සුපිරි බඩු ටිකක් මග එනවා වගේ....

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,645
    75,692
    113

    ගෙන්නන එවා ලිමිට් කරලා තිබ්බෙ නැද්ද? කවුරුහරි කිව්ව පොඩි වාහන් වලට විතරයි කියලා allow කරන්නෙ කියලා.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    තොගේ අම්මව වටේ යැව්‍වත් තොට නම් ඕව ගන්න වෙන්නේ නෑ පින් බතා.
    ඔන්න බලපන් කොල්ල කුඩු සලිදුට කියල GTR එකක් බස්සයි
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    ගෙන්නන එවා ලිමිට් කරලා තිබ්බෙ නැද්ද? කවුරුහරි කිව්ව පොඩි වාහන් වලට විතරයි කියලා allow කරන්නෙ කියලා.
    Ehema seen ekak na
    ඔන්න බලපන් කොල්ල කුඩු සලිදුට කියල GTR එකක් බස්සයි
    bassanawa muge pukata @Lovtus
    තොගේ අම්මව වටේ යැව්‍වත් තොට නම් ඕව ගන්න වෙන්නේ නෑ පින් බතා.
    ube amma hutta wikunala ganna salli walin thota cycle ekak wath ganna ba ponnayo
    RR එක ටිල්වින් සිල්වට ගෙනාපු එකක් ලු...
    kiyanna ba ewanm...
     
    • Haha
    Reactions: Hasistranger

    intel_inside

    Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,302
    1,337
    113
    අවුරුදු 78 ක සාපය...
    Looool Padichiyata sudusu ratak hadalath tiyenne awurudu 78kin thamai 😂

    international media Loke wate yudda nisa unge unta mehe awilla inna boru ranking hadanwa ape un uda paninawa 😂
    Okkoma properties tika un aran pawul pitin mehe awilla un apita tax gahaddi thamai athal eka tiyenne 😂
    Dutch did it
    Portuguese did it
    English did it
    Already happening in down south 😂
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113








    අවුරුදු 78 ක සාපය...

    Para sudda habai unge wahana thamai oney.

    1741935184070.jpeg

    Mey thiyenne helayonge wahane
     

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    GTR nan mage manika, kohoma hari gannawa rattaran oyawa mama, ohoma innako thawa podi kaalayak, aniwaryenma mama oyawa mage lagata gannawaamai
     
    • Love
    Reactions: supun_sg

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    ලංකාව වාමාංශික රටක් උන එකේ වාසිය
    Mokakda
    Looool Padichiyata sudusu ratak hadalath tiyenne awurudu 78kin thamai 😂

    international media Loke wate yudda nisa unge unta mehe awilla inna boru ranking hadanwa ape un uda paninawa 😂
    Okkoma properties tika un aran pawul pitin mehe awilla un apita tax gahaddi thamai athal eka tiyenne 😂
    Dutch did it
    Portuguese did it
    English did it
    Already happening in down south 😂
    aah palayn ponnayo yanna tho aniwaryayen rata inna gobbayek neda.thopi thama me rata goda enewata kamathi nathi hatta.puka uda daagana awith lapayata chande deela rata aai bankoloth karanna thama thopi haduwe.ranil jr premadasa wage minissu thama me rata goda damme ada me wage thanaka tiyenne.thope as wala katu anenawa wage mewa dakiddi.
    ලංකාවේවේ උන්ට ආර්ථික අර්බුධයක් කිව්වෙ මොන පරයද
    mona arbudada bn api oya hodata kaala beela gewal hadaagana vaahana tiyagana inne.apitnm kisi henayak na.me kaalakanni jvp higana wesige puthalage thama ada wadiyawa.
    GTR nan mage manika, kohoma hari gannawa rattaran oyawa mama, ohoma innako thawa podi kaalayak, aniwaryenma mama oyawa mage lagata gannawaamai
    meka gtr nismo 2024.
    https://www.goo-net-exchange.com/usedcars/NISSAN/GT-R/700080005730250307001/
    Koti 8.5 k wage wei japan wala.tax natuwa koti 9k wage yai lankawata eddi.3800cc engine nisa puken yanna tax ekak wadinawa.kohomath meka koti 30k wath yanna athi genna.lankawe ekama nismo eka.gtr nm tiyanawa 15k witara.mageth aasama waahana deka thama gtr nismo and dodge challenger.

    meewa geedi ai $ eka wadi wenne naththe ?
    ranil ekathu karala giyapu $6 billion walin 1$ billion wen karala tiyana nisa vehicle import walata.

    Para sudda habai unge wahana thamai oney.

    View attachment 248012
    Mey thiyenne helayonge wahane
    Kari moda hambayanta wahanayak tiya tyre ekakwath hadaganna bane hutto.
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura


    ඉහි ඉහි ඉහි

    Speed test එකක්වත් නෑ super car ලු.ගොන් හම්බයන්ටම හොදයි ඉතින් මේවා 😆.තහඩු ටිකක් නවලා පේන්ට් එකක් ගහලා වෙන වාහනේකින් එන්ජිමක් තියලා අනිත් කෑලිත් වෙන වාහනේකින් උස්සලා තියලා චැසිය යන්තන් වැටෙන්නේ නැතිවෙන්න පෑස්සුවම supercar අනේ පලයන් හුත්තෝ යන්න 🤣🤣.

    ආහ් දැන් දැක්කේ super car එකේ තියෙන්නේ corolla engine එකයි ඒකේ parts ලුයි ලු 😂😂😂.
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    ගෙන්නන එවා ලිමිට් කරලා තිබ්බෙ නැද්ද? කවුරුහරි කිව්ව පොඩි වාහන් වලට විතරයි කියලා allow කරන්නෙ කියලා.
    na range rover dealer dala thibbe latest modal ekat 135k pre-booked kiyala :baffled:
     
    • Wow
    Reactions: tharakaf

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    Speed test එකක්වත් නෑ super car ලු.ගොන් හම්බයන්ටම හොදයි ඉතින් මේවා 😆.තහඩු ටිකක් නවලා පේන්ට් එකක් ගහලා වෙන වාහනේකින් එන්ජිමක් තියලා අනිත් කෑලිත් වෙන වාහනේකින් උස්සලා තියලා චැසිය යන්තන් වැටෙන්නේ නැතිවෙන්න පෑස්සුවම supercar අනේ පලයන් හුත්තෝ යන්න 🤣🤣.

    ආහ් දැන් දැක්කේ super car එකේ තියෙන්නේ corolla engine එකයි ඒකේ parts ලුයි ලු 😂😂😂.
    Anayak wath haduwe na kiyala pennuwe. wega car eka rocket wage yanawa athi 😁
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    lankawe anathawa indala migrate una unta anuwa lankawe me tax ekka kawruth wahana ganna nahalu :lol: :lol: my ass
    tax 500% gahuwath luxury wahana pawa genna puluwan ewun ona tharam innawa..
    BYD eke witharak koti 2+ wahana walata waiting list eka advance gewala dan 4000 k balan innawa wahana enakan..