සුද්දගේ භාෂාව ඉන්ගිරීසි ඉගෙන ගන්න

Kasunrock619

Well-known member
  • May 18, 2009
    16,842
    1,459
    113
    Colombo
    Rosetta Stone තමයි English ඉගෙන ගන්න හොදම Guide එක.

    මුලින්ම මේක Download කරගන්න ඊට පස්සේ ඒක Install කරන්න. මේක තමයි Based Software එක
    http://thepiratebay.se/torrent/5852393/Rosetta_Stone_3.4.7___Crack(VasiaZozulia)

    Based Software එක Install කරගත්තම, Language Files ඕන දාගන්න. Language Files එන්ණේ වෙනමමයි. ඒක Download කරගෙන Based Software එකෙන් Mount කරලා, Install කරගන්න
    http://thepiratebay.se/torrent/5420337/Rosetta_Stone_V3_-_English_(American)_(L1_-_L5)_Complete

    Level 5 ක් තියෙනවා. හරි ලේසියි, ගොඩක් Interactive. පොඩි ළමයෙක්ට කියලා දෙනවා වගේ. මේ Based Software එක Install කරගත්තම ඕනෙම කෙනෙක්ට එතනින් දෙන අනෙක් Language වුනත් Install කරලා ඉගෙන ගන්න පුලුවන්. Korean ,Japanese, Russian , etc.. ගොඩක් Languages තියෙනවා.
    machan meka Languages file tika download kara khomada ban awa ara software ekata add karanna ne
     

    Baba_At

    Member
    Mar 18, 2011
    122
    4
    0
    Ane puluwannam mata me software akath hoyala dennako ekath english thama thiyenne aka CUTTING EDGE ELEMENTARY kiyala ekak
    CuttingEdge202.jpg