සිංහල fonts නැති අයටත් සිංහලෙන් type කරන්න
ඔන්න මේ thread එක අපේ සිංහල fonts නැති යට ලේසියෙන්ම සිංහලෙන් type කරන්න පුළුවන් පොඩි trick එකක් ගැන.Repost නම් sorry වෙන්න ඔනා.මේක ඉතින් google එකේ වැඩක් තමයි.වැඩේනම් simple.
මුලින්ම මේ link එකට යන්නකො.
http://www.google.com/intl/si/inputtools/cloud/try/ හරි http://www.google.com/transliterate/Sinhalese
(ඔය දෙකෙන් එකක් )
දැන් ඉතින් tpye කරන්න තියෙන space එකේ English වලින් සිංහල වචනේ ශබ්ද කරන විදියට type කරන්න.පල්ලෙහායින් තියෙන pic එක බලන්නකෝ.එතකොට වැඩේ තේරෙයි.
එලනම් rep එකක් දාලම යන්න.
ඔන්න මේ thread එක අපේ සිංහල fonts නැති යට ලේසියෙන්ම සිංහලෙන් type කරන්න පුළුවන් පොඩි trick එකක් ගැන.Repost නම් sorry වෙන්න ඔනා.මේක ඉතින් google එකේ වැඩක් තමයි.වැඩේනම් simple.
මුලින්ම මේ link එකට යන්නකො.
http://www.google.com/intl/si/inputtools/cloud/try/ හරි http://www.google.com/transliterate/Sinhalese
(ඔය දෙකෙන් එකක් )
දැන් ඉතින් tpye කරන්න තියෙන space එකේ English වලින් සිංහල වචනේ ශබ්ද කරන විදියට type කරන්න.පල්ලෙහායින් තියෙන pic එක බලන්නකෝ.එතකොට වැඩේ තේරෙයි.
එලනම් rep එකක් දාලම යන්න.
