සෙක්ස් කරාට පස්සේ කරන්න ඕන දේවල්

dasith077

Well-known member
  • Jun 18, 2009
    2,003
    1,767
    113
    Ⓔᗩ𝓇ţħ
    CRINGY AF
    tenor.gif
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ubata sure une lapakota dinai kiyala e wage nugath kuhaka jvp karyonta kalugal iwara wenawa kiyalath sure une.:D:yes::D
    . JVP unta unge ganunta araganna baruwa innawa kalu kota ewain.


    Kuhaka kota jvp unge owa hodai Ritzburry chocolate fingers walata. owain arinna puluwan nam oi bappage lamaya ekka naki punchi amma ussan enawada oi kellek badinne nathuwa kuhaka lapakota :D :yes: ;) :D


    AI BAN UBA JEPPANGE EWA MATA KIYANNE, AI UBA OCHARA RAWATILA INNE MAMA JEPPEK KIYALA.
    MAMA JEPPEK TOIYEK BAI WAHALEK NEWEI,
    LANKAWETH NEWEI INNE
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    AI BAN UBA JEPPANGE EWA MATA KIYANNE, AI UBA OCHARA RAWATILA INNE MAMA JEPPEK KIYALA.
    MAMA JEPPEK TOIYEK BAI WAHALEK NEWEI,
    LANKAWETH NEWEI INNE
    Ammala, punchi ammala gana sex katha danne jvp karayo tama e nisa jvp nowenna act karanna oni nam ammala gawanna epa. mokada jvp karayo kiyanne ammalata punchi ammalata gahana jathiayk nathi kuhaka, irisiyakara wairaya piriunu ganan bari kuhaka un kiyala hamoma dannawa. ayth jvp newe kiyala act karaddi hoadata act karanna kuhaka jvp babo. :D :yes: ;) :D

    hikzzzzk jeppek newe kiyala tama okkoma jeppo kiyanne .jeppone ewa daka gaman duwagena awlla unwa defend karanne. uba wagema tawa dennekwa man dannawa e okkma eka wiidihe jvp reply dala jeppo newe kynawa. jvp kuhaka ballo swadina wela hitiya mathakda 2019 ? hikzzz dan jvp ekenma ghin lapakotath kiyai u jvp newe malik sir ekka unp kiyala.. :D:yes:;):D
     
    • Haha
    Reactions: Silly point

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    දවසක් මන් ටැබා පාරක් ගහලා ගැහුවා බඩුවකට එලි වෙනකම්. ඒ ගහලත් බදු ගියේ නෑ.ආතල් එක වැඩි බන්. ඒ වෙලාවට මේකේ කියන දේවල් මතක් වෙන්නේ නෑ ඒ වෙලාවට .
     

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    අපි සෙස් කරද්දි පිරිමි කෙනෙක්නම් ඉක්මනට අනික්කෙනාගෙ ඇඳුම් ගලවලාදාන්න ට්‍රයි කරන්නේ. හැබැයි සෙස් ඉවරවුනාම අනිත්කෙනාගෙ ඇඳුම් ගැනහෙවිල්ලක් නෑ තමන් ඇඳගන්නවා මිසක්.
    උබ කියන්නේ වැඩේ ඉවර වුනාට පස්සේ ඇදුම් අන්දන්න කියලද
     
    Last edited:

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    මතක ඇතුව චූ කරලා බුදියගනිල්ලා නැත්තං UTI ආපුවාම ඇඬෙනවා.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    උබලගේ බැස්ස පයිය උරන කෙල්ලො නැද්ද . එම එකක් සෙට් වෙලා ගහල ඉවර උනාම සැහෙන වෙලාවක් බැස්ස එක උර උර හිටියා . මුල් විනාඩි 10 මෙලෝ මගුලක් මට දැනෙන්නේ නැ සීතලක් ඇරෙන්න විනාඩි 20 පස්සේ ආයේ නැඩ සයිස් කරා , දැන් හරි කියලා ආයේ කරමුද ඇහුවා අමාරුද ඇහුවා . අවුලක් නැති එකේ එයාටම සමාරම්භය අරන් දෙන්න කියලා මඩ වලට පොල් කැඩුවා.
     
    • Love
    Reactions: spacecowboy

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    උබලගේ බැස්ස පයිය උරන කෙල්ලො නැද්ද . එම එකක් සෙට් වෙලා ගහල ඉවර උනාම සැහෙන වෙලාවක් බැස්ස එක උර උර හිටියා . මුල් විනාඩි 10 මෙලෝ මගුලක් මට දැනෙන්නේ නැ සීතලක් ඇරෙන්න විනාඩි 20 පස්සේ ආයේ නැඩ සයිස් කරා , දැන් හරි කියලා ආයේ කරමුද ඇහුවා අමාරුද ඇහුවා . අවුලක් නැති එකේ එයාටම සමාරම්භය අරන් දෙන්න කියලා මඩ වලට පොල් කැඩුවා.
    ටැබා පාරක් ගහල ගහල බලපන් .ගහන්න පුළුවන් ඕන තරම් වෙලා .. බහින්නේත් නෑ
     
    • Like
    Reactions: Don GasCan

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    ටැබා පාරක් ගහල ගහල බලපන් .ගහන්න පුළුවන් ඕන තරම් වෙලා .. බහින්නේත් නෑ

    ක්ලබ් ගියොත් නම් පෙති කාලක් හෝ බාහයක් දානව කරවෙන්න . නැත්තම් නැවුම් වාජීකරනය ත්‍රයියාවලෝකන මාත්‍රාව තමා . උපරිම වින්දනය. අනිත් දවසේ දනවා ඉතින් 😂
     

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    ක්ලබ් ගියොත් නම් පෙති කාලක් හෝ බාහයක් දානව කරවෙන්න . නැත්තම් නැවුම් වාජීකරනය ත්‍රයියාවලෝකන මාත්‍රාව තමා . උපරිම වින්දනය. අනිත් දවසේ දනවා ඉතින් 😂
    අඩෝ එක පාරක් මට සුද්දියෙක් සෙට් උන ගහන්න අරුගම්බේ පර්ටි එකකට ගිහින් . බීච් එකේ තියාගෙන ගැහුවා . එකිත් බහින්න දෙන්නෙම නෑ බන් ආපහු අවුස්සලා ගන්නවා . උදේ නැගිට ගන්නවත් පන නැතුව හිටියේ ...
     

    nadun_chat

    Junior member
  • May 1, 2008
    45
    21
    8
    අඩෝ එක පාරක් මට සුද්දියෙක් සෙට් උන ගහන්න අරුගම්බේ පර්ටි එකකට ගිහින් . බීච් එකේ තියාගෙන ගැහුවා . එකිත් බහින්න දෙන්නෙම නෑ බන් ආපහු අවුස්සලා ගන්නවා . උදේ නැගිට ගන්නවත් පන නැතුව හිටියේ ...
    අම්බෝ බන් සැප නේ :-D:-D:-D:-D
     
    • Haha
    Reactions: spacecowboy

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ක්ලබ් ගියොත් නම් පෙති කාලක් හෝ බාහයක් දානව කරවෙන්න . නැත්තම් නැවුම් වාජීකරනය ත්‍රයියාවලෝකන මාත්‍රාව තමා . උපරිම වින්දනය. අනිත් දවසේ දනවා ඉතින් 😂

    පෙති කාලක් හෝ බාහයක් දානව කරවෙන්න . නැත්තම් නැවුම් වාජීකරනය ත්‍රයියාවලෝකන මාත්‍රාව තමා
    mokakda ban mewaye details dapanko tikak
     
    • Like
    Reactions: spacecowboy

    spacecowboy

    Junior member
  • Oct 30, 2018
    64
    13
    8
    පෙති කාලක් හෝ බාහයක් දානව කරවෙන්න . නැත්තම් නැවුම් වාජීකරනය ත්‍රයියාවලෝකන මාත්‍රාව තමා
    mokakda ban mewaye details dapanko tikak
    මෙන්න මූට පොඩ්ඩක් තේරුම් කරලා දීපන් බන් ..
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    පෙති කාලක් හෝ බාහයක් දානව කරවෙන්න . නැත්තම් නැවුම් වාජීකරනය ත්‍රයියාවලෝකන මාත්‍රාව තමා
    mokakda ban mewaye details dapanko tikak
    එක්ස්ටසි
    ගංජා/ගුලි