සෙක්ස් කරාට පස්සේ කරන්න ඕන දේවල්

giggee

Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    mama biyek, toiyek, jeppek newei, ubage ammata jeppo hemadama polin danawada ban
    jeppek newei kiyannema jeppek mokada jeppek nowena ekek man jeppek newe kiyanne na.... Jvp un polim danne ammalata newe punchi ammalata . Oya kota jvp set walata puluwanda oi polim danna .unta polim danne Ranil Hamu. :D :yes: :D uba anunge polim hoyanna kalin gedara inna punchi amma parissam karaganin lapakotagen.:D:yes::D
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Ithin ubata kahanawada u jepponta mona hari kiyanakota?amma mathak karanna ridenna anura ube passa lewakanawada?


    aruta monahari kiuwahama ubata ridenne ubalage ammata polin danna aru jepponge gedara aran yanawada ban


    jeppek newei kiyannema jeppek mokada jeppek nowena ekek man jeppek newe kiyanne na.... Jvp un polim danne ammalata newe punchi ammalata . Oya kota jvp set walata puluwanda oi polim danna .unta polim danne Ranil Hamu. :D :yes: :D uba anunge polim hoyanna kalin gedara inna punchi amma parissam karaganin lapakotagen.:D:yes::D


    mama pahadiliuwa kiuwa mama kisima pakshekata ne kiyala,

    mama comment kare uba hema thread ekatama jeppo adala ganna nisa ubata jeppo ekka thara athi ubalage ammata poin dala uba ipaduna nisa wenna athi
     

    EkLadka

    Well-known member
  • Nov 6, 2018
    992
    148
    63
    උබ නිදාගන්න කලින් අතේ ගහනව නේද ?
    මාත් ගහනවා. උදේටත් පාරක් ගහනව. හැබැයි ආපහු නිදිමත වෙනව.ගෙදර ඉන්නව නම් දවල්ට පට්ට මෝලක් එනව කීපපාරක්ම. දවසට කීප පාරක්ම ඇද ලග බිත්තියයි බිමයි කැරි පාරවල් කනව ගෙදර ඉන්න කොට😂
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    අඩෝ ඔව් බන් ! 😅
    අඩෝ කොහොමද මම කිව්ව හැටි. මම මේ දවස්වල Mentalist tv series එක බලනවා. උබට කියන්න මාත් අතේ ගහනවා නිදාගන්න යනකොට. බඩු ගියා පිහදැම්මා පස්සෙ නිදි දන්නෙම නැතුව. සමහර දවස් වල අතේ ගගහ ඉද්දි නින්ද ගිහින්. ෆෝන් එකේ වැල play වෙනවා ඉවර වෙනකන්. පස්සෙ රෑ නිකම්ම ඇහැරිලා වගේ නින්දෙන්ම බිජ්ජ කලිසම ඇතුලට දාගන්නවා. :sick:


    මාත් ගහනවා. උදේටත් පාරක් ගහනව. හැබැයි ආපහු නිදිමත වෙනව.ගෙදර ඉන්නව නම් දවල්ට පට්ට මෝලක් එනව කීපපාරක්ම. දවසට කීප පාරක්ම ඇද ලග බිත්තියයි බිමයි කැරි පාරවල් කනව ගෙදර ඉන්න කොට😂
    මම නම් කැරි වම් අතට ගන්නවා. කැරි යන්න එනකොට දකුණෙන් ගහන ගමන් වම් අත ටොපාගෙ හිල ළඟට ගන්නවා. එතකොට කැරි වැටෙන්න අතට. පස්සෙ මම ඇඳන් නාන කලිසමේ පිහදානවා. මට ඇඳන් නාන කලිසම් දෙකක් තියෙනවා. එකක් ඇඳන් නාල අනික කාමරේට ගේනවා. ආයෙ අරක වේළුනාම ඒක කාමරේට ගෙනත් කැරි පිහපු කලිසම ඇඳන් උදේට නානවා.:sick:
     
    Last edited:

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    අඩෝ කොහොමද මම කිව්ව හැටි. මම මේ දවස්වල Mentalist tv series එක බලනවා. උබට කියන්න මාත් අතේ ගහනවා නිදාගන්න යනකොට. බඩු ගියා පිහදැම්මා පස්සෙ නිදි දන්නෙම නැතුව. සමහර දවස් වල අතේ ගගහ ඉද්දි නින්ද ගිහින්. ෆෝන් එකේ වැල play වෙනවා ඉවර වෙනකන්. පස්සෙ රෑ නිකම්ම ඇහැරිලා වගේ නින්දෙන්ම බිජ්ජ කලිසම ඇතුලට දාගන්නවා. :sick:



    මම නම් කැරි වම් අතට ගන්නවා. කැරි යන්න එනකොට දකුණෙන් ගහන ගමන් වම් අත ටොපාගෙ හිල ළඟට ගන්නවා. එතකොට කැරි වැටෙන්න අතට. පස්සෙ මම ඇඳන් නාන කලිසමේ පිහදානවා. මට ඇඳන් නාන කලිසම් දෙකක් තියෙනවා. එකක් ඇඳන් නාල අනික කාමරේට ගේනවා. ආයෙ අරක වේළුනාම ඒක කාමරේට ගෙනත් කැරි පිහපු කලිසම ඇඳන් උදේට නානවා.:sick:

    ඉයා යකෝ හූනෝ කැරපොත්තෝ ඇවිත් බ්ලෝජොබ් කරනව ඇති
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    ඉයා යකෝ හූනෝ කැරපොත්තෝ ඇවිත් බ්ලෝජොබ් කරනව ඇති
    නෑ බන් නෙට් එක දාලනෙ තියෙන්නෙ ඒ නිසා උන් එන්නෙ නෑ. කැරි පිහපු කලිසම රෝල් කරල ඇඳේ කොනකට විසි කරල නිදා ගන්නෙ. නින්ද යනවා ආයෙ සුටුස් ගාල. උබලට Insomina(sleeping inability) තියෙනව නම් මේක කරල බලන්න. අතේ ගහල නිදා ගන්න.
     
    • Like
    Reactions: Devil_D

    Devil_D

    Active member
  • Sep 28, 2015
    294
    148
    43
    33
    සීනි වැඩි වෙලා 🤩

    ඇත්තටම සීනි තියනවා බන් ! තාම 27 යි !


    අඩෝ කොහොමද මම කිව්ව හැටි. මම මේ දවස්වල Mentalist tv series එක බලනවා. උබට කියන්න මාත් අතේ ගහනවා නිදාගන්න යනකොට. බඩු ගියා පිහදැම්මා පස්සෙ නිදි දන්නෙම නැතුව. සමහර දවස් වල අතේ ගගහ ඉද්දි නින්ද ගිහින්. ෆෝන් එකේ වැල play වෙනවා ඉවර වෙනකන්. පස්සෙ රෑ නිකම්ම ඇහැරිලා වගේ නින්දෙන්ම බිජ්ජ කලිසම ඇතුලට දාගන්නවා. :sick:

    මටත් පුරුද්දට ගිහින් නිදා ගද්දි ගහන සින් එක !
     
    • Like
    Reactions: spacecowboy

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    පොඩ්ඩක් Suger Test කර ගන්න
    ඇයි බන් සීනි ටෙස්ට් කරන්න කිව්වෙ ? අතේ ගැහුවම නිදි මත එන්නෙ සීනි තියෙනකොටද ? දවසක් මගේ කැරි වලට කළු කූබි ඇවිත් තිබුණා. :sick:
     
    • Like
    Reactions: Devil_D

    Devil_D

    Active member
  • Sep 28, 2015
    294
    148
    43
    33
    පොඩ්ඩක් Suger Test කර ගන්න

    කම්මැලි කමට යන්නේ නැතුව ඉන්නේ බන් ! ලගදීම යනවා ! Thanks !


    ඇයි බන් සීනි ටෙස්ට් කරන්න කිව්වෙ ? අතේ ගැහුවම නිදි මත එන්නෙ සීනි තියෙනකොටද ? දවසක් මගේ කැරි වලට කළු කූබි ඇවිත් තිබුණා. :sick:

    මට නම් සිනි කෙස් එක තියෙනවා බන් !