ara madura pc version eka damma ma office accesss db ekaka copy wenne nadda ?
eka password eka crack karanna ba da ?
ara madura pc version eka damma ma office accesss db ekaka copy wenne nadda ?
eka password eka crack karanna ba da ?
------ Post added on Sep 23, 2021 at 2:55 PM
මම ඕක කැඩුවෙ 2009 දි. system32 වලට පොඩි ෆයිල් එකක් කොපි වෙනව. ඒකත් එක්ක පාස්වර්ඩ් දීලා ඕපන් කරගන්න තියෙන්නෙ. වැඩක් නෑ බන්. db එක මධුර ෆොන්ට් එකෙන් එන්ටර් කරපුව තියෙන්නෙ. වචනත් වැරදියිමම එකපාරක් try කලා. හරිගියෙ නෑ බං![]()
තව එකෙක් දුක් මහන්සියෙන් කරපු එකක් නිකන් ඉල්ලන්නහ් ලැජ්ජ නැද්ද පම්කයො
PDF එකෙක් නෙමෙහ් නෙහ් ? ටෙක්ස් ෆයිල් එකක් තියෙන්නෙහ්oya pdf eke font type eka mokka da ?
PDF එකෙක් නෙමෙහ් නෙහ් ? ටෙක්ස් ෆයිල් එකක් තියෙන්නෙහ්
යුනිකොඩ් ස්ප්ලිට් බයි ටැබ්

------ Post added on Sep 23, 2021 at 5:26 PMMEKA DOWN KARANNE KOHOMADA?
me wage output enne
z27o¯-²v'-‚mÌg¬w/Ó»àÞwŒ
EÆ"¥[p¿"¤¶ÍGQ‰‘%_åÝ4™èFÖðávSAHfN`d-ý«R~Ú0<§ÿîì
†ÜÙO;Âݱk?½·ç²³'ˆV{t•l¨p#ŽLÕ;Œì<Q"X•‘„[~·leo×ïv^°7Øvƒ}Ïf5ÞuØÍ¿È¥¥§óɆ½<'Q1¶rÊœ¸ô +r´šÈèRjæþ:-=ÊúÎi= ,A3Usdù9DZ`سù9C¸
ýèqLþpÈ… 1TP—¡ØÕl4FV38k2²î¬+€N
Vbd‚°J4¢!ǃ{æ*ÑÙ‘ÌÃÈj5<5¹æô¢D·N ÛÞ6
aru virus ekak wath ewala da dane na
------ Post added on Sep 23, 2021 at 5:26 PM

ටෙල්ස් ෆයිල් එක ඔපන් කරාමද ඔහොම එන්නෙහ් ?me wage output enne
z27o¯-²v'-‚mÌg¬w/Ó»àÞwŒ
EÆ"¥[p¿"¤¶ÍGQ‰‘%_åÝ4™èFÖðávSAHfN`d-ý«R~Ú0<§ÿîì
†ÜÙO;Âݱk?½·ç²³'ˆV{t•l¨p#ŽLÕ;Œì<Q"X•‘„[~·leo×ïv^°7Øvƒ}Ïf5ÞuØÍ¿È¥¥§óɆ½<'Q1¶rÊœ¸ô +r´šÈèRjæþ:-=ÊúÎi= ,A3Usdù9DZ`سù9C¸
ýèqLþpÈ… 1TP—¡ØÕl4FV38k2²î¬+€N
Vbd‚°J4¢!ǃ{æ*ÑÙ‘ÌÃÈj5<5¹æô¢D·N ÛÞ6
aru virus ekak wath ewala da dane na
------ Post added on Sep 23, 2021 at 5:26 PM
තව එකෙක් දුක් මහන්සියෙන් කරපු එකක් නිකන් ඉල්ලන්නහ් ලැජ්ජ නැද්ද පම්කයො

මම ඕක කැඩුවෙ 2009 දි. system32 වලට පොඩි ෆයිල් එකක් කොපි වෙනව. ඒකත් එක්ක පාස්වර්ඩ් දීලා ඕපන් කරගන්න තියෙන්නෙ. වැඩක් නෑ බන්. db එක මධුර ෆොන්ට් එකෙන් එන්ටර් කරපුව තියෙන්නෙ. වචනත් වැරදියි

උබට ඔනි ෆොර්මැට් එක කියපන් ජෙසන් ද ?අඩෝ ලැජ්ජාවක් තියේනම් ත්රෙඩ් දානවද යකෝ මෙහෙම.![]()
මේ කොල්ලො කොහොමද බන් ඒක බලන්නෙ කොටු කොටුනෙ පෙන්නන්නෙ
View attachment 145076
අඩෝ ගේමක් ගහගන්න බැරිවෙයිද ඒකෙන්![]()
උබට ඔනි ෆොර්මැට් එක කියපන් ජෙසන් ද ?
https://www79.zippyshare.com/v/rBMbrmxn/file.html
අඩෝ ගේමක් ගහගන්න බැරිවෙයිද ඒකෙන්![]()
උබට ඔනි ෆොර්මැට් එක කියපන් ජෙසන් ද ?
https://www79.zippyshare.com/v/rBMbrmxn/file.html
Jason ekak dannakoඋබට ඔනි ෆොර්මැට් එක කියපන් ජෙසන් ද ?
https://www79.zippyshare.com/v/rBMbrmxn/file.html
meka maru mchnPDF එකෙක් නෙමෙහ් නෙහ් ? ටෙක්ස් ෆයිල් එකක් තියෙන්නෙහ්
යුනිකොඩ් ස්ප්ලිට් බයි ටැබ්