USA idn lnkwat ankma awith methana kadn waten na bn un ganata land kala oka flight ekak neme bn oni thanma land krnnaහරි හරි යකෝ මම දල අදහසක් කිවේ..!!!
ගුගල් ටෙස්ටින් වලට තමයි ලංකාව යොදාගන්නේ.!!!
හරි ගියොත් සතුටයි...
තම ඉතින් හරියට ලෑන්ඩ් කරගන්නවත් බැරි උන නේ.!!අපරාදේ මුන් ඇමරිකාවේම ඕක ටෙස්ට් නොකළේ..!!
හරි හරි යකෝ මම දල අදහසක් කිවේ..!!!
ගුගල් ටෙස්ටින් වලට තමයි ලංකාව යොදාගන්නේ.!!!
හරි ගියොත් සතුටයි...
තම ඉතින් හරියට ලෑන්ඩ් කරගන්නවත් බැරි උන නේ.!!අපරාදේ මුන් ඇමරිකාවේම ඕක ටෙස්ට් නොකළේ..!!
mata penne gampolata apu eka lankwe set eka aya yawnan try krala wage gool wadak kalanm oaya wage 2 pnthiye wen naaalol
harin gobbayath maru athal thamai denne




ponsiyo goday ban, pua wiunala jiwath wena un ! pawuපව් බං අර පොන්සියා.... ඕකාගේ ජොබ් එක කඩේ යන එක.. ගණන් ගන්න එපා...
![]()



hehe gode mahindage gothika kollata hodatama ridilamahindage wahallunta hodatama ridila
සීගිරියේ ගූගල් ලූන් 04-02-2016 06:20 PM inability to accept the failure is the reason behind more failures![]()
සීගිරියේ ගූගල් ලූන් 04-02-2016 03:02 PM puka ponilata kiyala pala ganin![]()
සීගිරියේ ගූගල් ලූන් 04-02-2016 01:53 PM jathi jathi bro. thada thada![]()
සීගිරියේ ගූගල් ලූන් 04-02-2016 01:36 PM තෝ කොහේ යන හූණු බිජ්ජෙක්ද![]()
සීගිරියේ ගූගල් ලූන් 04-02-2016 01:36 PM අම්මට හොරිකඩ බල්ලෙක් හුකල ඉපදුන lolla-![]()

