ඔන්න බලපන් කොල්ල කුඩු සලිදුට කියල GTR එකක් බස්සයිතොගේ අම්මව වටේ යැව්වත් තොට නම් ඕව ගන්න වෙන්නේ නෑ පින් බතා.
Ehema seen ekak naගෙන්නන එවා ලිමිට් කරලා තිබ්බෙ නැද්ද? කවුරුහරි කිව්ව පොඩි වාහන් වලට විතරයි කියලා allow කරන්නෙ කියලා.
bassanawa muge pukata @Lovtusඔන්න බලපන් කොල්ල කුඩු සලිදුට කියල GTR එකක් බස්සයි
ube amma hutta wikunala ganna salli walin thota cycle ekak wath ganna ba ponnayoතොගේ අම්මව වටේ යැව්වත් තොට නම් ඕව ගන්න වෙන්නේ නෑ පින් බතා.
kiyanna ba ewanm...RR එක ටිල්වින් සිල්වට ගෙනාපු එකක් ලු...
Looool Padichiyata sudusu ratak hadalath tiyenne awurudu 78kin thamai
@GTRZGTR nan mage manika, kohoma hari gannawa rattaran oyawa mama, ohoma innako thawa podi kaalayak, aniwaryenma mama oyawa mage lagata gannawaamai
Mokakdaලංකාව වාමාංශික රටක් උන එකේ වාසිය
aah palayn ponnayo yanna tho aniwaryayen rata inna gobbayek neda.thopi thama me rata goda enewata kamathi nathi hatta.puka uda daagana awith lapayata chande deela rata aai bankoloth karanna thama thopi haduwe.ranil jr premadasa wage minissu thama me rata goda damme ada me wage thanaka tiyenne.thope as wala katu anenawa wage mewa dakiddi.Looool Padichiyata sudusu ratak hadalath tiyenne awurudu 78kin thamai
international media Loke wate yudda nisa unge unta mehe awilla inna boru ranking hadanwa ape un uda paninawa
Okkoma properties tika un aran pawul pitin mehe awilla un apita tax gahaddi thamai athal eka tiyenne
Dutch did it
Portuguese did it
English did it
Already happening in down south![]()
mona arbudada bn api oya hodata kaala beela gewal hadaagana vaahana tiyagana inne.apitnm kisi henayak na.me kaalakanni jvp higana wesige puthalage thama ada wadiyawa.ලංකාවේවේ උන්ට ආර්ථික අර්බුධයක් කිව්වෙ මොන පරයද
meka gtr nismo 2024.GTR nan mage manika, kohoma hari gannawa rattaran oyawa mama, ohoma innako thawa podi kaalayak, aniwaryenma mama oyawa mage lagata gannawaamai
ranil ekathu karala giyapu $6 billion walin 1$ billion wen karala tiyana nisa vehicle import walata.meewa geedi ai $ eka wadi wenne naththe ?
Kari moda hambayanta wahanayak tiya tyre ekakwath hadaganna bane hutto.
Kari moda hambayanta anayak wath hadaganna bane hutto.
ඉහි ඉහි ඉහි
na range rover dealer dala thibbe latest modal ekat 135k pre-booked kiyalaගෙන්නන එවා ලිමිට් කරලා තිබ්බෙ නැද්ද? කවුරුහරි කිව්ව පොඩි වාහන් වලට විතරයි කියලා allow කරන්නෙ කියලා.

Anayak wath haduwe na kiyala pennuwe. wega car eka rocket wage yanawa athiSpeed test එකක්වත් නෑ super car ලු.ගොන් හම්බයන්ටම හොදයි ඉතින් මේවා.තහඩු ටිකක් නවලා පේන්ට් එකක් ගහලා වෙන වාහනේකින් එන්ජිමක් තියලා අනිත් කෑලිත් වෙන වාහනේකින් උස්සලා තියලා චැසිය යන්තන් වැටෙන්නේ නැතිවෙන්න පෑස්සුවම supercar අනේ පලයන් හුත්තෝ යන්න
.
ආහ් දැන් දැක්කේ super car එකේ තියෙන්නේ corolla engine එකයි ඒකේ parts ලුයි ලු.
my ass