සෙක්ස් කරාට පස්සේ කරන්න ඕන දේවල්

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    ඇයි බන් සීනි ටෙස්ට් කරන්න කිව්වෙ ? අතේ ගැහුවම නිදි මත එන්නෙ සීනි තියෙනකොටද ? දවසක් මගේ කැරි වලට කළු කූබි ඇවිත් තිබුණා. :sick:
    ගොඩක් වෙලාවට සීනි වැඩි හින්දා කියනවා. සීනි වැඩි අයට කෙල්ලාත් එක්ක ඉන්න කොට මැද හරියෙත් නින්ද යනවලු වැඩේ කරන්න කලින් . මොකෝ මම ඕක දන්නේ අපේ ගෙදර නැවතිලා හිටියා පොරක් Suger වැඩි .මිනිහා තමා ඕවා කියන්නේ . බඩු වලට තෙල් කුබි එහෙම එනවා ඒකන් සාමාන්‍ය දෙයක් 😀😀
     
    • Haha
    Reactions: windows_ubuntu

    EkLadka

    Well-known member
  • Nov 6, 2018
    992
    148
    63
    අඩෝ කොහොමද මම කිව්ව හැටි. මම මේ දවස්වල Mentalist tv series එක බලනවා. උබට කියන්න මාත් අතේ ගහනවා නිදාගන්න යනකොට. බඩු ගියා පිහදැම්මා පස්සෙ නිදි දන්නෙම නැතුව. සමහර දවස් වල අතේ ගගහ ඉද්දි නින්ද ගිහින්. ෆෝන් එකේ වැල play වෙනවා ඉවර වෙනකන්. පස්සෙ රෑ නිකම්ම ඇහැරිලා වගේ නින්දෙන්ම බිජ්ජ කලිසම ඇතුලට දාගන්නවා. :sick:



    මම නම් කැරි වම් අතට ගන්නවා. කැරි යන්න එනකොට දකුණෙන් ගහන ගමන් වම් අත ටොපාගෙ හිල ළඟට ගන්නවා. එතකොට කැරි වැටෙන්න අතට. පස්සෙ මම ඇඳන් නාන කලිසමේ පිහදානවා. මට ඇඳන් නාන කලිසම් දෙකක් තියෙනවා. එකක් ඇඳන් නාල අනික කාමරේට ගේනවා. ආයෙ අරක වේළුනාම ඒක කාමරේට ගෙනත් කැරි පිහපු කලිසම ඇඳන් උදේට නානවා.:sick:
    උබ කලිසම් ඇදන් ද නාන්නෙ
    මම නම් අමු හෙළුවෙන් නාන්නෙ
    නාන ගමනුත් ජිස් පාරක් අදිනවා.
    මට නම් කැරිම මෝල බං. ලෙඩක් ද කිලත් හිතෙනව.
    සමහර වෙලාවට පාලු පාරවල් වලදිත් ගහල තියෙනවා. චූබරට නගිනව බං මට. ගහන එකේ ඉවරයක් නෑ.
    කොච්චර ගැහුවත් තාම හිතේ තියෙන ෆැන්ටසි නම් කරගන්න බැරි උනා.
    කෙල්ලෙකුගෙ කොන්ඩෙට පාරක් විදින්න ආසයි. ජනේලෙකින් පාරක් විදින්න ආසයි. ඒත් බයයි කවුරුත් දකී ද කියල
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,416
    1
    62,070
    113
    Mother Earth
    මොකක්ද මේ අලුත් කලිසම් ජාතිය බන්
    ඇයි උබ එළියෙ ළිඳ ළඟ හෙළුවෙන්ද නාන්නෙ ?


    උබ කලිසම් ඇදන් ද නාන්නෙ
    මම නම් අමු හෙළුවෙන් නාන්නෙ
    නාන ගමනුත් ජිස් පාරක් අදිනවා.
    මට නම් කැරිම මෝල බං. ලෙඩක් ද කිලත් හිතෙනව.
    සමහර වෙලාවට පාලු පාරවල් වලදිත් ගහල තියෙනවා. චූබරට නගිනව බං මට. ගහන එකේ ඉවරයක් නෑ
    මම ඉස්සර O/L ඉවර වෙලා ගෙදර ඉන්න කාලෙ වගේ. internet cafe එකකට ගිහින් අතේ ගැහුවා. දොර වහලනෙ තියෙන්නෙ. බඩු ටික ගෑවා මේසෙ ලෑල්ල යට. ;-)
     

    EkLadka

    Well-known member
  • Nov 6, 2018
    992
    148
    63
    ඇයි උබ එළියෙ ළිඳ ළඟ හෙළුවෙන්ද නාන්නෙ ?



    මම ඉස්සර O/L ඉවර වෙලා ගෙදර ඉන්න කාලෙ වගේ. internet cafe එකකට ගිහින් අතේ ගැහුවා. දොර වහලනෙ තියෙන්නෙ. බඩු ටික ගෑවා මේසෙ ලෑල්ල යට. ;-)
    කැරිම ආතල් නෙ උබත් ගන්නෙ
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    Indonesiawe ghin nam sex karanne sex karata passe cope kamituwe report eka hadanna one hamuta oni widihata. nathnam ayth indonesiawe yanna bari wei. :D :yes: :D
    හම්බෝ බන් උබනම් . ජෙප්ප එනකොටම ලිදේ :lol:
     

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    ඇත්තටම සීනි තියනවා බන් ! තාම 27 යි !




    මටත් පුරුද්දට ගිහින් නිදා ගද්දි ගහන සින් එක !
    බිජ්ජ කූබි කයි හුතතෝ
     
    • Haha
    Reactions: Devil_D

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    ඇයි උබ එළියෙ ළිඳ ළඟ හෙළුවෙන්ද නාන්නෙ ?



    මම ඉස්සර O/L ඉවර වෙලා ගෙදර ඉන්න කාලෙ වගේ. internet cafe එකකට ගිහින් අතේ ගැහුවා. දොර වහලනෙ තියෙන්නෙ. බඩු ටික ගෑවා මේසෙ ලෑල්ල යට. ;-)
    තොගේ බිජ්ජේ හොරි ඇති යකෝ
     

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    මන් නම් ගැහුවට පස්සේ ටිකක් වෙලා ඉදල ආපහු ගහනවා පක ලෙලි යනකම්.


    යකෝ නිදිමත අවට නිදාගන්න එපා .. අපහු ගහපන් කොහොම හරි
    Salli dunna drink ekak demma pool eke newa gedara awa
    තමන්ගේ ගැනිට ගහනකොට ඔහොම කරන්න බෑ
     
    Last edited:

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    ගෙදර යනවා...
    බඩුවකට හරි හොර ෂොට් එකකට හරි ගහල නම් අවුලක් නෑ. ගෙදර ගෑනිට ගැහුවට පස්සේ උබ ගෙදරින් එලියට යනවද ?
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    aruta monahari kiuwahama ubata ridenne ubalage ammata polin danna aru jepponge gedara aran yanawada ban



    jeppek newei kiyannema jeppek mokada jeppek nowena ekek man jeppek newe kiyanne na.... Jvp un polim danne ammalata newe punchi ammalata . Oya kota jvp set walata puluwanda oi polim danna .unta polim danne Ranil Hamu. :D :yes: :D uba anunge polim hoyanna kalin gedara inna punchi amma parissam karaganin lapakotagen.:D:yes::D


    mama pahadiliuwa kiuwa mama kisima pakshekata ne kiyala,

    mama comment kare uba hema thread ekatama jeppo adala ganna nisa ubata jeppo ekka thara athi ubalage ammata poin dala uba ipaduna nisa wenna athi
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    mama pahadiliuwa kiuwa mama kisima pakshekata ne kiyala,

    mama comment kare uba hema thread ekatama jeppo adala ganna nisa ubata jeppo ekka thara athi ubalage ammata poin dala uba ipaduna nisa wenna athi
    Kuhaka lapakota pahadiliwa kiwwa kalugal iwara wenwa kiyala ko iwara unada? e wage uba wage dote jvp ballek jvp newe kiwwa kiyala wadak na.meke okkoma dannawa uba kuhaka jvp karayek kiyala..:D:yes::D

    uba hithana widiha anuwa hama ekatama jvp ballo specially kuhaka lapakota rajapakshalata baninne lapakotage ammata tabuttegama dorak nathi gedarata panala rajapakshala polim dapu nisada? :D:yes:;):D

    ammala punchi ammalata polim dana eka ithin jvp nayakayange indalahatine ithin ubath ube ammata polim danawa athi anura kumara wagema. habai ithin oya kalu kota unta poddak usa yanna wei polim danna kalin nathnam danissata tama lapkotata polim danna wenne :D:yes:;):D
     
    • Haha
    Reactions: Silly point

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Kuhaka lapakota pahadiliwa kiwwa kalugal iwara wenwa kiyala ko iwara unada? e wage uba wage dote jvp ballek jvp newe kiwwa kiyala wadak na.meke okkoma dannawa uba kuhaka jvp karayek kiyala..:D:yes::D

    uba hithana widiha anuwa hama ekatama jvp ballo specially kuhaka lapakota rajapakshalata baninne lapakotage ammata tabuttegama dorak nathi gedarata panala rajapakshala polim dapu nisada? :D:yes:;):D

    ammala punchi ammalata polim dana eka ithin jvp nayakayange indalahatine ithin ubath ube ammata polim danawa athi anura kumara wagema. habai ithin oya kalu kota unta poddak usa yanna wei polim danna kalin nathnam danissata tama lapkotata polim danna wenne :D:yes:;):D


    aniwa tho ipadila thiyenne jeppek thoga ammata horen arala thama eka mata sure
     
    • Haha
    Reactions: Identity

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    aniwa tho ipadila thiyenne jeppek thoga ammata horen arala thama eka mata sure
    ubata sure une lapakota dinai kiyala e wage nugath kuhaka jvp karyonta kalugal iwara wenawa kiyalath sure une.:D:yes::D
    . JVP unta unge ganunta araganna baruwa innawa kalu kota ewain.


    Kuhaka kota jvp unge owa hodai Ritzburry chocolate fingers walata. owain arinna puluwan nam oi bappage lamaya ekka naki punchi amma ussan enawada oi kellek badinne nathuwa kuhaka lapakota :D :yes: ;) :D
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Silly point