'සුභාරංචිය' අරන් ආපු යොහාන්ට බෞද්ධයෙක්ගෙ&#3505

Kadaya

Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    mama danna widihata oya wage gewal walata enne bible agame kattiya misak catholic aya newei:no:

    ඔව් මචං. ඔය අපෝස්තලික ආගම, බයිබල් ආගම, යොහොවාගේ සාක්ෂිකාරයෝ, ක්‍රිස්තියානි, කියන කට්ටිය තමයි එන්නේ. තව ගොඩක් ඉන්නවා. එයාලට පිටරටවලින් ආධාර ලැබෙනවා. විශේෂයෙන්ම ඇමරිකාවෙන්. බෞද්ධයෝ ගාවට වැඩිපුර යන්නේ රෝමානු කතෝලික ධර්මය ගැන නොදන්න නිසා.

    රෝමානු කතෝලිකයෝ ගාවට නොයන්නේ ගියොත් ආපහු එන්න බැරි වෙන නිසා.:lol::lol: ඒත් රෝමානු කතෝලිකයන්ගේත් සමහර ආගම ගැන හරියට නොදන්න අයත්, සල්ලි දෙන නිසා යන අයත් ඉන්නවා.
    ඔය "යො" පාවිච්චි කරන්නේ යොහොවාගේ සාක්ෂිකාරයෝ කියන අය.
    ඇර ළඟ පාතදී කට්ටිය මැරුණේ අපෝස්තලික ආගම, යොහොවාගේ සාක්ෂිකාරයෝ, මෙහෙයවපු වැඩ වලින්.

    බෞද්ධයෝ ඔහොම දැනුවත් වෙලා ඉන්නවනම් ඔව්වට අහු වෙන්නේ නෑ.
    ඒත් ගොඩක් අය අල්ලගන්නේ ඒ ගොල්ලන්ගේ දුප්පත් කමින්. සල්ලි දීල.

    බයිබල් ආගම කියන අයට ඔය සෙල්ලම් දාන්න යන්න එපා. උන් බයිබලේ කටපාඩම් කරලා ඉන්නේ. උන් එක්ක වාද බෑ. අමාරුයි. ඒක නිසා උන් ආවම කියන්න මෙහෙම, අපිට ඔයාලගේ ආගම එපා. මෙතනින් ගියේ නැත්තන් එක්කෝ පයින් ගහල එලවනවා, නැත්තන් 119 තමයි.

    එතකොට සමහර උන් කියයි අපි බය නෑ ඔව්වට කියල. දෙපාර හිතන්න එපා. ගහපල්ලා 119. ගහල දෙතුන් දෙනෙක් එකතු කරන ඌව අල්ලගෙන ඉඳපල්ලා 119 ටීම් ඒක එනකන්.:lol::lol:
     

    RELOADED

    Member
    Oct 27, 2010
    1,278
    35
    0
    In your DREAM
    machan oya agan gaawagattoth me looke jeewath wenna amarui agam minissu wen karanwa, anith eka eka aagamakata wada kara kiyala apita labenne mokakda? wadima unoth marunata passe agamata adaala dewal karai echchara thamai
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    බුදුදහමේ නම් ඔය විස බොනකොට සුවකරන කෙහෙල්මල් නෑ. නිකමට හරි විසක් පෙවුනොත් ඉස්පිරිතාලෙට යන්න. බුදුන් වහන්සේත් බෙහෙත් ගත්තේ ජීවක ගෙන්. ඉර්දී බලය පාවිච්චි කරලා සුවකරගන්න ගියේ නැහැ.
    ඇත්ත
     

    cj4ever

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    ape gamata apu oya kalakanni apu hema parama
    gahala elevva

    adin passe avath elavanava
     

    prageeth119lk

    Member
    Feb 21, 2010
    16,371
    1,436
    0
    39
    Galle
    niyamyi machan
    11.gif

    godak pin:)
     

    ~Archer~

    Member
    Nov 11, 2010
    11,835
    256
    0
    Woodland Realm
    ඔව් මචං. ඔය අපෝස්තලික ආගම, බයිබල් ආගම, යොහොවාගේ සාක්ෂිකාරයෝ, ක්‍රිස්තියානි, කියන කට්ටිය තමයි එන්නේ. තව ගොඩක් ඉන්නවා. එයාලට පිටරටවලින් ආධාර ලැබෙනවා. විශේෂයෙන්ම ඇමරිකාවෙන්. බෞද්ධයෝ ගාවට වැඩිපුර යන්නේ රෝමානු කතෝලික ධර්මය ගැන නොදන්න නිසා.

    රෝමානු කතෝලිකයෝ ගාවට නොයන්නේ ගියොත් ආපහු එන්න බැරි වෙන නිසා.:lol::lol: ඒත් රෝමානු කතෝලිකයන්ගේත් සමහර ආගම ගැන හරියට නොදන්න අයත්, සල්ලි දෙන නිසා යන අයත් ඉන්නවා.
    ඔය "යො" පාවිච්චි කරන්නේ යොහොවාගේ සාක්ෂිකාරයෝ කියන අය.
    ඇර ළඟ පාතදී කට්ටිය මැරුණේ අපෝස්තලික ආගම, යොහොවාගේ සාක්ෂිකාරයෝ, මෙහෙයවපු වැඩ වලින්.

    බෞද්ධයෝ ඔහොම දැනුවත් වෙලා ඉන්නවනම් ඔව්වට අහු වෙන්නේ නෑ.
    ඒත් ගොඩක් අය අල්ලගන්නේ ඒ ගොල්ලන්ගේ දුප්පත් කමින්. සල්ලි දීල.

    බයිබල් ආගම කියන අයට ඔය සෙල්ලම් දාන්න යන්න එපා. උන් බයිබලේ කටපාඩම් කරලා ඉන්නේ. උන් එක්ක වාද බෑ. අමාරුයි. ඒක නිසා උන් ආවම කියන්න මෙහෙම, අපිට ඔයාලගේ ආගම එපා. මෙතනින් ගියේ නැත්තන් එක්කෝ පයින් ගහල එලවනවා, නැත්තන් 119 තමයි.

    එතකොට සමහර උන් කියයි අපි බය නෑ ඔව්වට කියල. දෙපාර හිතන්න එපා. ගහපල්ලා 119. ගහල දෙතුන් දෙනෙක් එකතු කරන ඌව අල්ලගෙන ඉඳපල්ලා 119 ටීම් ඒක එනකන්.:lol::lol:
    ow machan buddhist aya hithanne oya agam dekama ekai kiyala aakai methana prashne:nerd:
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    ape agame paschers la kiyana aya na e aya inne bible agame
    mama catholic

    mokadda bang ubalage agame eka eka ewa kedi kedi hedenne...

    Cristian lu
    Catholic lu
    Seventh day. Ad Lu
    thawa case godai....

    mata kiyapan meken hari agama mokadda ??? Roman Catholic da???
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    mokadda bang ubalage agame eka eka ewa kedi kedi hedenne...

    Cristian lu
    Catholic lu
    Seventh day. Ad Lu
    thawa case godai....

    mata kiyapan meken hari agama mokadda ??? Roman Catholic da???

    රෝමානු කතෝලික.
    වතිකානුවේන් පාලනය වෙන්නේ. පාප්වහන්සේ යටතේ.
    කැලැන්ඩරයක් විකුනන්න, ටිකට් එකක් විකුනන්න මිසක් එයාල ඔය වගේ ආගමට හරවන්න ඇවිදින්නේ නෑ, රට වටේ.

    :):)
    ජෙසුස්වහන්සේව, දෙවියන්වහන්සේ සහ ශුද්ධාත්මයානන්වහන්සේ කියන ශුද්ධවූ ත්‍රීත්වය එයාලා අදහනවා.

    ඒ වගේම දේවමෑනියන්ට යාච්ඥා කරනවා. ගරු කරනවා. ජපමාලය කියනවා, පිලිගන්නවා.


    අදහන ජනතාවට කසාද බඳින්න පුළුවන් එක පාරයි. දික්කසාදයට අවසර දෙන්නේ නෑ.
    කන්‍යා සොහොයුරියෝ ඉන්නවා.
    පූජකයින්ට කසාද බඳින්න තහනම්.


    මම දන්නා ටික කිව්වා.

    ඔන්න ඒගොල්ලන්ගේ නීති. ඔව්ව තමයි එයාලව හඳුනාගන්න තියෙන ක්‍රමේ.