි පොස්ට් එක.
)
ස්තුතියි!!!



======================================================================================
මුලින්ම කියන්න ඕනේ මේක කරන්න පුළුවන් #ROOT# කරපු ඒවාට විතරයි.මොකද fonts තියෙන්නේ system වල නිසා රූට් නොකරපු ඒවායේ fonts වෙනස් කරන්න බැහැ.



======================================================================================
ඔයාලගේ ඇන්ඩ්රොයිඩ් Device එක රූට් කරලා නැත්නම් 'VROOT' සොෆ්ට්වෙයා එකෙන් කෙලින්ම රූට් කරගන්න.



======================================================================================
හරි වැඩි කතා ඕනේ නෑ
.අපි කෙලින්ම වැඩේට බහිමු.මුලින්ම මේ app එක බාගෙන ඉන්ස්ටෝල් කරගන්න.
File 2 ම ඉන්ස්ටෝල් කරන්න.
=========================
ඊලඟට මේ zip එක unzip කරල එකේ තියෙන ෆොන්ට් ටික new folder එකක් හදල sdcard එකට copy කරන්න.
ඒ ටික මෙතනින් බාගන්න.
=========================
පියවර 01
=========
හරි දැන් ඉන්ස්ටෝල් කරගත්ත app එක මෙන්න මේක.



පියවර 02
=========
ඊළඟට මේකේ custom කියල තියෙන ටැබ් එකට ගිහින් click this කරන්න.



පියවර 03
=========
දැන් මෙන්න මේකෙන් ෆොන්ට් තියෙන folder එක හොයල open කරලා කැමති සිංහල ෆොන්ට් එකක් select කරන්න.



පියවර 04
=========
දැන් ඊළඟට අපි select කරගත්ත ෆොන්ට් එක preview වලින් හරි compare හරි check කරල බලන්න පුළුවන්.



පියවර 05
=========
දැන් "Set" දෙන්න.'set' දුන්නම එන පොඩි window එක skip කරලා OK දෙන්න.
දැන් ඔයාලගේ Android එක auto reboot වෙයි.
ඊළඟට On උනාම සිංහල අකුරු පෙනෙයි අනිවාර්යෙන්ම..




පියවර 06
=========
නැවත පෙර තිබූ ෆොන්ට් එකට මාරු වීම.'Local' ටැබ් එකට ගිහින් 'Default font' යන්න.ඊළඟට එන window එකේ මොකුත් වෙනස් නොකර Ok දෙන්න..වැඩේ ගොඩ..







මේක මම මගේ 4න් එකේ 100% Test කරලා බැලුවා.කිසිම Problem එකක් නැතුව වැඩ කළා.
)ස්තුතියි!!!
Last edited: