Rosetta Stone තමයි English ඉගෙන ගන්න හොදම Guide එක.
මුලින්ම මේක Download කරගන්න ඊට පස්සේ ඒක Install කරන්න. මේක තමයි Based Software එක
http://thepiratebay.se/torrent/5852393/Rosetta_Stone_3.4.7___Crack(VasiaZozulia)
Based Software එක Install කරගත්තම, Language Files ඕන දාගන්න. Language Files එන්ණේ වෙනමමයි. ඒක Download කරගෙන Based Software එකෙන් Mount කරලා, Install කරගන්න
http://thepiratebay.se/torrent/5420337/Rosetta_Stone_V3_-_English_(American)_(L1_-_L5)_Complete
Level 5 ක් තියෙනවා. හරි ලේසියි, ගොඩක් Interactive. පොඩි ළමයෙක්ට කියලා දෙනවා වගේ. මේ Based Software එක Install කරගත්තම ඕනෙම කෙනෙක්ට එතනින් දෙන අනෙක් Language වුනත් Install කරලා ඉගෙන ගන්න පුලුවන්. Korean ,Japanese, Russian , etc.. ගොඩක් Languages තියෙනවා.