සිරසේ චමත්කාරය කාන්තා පරපුර වනසයිද?

rajith84

Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    දැන් ගල පෙන්නගෙන කෙල්ලෙක් යනවා දැක්කොත් උඹ මොකද කරන්නේ?:P

    1] කෙල්ලව නවත්වලා ගල පෙන්වීමේ ආදීනව කියලා දෙනවා

    2] කෙළ හල හල බලාගෙන ඉන්නවා

    3] තුහ් කියලා කෙළ ගහලා අහක බලාගන්නවා

    2:P:P:P:P
     

    tharo911

    Member
    Aug 7, 2007
    666
    195
    0
    LaIsLa Bonita Islands
    Mekai mma dakinne, Api karanne hamadam Prashnayak athiwunama Ekata POST da da inna eka, eka elakiri Eke Vichara Vichara innawa, Kisima kenk Eka wenuwen deyak Karanna balanne Na Eka thami dan Trend eka
     

    nadun07

    Member
    Mar 17, 2008
    10,852
    686
    0
    http://
    මම සිරසට කඩේ යන එකෙක් නම් නෙවෙයි..
    මේ විදිහට fashion ගැන කතා කරන එකේ එකේ වැරැද්ද මොකද්ද? :confused: කෙල්ලෙක් make up කලාම ගණිකාවක් වෙනවද? අනික ඔය කියන විදිහට කෙල්ලො හෙලුවෙන් නෑ මේකෙ..
    අන්තවාදී වෙන්න එපා මචන් :no:
    මේකට comment කරපු අය ඇත්තටම මේක බැලුවාද youtube එකෙ හරි?
     

    cyber22118

    Member
    Jan 30, 2010
    3,569
    99
    0
    Not Far From U
    mama echchara TV balannee nee.. eeth meekee weraddak nam mata pennee nee.. apee ratee minissunta hondata andinna paladina kiyalaa dena ekee wereddak nam ne ne.. apee ratee geenunwa pirimingee thathwayatama ganna ooni ..
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    මම සිරසට කඩේ යන එකෙක් නම් නෙවෙයි..
    මේ විදිහට fashion ගැන කතා කරන එකේ එකේ වැරැද්ද මොකද්ද? :confused: කෙල්ලෙක් make up කලාම ගණිකාවක් වෙනවද? අනික ඔය කියන විදිහට කෙල්ලො හෙලුවෙන් නෑ මේකෙ..
    අන්තවාදී වෙන්න එපා මචන් :no:
    මේකට comment කරපු අය ඇත්තටම මේක බැලුවාද youtube එකෙ හරි?

    nehe nehe machan mama meken adahas karanna tharuniyak bauthikawa niruwath karana eka nemei.... mama katha kale me wage dewal walin ape rate tharunya waradi athakata yanne.. oya kohoma eka ne qwath tharuna tharuniyo kiyanne aluth de wenas de hoyagena yana aya e wage ayawa me wage dekata ahu unama wenne u nannaththara wela yana eka.... rate anagathaya nanaththara wena eka balanna akamathi minissu thamai mekata wiriddawa comment dala tihiyenne
     

    nadun07

    Member
    Mar 17, 2008
    10,852
    686
    0
    http://
    mama echchara TV balannee nee.. eeth meekee weraddak nam mata pennee nee.. apee ratee minissunta hondata andinna paladina kiyalaa dena ekee wereddak nam ne ne.. apee ratee geenunwa pirimingee thathwayatama ganna ooni ..

    මමත් tv බලන්නෙ නෑ.. මේකට මෙච්චරම බැනල තියෙන නිසා youtube එකෙ හොයාගෙන බැලුවෙ.. මේකෙ ඇති වැරැද්දක් නෑ
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    Mekai mma dakinne, Api karanne hamadam Prashnayak athiwunama Ekata POST da da inna eka, eka elakiri Eke Vichara Vichara innawa, Kisima kenk Eka wenuwen deyak Karanna balanne Na Eka thami dan Trend eka

    ne bro .... bro ta therila ne eka mama dayak kala... piyawarak gaththa... eka thamai minissu danuwath karana eka... nethuwa gihilla sirasa gini thiyana eka nemei karanna one mokada e wage ewayen wenne un thawath uda pana pana natanna ganna eka... issaraha walak thiyenawa penawa nam kawadawath api okata paninne nene.... :) :)
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    mama echchara TV balannee nee.. eeth meekee weraddak nam mata pennee nee.. apee ratee minissunta hondata andinna paladina kiyalaa dena ekee wereddak nam ne ne.. apee ratee geenunwa pirimingee thathwayatama ganna ooni ..

    ne ne mama qwe e eka nemei bro.... mama qwe charm widihata inna lassana madyama panthika kellekta ... kurunduwatte oluwak dena eka.. eeta passe e kella aye yanne parana thanatamai.. mokada mun e kellata keeyakwath athata denn nene diyunu wenna monahari karaganna kiyala.... e giyata passe thamai therenne me kella nikan eka dawasaka prayojanayata gaththa welandabandayak kiyala.....
     

    cyber22118

    Member
    Jan 30, 2010
    3,569
    99
    0
    Not Far From U
    ne ne mama qwe e eka nemei bro.... mama qwe charm widihata inna lassana madyama panthika kellekta ... kurunduwatte oluwak dena eka.. eeta passe e kella aye yanne parana thanatamai.. mokada mun e kellata keeyakwath athata denn nene diyunu wenna monahari karaganna kiyala.... e giyata passe thamai therenne me kella nikan eka dawasaka prayojanayata gaththa welandabandayak kiyala.....

    :yes::yes:
     

    agdrig

    Well-known member
  • Dec 14, 2006
    6,961
    402
    83
    OYA WAGEMA WADA SATAHANAK YANAWA MTV EKE
    MADE DA MOKADDA KIYALA
    HABAI EKA NAM PODDAK WENAS
    EKE COPY EKADDA KOHEDO MEKA
     

    nadun07

    Member
    Mar 17, 2008
    10,852
    686
    0
    http://
    nehe nehe machan mama meken adahas karanna tharuniyak bauthikawa niruwath karana eka nemei.... mama katha kale me wage dewal walin ape rate tharunya waradi athakata yanne.. oya kohoma eka ne qwath tharuna tharuniyo kiyanne aluth de wenas de hoyagena yana aya e wage ayawa me wage dekata ahu unama wenne u nannaththara wela yana eka.... rate anagathaya nanaththara wena eka balanna akamathi minissu thamai mekata wiriddawa comment dala tihiyenne

    ඔව් ඒ යන අය මොලේ පාවිච්චි නොකලොත් අමාරුවේ වැටෙනවා.. ඒක මම පිලිගන්නවා.. :yes: ඒත් ඕකට යන්නෙ ටික දෙනෙක් නෙ.. ඒ නිසා ලොකු හානියක් වෙයි කියල මම හිතන්නෙ නෑ
     

    nadun07

    Member
    Mar 17, 2008
    10,852
    686
    0
    http://
    මෙහෙමනෙ මචන් කෙල්ලෙක් මොඩ් කරලා ගත්තයි කියන්නෙ එ කෙල්ලගෙ කන්යා බවය නැති කරගන්නවා කියන එක නෙමෙයිනෙ:rolleyes:, අනිත් එක උන්ව පැහැරගෙන ගිහිල්ලා මෙ වැඩසටහන වෙනුවෙන් පෙනි හිටපන් කියලා බල කරන්නෙ නැනෙ , මෙ කෙල්ලොන්ට ඔන නිසා උන් යන්නෙ

    :yes::yes::yes: