සිරසේ චමත්කාරය කාන්තා පරපුර වනසයිද?

ugmdjmali

Member
Feb 22, 2007
1,175
69
0
CMB, Dehiwala
උඹගේ කතාව ඇත්ත මචන්....මේකේ UNP එකටම කැප වෙච්ච SET එක... සිරසට සුදු හුණු ගැවට.... උඹ කියනදේ තමා ඕකේ යටින් තියෙන්නේ. මොන චැනල් එකෙන් ගියත් වැරදි දේ වැරදියි... ඕවා.. පාලනය කරන්න බැරි නම්.... බොරුවට ආණ්ඩුව තරුණ තරුණියන්ගේ හොඳ සමාජයක් කරන්න පාරම් බැවට වැඩකුත් නැ. කෙල්ලො තරුණ කාලේ ලස්සනට අඳින්න...ප්‍රසිද්දියට ආසයි. ඒකෙන් තමන්ගේ මඩිය තර කරගන්න එක තමා ඕකෙන් වෙන්නේ. :frown:

සිරස කුමරිය කියලා..... මඟුලක් නැටුවා. ඒකෙත් Video දකින්න ඇතිනේ. අන්තිමට නඩුත් ගියා... දැන් අළුත් විදිහට වැඩේ පටන් ගෙන. ස්වර්ණවාහිණියේ Loving Star කියලා තව මඟුලක් නැටුවා. ඒකේ එළිපිටම පේන්න තිබ්බා. අකමැති නම් චැනල් එක මාරු කරන එක නෙමේ වෙන්න ඕනේ. ඒ වැඩෙන් තමන්ට... තමන්ගේ නංගිලා මල්ලිලා ඉන්න සමාජෙට වෙන දේ ගැන හිතලා මෙහෙම කතා කරන එක.

මෙහෙම උඹ දාපු එක.... හින්දා... අපි ඕක නොබැලුවත්.... මේක ගැන දැන් බලලා තීරණයක් ගන්න අවස්තාව හදලා දීලා තියෙනවා. ඒකට ගොඩක් ස්තුතියි. ඉස්සරහටත්... මොන චැනල් එකේ උනත්.... මෙහෙම වැඩ තියෙනවා නම්... භය නැතිව දාපන්. :yes:

11.gif



Ane huke unta hoda nisa un yane. wena ewunta kasanawa kiyala karana deyak nehe. :rofl::rofl:
 

$hiñe

Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    උබ හැමදෙම රුවිතෙට බලන මිනිහෙක් , ගමෙ ඉන්න කෙල්ලෙක්ව කොලබ ගෙනැල්ලා ෆුල් මොඩන් මෙක් ඔවර් එකක් දෙන එක සදාචර්ය විරොදි වැඩක්ද?:rolleyes:

    mata penne oyai waradiyata therum aran inne.. mun oka kellawa yodaganne eka dawasakata welanda bandayak widihata eeta passe e tharunaya ho tharuniya umba kiyana oya mod wechcha loke nannaththara wenawa... eka hondai kiyanna be neda brooo..???
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    උබ හැමදෙම රුවිතෙට බලන මිනිහෙක් , ගමෙ ඉන්න කෙල්ලෙක්ව කොලබ ගෙනැල්ලා ෆුල් මොඩන් මෙක් ඔවර් එකක් දෙන එක සදාචර්ය විරොදි වැඩක්ද?:rolleyes:

    මම බලන රැවිතේ ගැන.... ලෝකෙම හිනා උනත්... මම ආඩම්බර වෙනවා. මචන්.... :yes:

    උඹේ නංගී කෙනෙක් ඔහොම මොඩ් කරලා.... යවන්න උඹ කැමතිද? නගරේ කෙල්ලො....දන්නවා... මිනිස්සු හැරෙන කොට මොකාටද එන්නේ කියලා... ඒත් ඔය ගොඩක් Normal කෙල්ලන්ගේ ජීව්ත අඳුරු වෙනකම්... උන් දන්නේ නැ. උන්ට ආදරේට නෙමෙයි. ඔය වැඩසටහන් කරන්නේ කියලා.
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    Ane huke unta hoda nisa un yane. wena ewunta kasanawa kiyala karana deyak nehe. :rofl::rofl:

    mewata colombo kollo kello rewatenawa adui me wage ewata ahuwenne ahinsaka minissunge lamai... rate tharuna tharuniyo kiyanne shrama balakaya... mun nannaththare yanakota rata hadanne kohomada???
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva

    මම බලන රැවිතේ ගැන.... ලෝකෙම හිනා උනත්... මම ආඩම්බර වෙනවා. මචන්.... :yes:

    උඹේ නංගී කෙනෙක් ඔහොම මොඩ් කරලා.... යවන්න උඹ කැමතිද? නගරේ කෙල්ලො....දන්නවා... මිනිස්සු හැරෙන කොට මොකාටද එන්නේ කියලා... ඒත් ඔය ගොඩක් Normal කෙල්ලන්ගේ ජීව්ත අඳුරු වෙනකම්... උන් දන්නේ නැ. උන්ට ආදරේට නෙමෙයි. ඔය වැඩසටහන් කරන්නේ කියලා.

    :yes::yes::yes: 100% true
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    Ane huke unta hoda nisa un yane. wena ewunta kasanawa kiyala karana deyak nehe. :rofl::rofl:

    ඔය Program එකට මහින්ද Sponsor කරලා..... මඩවාහිනියේ ගියා නම්.... තමා නේ වැරදි.... උඹේ මොඩල් එකේ ඩයල් මේකේ ඕන තරම් ඉන්නවා. ඔය Reply වලට උත්තර දෙන එකටත්.... වේලාව අපරාදේ. :cool:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113

    මම බලන රැවිතේ ගැන.... ලෝකෙම හිනා උනත්... මම ආඩම්බර වෙනවා. මචන්.... :yes:

    උඹේ නංගී කෙනෙක් ඔහොම මොඩ් කරලා.... යවන්න උඹ කැමතිද? නගරේ කෙල්ලො....දන්නවා... මිනිස්සු හැරෙන කොට මොකාටද එන්නේ කියලා... ඒත් ඔය ගොඩක් Normal කෙල්ලන්ගේ ජීව්ත අඳුරු වෙනකම්... උන් දන්නේ නැ. උන්ට ආදරේට නෙමෙයි. ඔය වැඩසටහන් කරන්නේ කියලා.

    මෙහෙමනෙ මචන් කෙල්ලෙක් මොඩ් කරලා ගත්තයි කියන්නෙ එ කෙල්ලගෙ කන්යා බවය නැති කරගන්නවා කියන එක නෙමෙයිනෙ:rolleyes:, අනිත් එක උන්ව පැහැරගෙන ගිහිල්ලා මෙ වැඩසටහන වෙනුවෙන් පෙනි හිටපන් කියලා බල කරන්නෙ නැනෙ , මෙ කෙල්ලොන්ට ඔන නිසා උන් යන්නෙ , මගෙ නංගි&අම්මා මෙ වැඩසටහනට හො වෙනත් රුපවාහිනි වැඩසටහනක් වෙනුවෙන් පෙනි ඉන්න අසාවක් තියෙනවා නම් ඔහුන්ව නවත්තන්න මට තියෙන අයිතිය මොක්කද?
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,920
    9,741
    113
    :yes::yes::yes:
    උඹගේ කතාව ඇත්ත මචන්....මේකේ UNP එකටම කැප වෙච්ච SET එක... සිරසට සුදු හුණු ගැවට.... උඹ කියනදේ තමා ඕකේ යටින් තියෙන්නේ. මොන චැනල් එකෙන් ගියත් වැරදි දේ වැරදියි... ඕවා.. පාලනය කරන්න බැරි නම්.... බොරුවට ආණ්ඩුව තරුණ තරුණියන්ගේ හොඳ සමාජයක් කරන්න පාරම් බැවට වැඩකුත් නැ. කෙල්ලො තරුණ කාලේ ලස්සනට අඳින්න...ප්‍රසිද්දියට ආසයි. ඒකෙන් තමන්ගේ මඩිය තර කරගන්න එක තමා ඕකෙන් වෙන්නේ. :frown:

    සිරස කුමරිය කියලා..... මඟුලක් නැටුවා. ඒකෙත් Video දකින්න ඇතිනේ. අන්තිමට නඩුත් ගියා... දැන් අළුත් විදිහට වැඩේ පටන් ගෙන. ස්වර්ණවාහිණියේ Loving Star කියලා තව මඟුලක් නැටුවා. ඒකේ එළිපිටම පේන්න තිබ්බා. අකමැති නම් චැනල් එක මාරු කරන එක නෙමේ වෙන්න ඕනේ. ඒ වැඩෙන් තමන්ට... තමන්ගේ නංගිලා මල්ලිලා ඉන්න සමාජෙට වෙන දේ ගැන හිතලා මෙහෙම කතා කරන එක.

    මෙහෙම උඹ දාපු එක.... හින්දා... අපි ඕක නොබැලුවත්.... මේක ගැන දැන් බලලා තීරණයක් ගන්න අවස්තාව හදලා දීලා තියෙනවා. ඒකට ගොඩක් ස්තුතියි. ඉස්සරහටත්... මොන චැනල් එකේ උනත්.... මෙහෙම වැඩ තියෙනවා නම්... භය නැතිව දාපන්. :yes:

    11.gif
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala

    ඔය Program එකට මහින්ද Sponsor කරලා..... මඩවාහිනියේ ගියා නම්.... තමා නේ වැරදි.... උඹේ මොඩල් එකේ ඩයල් මේකේ ඕන තරම් ඉන්නවා. ඔය Reply වලට උත්තර දෙන එකටත්.... වේලාව අපරාදේ. :cool:

    Hehe moke giyat awlak nehe mokada eka uda pana pana ka gahana wadak ati deyak newei nisa..

    meh rate oyta wada godak waradi dewal tiyanawa kata karana.. Ekawat terun gana beri ayat eka kata karana time eka tamai aparde..

    Minihekta hoda education ekak dena wat beri rataka api inne.. Kona kapanna kalin Mula gana balala hitiyot hodai..
    :lol::lol:
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    මෙහෙමනෙ මචන් කෙල්ලෙක් මොඩ් කරලා ගත්තයි කියන්නෙ එ කෙල්ලගෙ කන්යා බවය නැති කරගන්නවා කියන එක නෙමෙයිනෙ:rolleyes:, අනිත් එක උන්ව පැහැරගෙන ගිහිල්ලා මෙ වැඩසටහන වෙනුවෙන් පෙනි හිටපන් කියලා බල කරන්නෙ නැනෙ , මෙ කෙල්ලොන්ට ඔන නිසා උන් යන්නෙ , මගෙ නංගි&අම්මා මෙ වැඩසටහනට හො වෙනත් රුපවාහිනි වැඩසටහනක් වෙනුවෙන් පෙනි ඉන්න අසාවක් තියෙනවා නම් ඔහුන්ව නවත්තන්න මට තියෙන අයිතිය මොක්කද?

    එහෙම මොඩ් කලායි.... කියලා.... ප්‍රශ්නයක් වෙන්නේ නැ කියලා තමා කවුරුත් හිතන්නේ. සිරස කුමරිය අන්තිමට.... උසාවි යන Case එකක් උනෙත්.... ඔහොම හිතන් හිටපු හින්දා තමා. සල්ලි වගේ ම තමා මචන්... ලස්සන කියන්නෙත්... කොච්චර උනත්... ඇති වෙන්නේ නැ. අන්තිමට... ඕක පස්සෙම ගිහින් කෙල්ලො නැති වෙනවා. උඹ කවදාවත් උඹේ පවුලේ කෙනෙක් යනකොට ඒ වගේ දේකට යනවට විරුද්ධ වෙන්නේ නැත්නම්... උඹ ඔය ඉන්න මතය හරි. මම කියන්නේ.... මම අනිවා... විරුද්ධ වෙන හින්දා.

    කොන්ඩේ Tint කරලා... කොටට අන්දලා... TV එකේ පෙන්නුවාම... ඉතින්... අහල පහල ගෙවල් වල එවුනුත් ඉතින්... කුලප්පු වෙන එක අහන්න දේකුත් නැ. ගොඩක් Media වල ඉන්නවා. ඕවටම හපන් Set එකක්... ඔය ගොඩක් ලංකාවේ කෙල්ලෝ.... විනාශ වෙන්නේ... ඕවැ පෙනී හිටියට පස්සේ. සමහරු ඊට ඉලඟට Fashion show එකකට ඉන්නවා... ඊට පස්සේ උසාවියේදි තමා ආයිත් හම්බ වෙන්නේ.
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    කාන්තාවෝ කියන්නේ පේමන්ට් එකේ විකුනන සෙල්ලම් බඩු නෙමෙයි කියන එකත් තෙරුම් ගන්න ඔනේ

    :yes: :yes:

    Rep+
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    එහෙම මොඩ් කලායි.... කියලා.... ප්‍රශ්නයක් වෙන්නේ නැ කියලා තමා කවුරුත් හිතන්නේ. සිරස කුමරිය අන්තිමට.... උසාවි යන Case එකක් උනෙත්.... ඔහොම හිතන් හිටපු හින්දා තමා. සල්ලි වගේ ම තමා මචන්... ලස්සන කියන්නෙත්... කොච්චර උනත්... ඇති වෙන්නේ නැ. අන්තිමට... ඕක පස්සෙම ගිහින් කෙල්ලො නැති වෙනවා. උඹ කවදාවත් උඹේ පවුලේ කෙනෙක් යනකොට ඒ වගේ දේකට යනවට විරුද්ධ වෙන්නේ නැත්නම්... උඹ ඔය ඉන්න මතය හරි. මම කියන්නේ.... මම අනිවා... විරුද්ධ වෙන හින්දා.

    කොන්ඩේ Tint කරලා... කොටට අන්දලා... TV එකේ පෙන්නුවාම... ඉතින්... අහල පහල ගෙවල් වල එවුනුත් ඉතින්... කුලප්පු වෙන එක අහන්න දේකුත් නැ. ගොඩක් Media වල ඉන්නවා. ඕවටම හපන් Set එකක්... ඔය ගොඩක් ලංකාවේ කෙල්ලෝ.... විනාශ වෙන්නේ... ඕවැ පෙනී හිටියට පස්සේ. සමහරු ඊට ඉලඟට Fashion show එකකට ඉන්නවා... ඊට පස්සේ උසාවියේදි තමා ආයිත් හම්බ වෙන්නේ.

    මෙහෙමයි මචන් උබ ඉන්නෙ හරි පටු තැනක එතනින් එලියට අවිල්ලා පොඩ්ඩක් සමාජය දිහා බැලුවොත් හොදයි , කෙල්ලෙක් කොන්ඩෙ පාට කරලා කොටට ඇන්ද පලියට එකි ගනිකාවක් වෙන්නෙ නැනෙද?,අනිත් එක කෙල්ලො විනාශ වෙනවයි කියන එකෙ තෙරුම මොක්කද?:baffled:
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    කාන්තාවෝ කියන්නේ පේමන්ට් එකේ විකුනන සෙල්ලම් බඩු නෙමෙයි කියන එකත් තෙරුම් ගන්න ඔනේ

    :yes: :yes:

    පක්ෂේ මොනා උනත්.... Channel එක මොනා උනත්... ඇත්ත කතා කරන එළකිරි බස් හිමියෙක්.... :P
    11.gif
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala
    මෙහෙමයි මචන් උබ ඉන්නෙ හරි පටු තැනක එතනින් එලියට අවිල්ලා පොඩ්ඩක් සමාජය දිහා බැලුවොත් හොදයි , කෙල්ලෙක් කොන්ඩෙ පාට කරලා කොටට ඇන්ද පලියට එකි ගනිකාවක් වෙන්නෙ නැනෙද?,අනිත් එක කෙල්ලො විනාශ වෙනවයි කියන එකෙ තෙරුම මොක්කද?:baffled:

    :yes::yes: ehema ayay ati eth hamoma ehema nehe.. godak ayata owa magic wage..
     

    Muzain

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    4,286
    51
    48
    In the hell naaaa.... may be in heaven
    Kohamath Palaweniyata sirasa oya de karanakota kageth aswalata anenawa but passse okama wena namaking wenath chanels karanda gatthama sadde naa

    Any way Mama oya program eka balala naa kiyana widihatanam wadee Chaaa...dan siraasa oka karanakota bainawaa wagema anith chanalsth meka patan gatthama oya attitude ekama thibunoth hodai

    FYI : Naraka de narakai Kauru karath
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    මෙහෙමයි මචන් උබ ඉන්නෙ හරි පටු තැනක එතනින් එලියට අවිල්ලා පොඩ්ඩක් සමාජය දිහා බැලුවොත් හොදයි , කෙල්ලෙක් කොන්ඩෙ පාට කරලා කොටට ඇන්ද පලියට එකි ගනිකාවක් වෙන්නෙ නැනෙද?,අනිත් එක කෙල්ලො විනාශ වෙනවයි කියන එකෙ තෙරුම මොක්කද?:baffled:
    මේක ලංකාව මචන්... Tint කරලා ඩෙනිමක් ඇඳන් යන කෙල්ලෙකුයි.... දිගට ගවුමක් ඇඳලා යන කෙල්ලෙක් දිහායි... එකම විදිහට මෙහේ එවුන් බලනවා නම් .. ඔව්...අවුලක් නැ... :cool:
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    මේක ලංකාව මචන්... Tint කරලා ඩෙනිමක් ඇඳන් යන කෙල්ලෙකුයි.... දිගට ගවුමක් ඇඳලා යන කෙල්ලෙක් දිහායි... එකම විදිහට මෙහේ එවුන් බලනවා නම් .. ඔව්...අවුලක් නැ... :cool:

    :yes::yes::yes: