සිංහල - English ඩේටාබේස් එකක් හොයාගන්න නැද්ද.

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113

    සිංහල - English Dictionary DB එකක් ඕනි වෙලා තියෙනවා පොඩි වැඩකට, දැන් බනින්න එපා එකෙක් අමාරුවෙන් හදපු එකක් තොට දෙන්න පිස්සුද කියලා. 🥲 පුලුවන්නම් එකක් හොයාගන්න උදව් කරපන්කො :love:
    😁
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    ara madura pc version eka damma ma office accesss db ekaka copy wenne nadda ?
    eka password eka crack karanna ba da ?

    ara madura pc version eka damma ma office accesss db ekaka copy wenne nadda ?
    eka password eka crack karanna ba da ?
    ------ Post added on Sep 23, 2021 at 2:55 PM
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    ara madura pc version eka damma ma office accesss db ekaka copy wenne nadda ?
    eka password eka crack karanna ba da ?

    ara madura pc version eka damma ma office accesss db ekaka copy wenne nadda ?
    eka password eka crack karanna ba da ?
    ------ Post added on Sep 23, 2021 at 2:55 PM

    මම එකපාරක් try කලා. හරිගියෙ නෑ බං 😕
     
    • Sad
    • Like
    Reactions: Ozone4 and saja

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මම එකපාරක් try කලා. හරිගියෙ නෑ බං 😕
    මම ඕක කැඩුවෙ 2009 දි. system32 වලට පොඩි ෆයිල් එකක් කොපි වෙනව. ඒකත් එක්ක පාස්වර්ඩ් දීලා ඕපන් කරගන්න තියෙන්නෙ. වැඩක් නෑ බන්. db එක මධුර ෆොන්ට් එකෙන් එන්ටර් කරපුව තියෙන්නෙ. වචනත් වැරදියි
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    oya pdf eke font type eka mokka da ?
    PDF එකෙක් නෙමෙහ් නෙහ් ? ටෙක්ස් ෆයිල් එකක් තියෙන්නෙහ්
    යුනිකොඩ් ස්ප්ලිට් බයි ටැබ්
     
    • Wow
    Reactions: saja

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    me wage output enne :baffled:

    z27o¯-²v'-‚mÌg¬w/Ó»àÞwŒ
    EÆ"¥[p¿"¤¶ÍGQ‰‘%_åÝ4™èFÖðávSAHfN`d-ý«R~Ú0<§ÿîì
    †ÜÙO;Âݱk?½·ç²³'ˆV{t•l¨p#ŽLÕ;Œì<Q"X•‘„[~·leo×ïv^°7Øvƒ}Ïf5ÞuØÍ¿È¥¥§óɆ½<'Q1¶rÊœ¸ô +r´šÈèRjæþ:-=ÊúÎi= ,A3Usdù9DZ`سù9C¸
    ýèqLþpÈ… 1TP—¡ØÕl4FV38k2²î¬+€N
    Vbd‚°J4¢!ǃ{æ*ÑÙ‘ÌÃÈj5<5¹æô¢D·N ÛÞ6

    PDF එකෙක් නෙමෙහ් නෙහ් ? ටෙක්ස් ෆයිල් එකක් තියෙන්නෙහ්
    යුනිකොඩ් ස්ප්ලිට් බයි ටැබ්

    aru virus ekak wath ewala da dane na :oo:
    MEKA DOWN KARANNE KOHOMADA?
    ------ Post added on Sep 23, 2021 at 5:26 PM
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    me wage output enne :baffled:

    z27o¯-²v'-‚mÌg¬w/Ó»àÞwŒ
    EÆ"¥[p¿"¤¶ÍGQ‰‘%_åÝ4™èFÖðávSAHfN`d-ý«R~Ú0<§ÿîì
    †ÜÙO;Âݱk?½·ç²³'ˆV{t•l¨p#ŽLÕ;Œì<Q"X•‘„[~·leo×ïv^°7Øvƒ}Ïf5ÞuØÍ¿È¥¥§óɆ½<'Q1¶rÊœ¸ô +r´šÈèRjæþ:-=ÊúÎi= ,A3Usdù9DZ`سù9C¸
    ýèqLþpÈ… 1TP—¡ØÕl4FV38k2²î¬+€N
    Vbd‚°J4¢!ǃ{æ*ÑÙ‘ÌÃÈj5<5¹æô¢D·N ÛÞ6



    aru virus ekak wath ewala da dane na :oo:

    ------ Post added on Sep 23, 2021 at 5:26 PM
    :baffled: :(
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    me wage output enne :baffled:

    z27o¯-²v'-‚mÌg¬w/Ó»àÞwŒ
    EÆ"¥[p¿"¤¶ÍGQ‰‘%_åÝ4™èFÖðávSAHfN`d-ý«R~Ú0<§ÿîì
    †ÜÙO;Âݱk?½·ç²³'ˆV{t•l¨p#ŽLÕ;Œì<Q"X•‘„[~·leo×ïv^°7Øvƒ}Ïf5ÞuØÍ¿È¥¥§óɆ½<'Q1¶rÊœ¸ô +r´šÈèRjæþ:-=ÊúÎi= ,A3Usdù9DZ`سù9C¸
    ýèqLþpÈ… 1TP—¡ØÕl4FV38k2²î¬+€N
    Vbd‚°J4¢!ǃ{æ*ÑÙ‘ÌÃÈj5<5¹æô¢D·N ÛÞ6



    aru virus ekak wath ewala da dane na :oo:

    ------ Post added on Sep 23, 2021 at 5:26 PM
    ටෙල්ස් ෆයිල් එක ඔපන් කරාමද ඔහොම එන්නෙහ් ?
    වෙන්න විදිහක් නැහ් බ0
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    තව එකෙක් දුක් මහන්සියෙන් කරපු එකක් නිකන් ඉල්ලන්නහ් ලැජ්ජ නැද්ද පම්කයො

    අඩෝ ලැජ්ජාවක් තියේනම් ත්‍රෙඩ් දානවද යකෝ මෙහෙම. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    මේ කොල්ලො කොහොමද බන් ඒක බලන්නෙ කොටු කොටුනෙ පෙන්නන්නෙ :(

    1632402731001.png



    මම ඕක කැඩුවෙ 2009 දි. system32 වලට පොඩි ෆයිල් එකක් කොපි වෙනව. ඒකත් එක්ක පාස්වර්ඩ් දීලා ඕපන් කරගන්න තියෙන්නෙ. වැඩක් නෑ බන්. db එක මධුර ෆොන්ට් එකෙන් එන්ටර් කරපුව තියෙන්නෙ. වචනත් වැරදියි

    අඩෝ ගේමක් ගහගන්න බැරිවෙයිද ඒකෙන් :(
     
    • Haha
    Reactions: MihiCherub

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    අඩෝ ලැජ්ජාවක් තියේනම් ත්‍රෙඩ් දානවද යකෝ මෙහෙම. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    මේ කොල්ලො කොහොමද බන් ඒක බලන්නෙ කොටු කොටුනෙ පෙන්නන්නෙ :(

    View attachment 145076




    අඩෝ ගේමක් ගහගන්න බැරිවෙයිද ඒකෙන් :(
    උබට ඔනි ෆොර්මැට් එක කියපන් ජෙසන් ද ?
    https://www79.zippyshare.com/v/rBMbrmxn/file.html
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    • Love
    Reactions: saja and CorD SaC