ඵළ..අපිත් ඵහෙමයි..උඹට ඔක්කොටම කීයක් ගියාද?AC තියෙනවද ගෙදර?Kiyanna Mokada Karala denna Ona? DIY group deka tunakin wadi wistara hoyaganna Puluwan... Mama Ape Gedara Full time Solar walin Duwanna Patangatta...
wistara Ona Nam kiyanna...
ඵළ..අපිත් ඵහෙමයි..උඹට ඔක්කොටම කීයක් ගියාද?AC තියෙනවද ගෙදර?Kiyanna Mokada Karala denna Ona? DIY group deka tunakin wadi wistara hoyaganna Puluwan... Mama Ape Gedara Full time Solar walin Duwanna Patangatta...
wistara Ona Nam kiyanna...
AC nam Na.... 6 laks wage Yanawa machanඵළ..අපිත් ඵහෙමයි..උඹට ඔක්කොටම කීයක් ගියාද?AC තියෙනවද ගෙදර?
kalin oder karala gatta nisa.. dan nam Badu hoyanan naInverter eka kw kiyada? Kohenda gaththe?
mathara -walasmulle ban a unata mama lankawe neme inne akayi awola banpanel tikak set karan kiyanna mama supp ekak dennam wade karaganna.
koheda location????
ahhh oya mata call kalane....mathara -walasmulle ban a unata mama lankawe neme inne akayi awola ban

wade set une nahane bromathara -walasmulle ban a unata mama lankawe neme inne akayi awola ban