Ela
olu bakka Well-known member Aug 18, 2011 22,894 23,575 113 May 25, 2020 #22 අයින් කරන්න එපා ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්නකන් හොදේ
W windows-10 Active member Nov 23, 2016 560 78 43 May 25, 2020 #23 Ow bn data iwarai next month wenkm thiyapn
olu bakka Well-known member Aug 18, 2011 22,894 23,575 113 May 25, 2020 #24 මේකෙ ඔක්කොම gb කීයක්ද බන්?
Ysa Karu Well-known member May 29, 2014 20,847 1 11,190 113 May 25, 2020 #26 අයින් කරන්න එපා ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්නකන් හොදේ
S_S_S Active member Sep 23, 2011 672 104 43 මගේද ? ☺☺ May 25, 2020 #27 MARVELS_SL said: View attachment 80156 ලින්ක් එක ටික දවසක් තියන්නම්. Download Here Click to expand... Thank you macho..<3
MARVELS_SL said: View attachment 80156 ලින්ක් එක ටික දවසක් තියන්නම්. Download Here Click to expand... Thank you macho..<3
prasad9805 Well-known member Feb 15, 2010 18,718 783 113 හඳේ May 25, 2020 #28 MARVELS_SL said: View attachment 80156 ලින්ක් එක ටික දවසක් තියන්නම්. Download Here Click to expand... Thanks machan
MARVELS_SL said: View attachment 80156 ලින්ක් එක ටික දවසක් තියන්නම්. Download Here Click to expand... Thanks machan
malakadss Well-known member Mar 8, 2009 22,865 1 36,597 113 xxx May 25, 2020 #29 MARVELS_SL said: View attachment 80156 ලින්ක් එක ටික දවසක් තියන්නම්. Download Here Click to expand... tfs
MARVELS_SL said: View attachment 80156 ලින්ක් එක ටික දවසක් තියන්නම්. Download Here Click to expand... tfs
Amila M Well-known member Oct 18, 2008 1,488 245 63 JAYAStation May 25, 2020 #30 sthuthi machan, link eka tika dawasak thiyahan!!! #jaya
abhayaratne Well-known member May 19, 2008 653 613 93 Sri Lanaka May 25, 2020 #31 Downloaded. 2GB is the total capacity. Thank you!
London Mahathun Well-known member Jul 17, 2015 2,648 539 113 ලන්ඩන් වත්ත May 25, 2020 #32 thanks for sharing. passe download karanna apita wena thanakata save karanna barida bn drive eke ewa?
thanks for sharing. passe download karanna apita wena thanakata save karanna barida bn drive eke ewa?
abhayaratne Well-known member May 19, 2008 653 613 93 Sri Lanaka May 25, 2020 #33 London Mahathun said: thanks for sharing. passe download karanna apita wena thanakata save karanna barida bn drive eke ewa? Click to expand... Google Drive ekata daganna puluwan neda
London Mahathun said: thanks for sharing. passe download karanna apita wena thanakata save karanna barida bn drive eke ewa? Click to expand... Google Drive ekata daganna puluwan neda
seetalahoru Well-known member Feb 19, 2009 897 68 48 May 25, 2020 #34 Thanks machan... Kohomada machan me aluth eke rep denne?
MARVELS_SL Well-known member Nov 9, 2016 1,509 667 113 India May 26, 2020 #36 Metalingus said: boois, me full ekada, uduemy says 39 hours thanks anyway. rata banna ona Click to expand... ow bn
Metalingus said: boois, me full ekada, uduemy says 39 hours thanks anyway. rata banna ona Click to expand... ow bn
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,792 1 44,999 113 May 26, 2020 #38 මේක රෑ ඩවුන්ලෝඩ් වෙන්න දාල නිදාගත්ත උදේ බලද්දි ඉඩ මදිවෙල disk io error ඇවිල්ල ඉන්ටනෙට් පැකේජ් එකත් ඉවර වෙලා. මේක සෑහෙන ලොකු එකක්නෙ බං? gb 60ක් විතර තියනවද?
මේක රෑ ඩවුන්ලෝඩ් වෙන්න දාල නිදාගත්ත උදේ බලද්දි ඉඩ මදිවෙල disk io error ඇවිල්ල ඉන්ටනෙට් පැකේජ් එකත් ඉවර වෙලා. මේක සෑහෙන ලොකු එකක්නෙ බං? gb 60ක් විතර තියනවද?
Sun_Boy Well-known member Jul 6, 2009 13,623 1,012 113 ගම්පහ May 26, 2020 #39 Dl karapu kawda inne..size eka kiyada ban... Mata pena widihata 40GB withara thiyenawada...