සූර්ය පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද

N A K A M U R A

Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Kiyanna Mokada Karala denna Ona? DIY group deka tunakin wadi wistara hoyaganna Puluwan... Mama Ape Gedara Full time Solar walin Duwanna Patangatta...
    wistara Ona Nam kiyanna...
    ඵළ..අපිත් ඵහෙමයි..උඹට ඔක්කොටම කීයක් ගියාද?AC තියෙනවද ගෙදර?
     
    • Like
    Reactions: JananRush

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    ඵළ..අපිත් ඵහෙමයි..උඹට ඔක්කොටම කීයක් ගියාද?AC තියෙනවද ගෙදර?
    AC nam Na.... 6 laks wage Yanawa machan

    Inverter eka kw kiyada? Kohenda gaththe?
    kalin oder karala gatta nisa.. dan nam Badu hoyanan na
    ------ Post added on Apr 1, 2022 at 9:08 AM
     
    • Like
    Reactions: N A K A M U R A