සෝනි Experia 1 මාක් ii ෆෝන් එකක් ගන්න ඕනි,

xVOLDYx

Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    ලංකාවේ ගන්න තියෙන්නෙ International version එක නෙවෙයිනෙ. Japan වලට හදන used/refurbished ඒවා තමයි මෙහේ shop වල විකුණන්න තියෙන්නෙ. පහුගිය දවස්වල රු 60,000 - 65,000 අතර තමයි තිබුණේ

    ඕකේ docomo, au කියලා carrier දෙකක models එනවා (ලංකාවේ Dialog වගේ). Japanese apps එනවා, camera shutter sound එක settings වලින් disable කරන්න බෑ, signal හොඳට එන්නෙ නැතිවෙන්න පුලුවන්. VoLTE, 5G වගේ ඒවා වැඩකරන එකක් නෑ

    au version එක ගත්තොත් ඒකට global rom එකක් flash කරලා අර shutter sound disable කරගෙන, VoLTE, 5G වගේ ඒවා හදාගන්න පුලුවන් (5G හරියටම වැඩකරයිද දන්නෙ නෑ)
    docomo ගත්තොත් global rom flash කරන්න වගේ වැඩ බැරි හින්දා au එකක්ම ගන්න එක හොඳයි.

    ගන්න කලින් battery health test එක බලලා ගන්න. සමහර තැන්වල 2000 mAh ගණන්වල ඒවා විකුණනවා, ඒවා ගන්න එපා. පුලුවන් තරම් 3500 mAh වගේ එකක් ගන්න බලන්න. ඔය phone එකේ display එක හින්දා ඉක්මනට battery බහිනවා. Original එන්නෙත් 4000 mAh හින්දා ඒකත් බාගෙකට විතර අඩුවුණ එකක් අරගෙන පාවිච්චි කරන්න අමාරු වෙයි.

    ගන්න shop එකක් recommend කරන්න බෑ මොකද brand new device නෙවෙයිනෙ. අවුලක් වුණොත් 1 to 1 replace කරන, 1 month වගේ warranty එකක් දෙන shop එකකින් ගන්න.

    reviews වලින් හොඳයි Xperia Technologies
    වෙන තැනකින් ගන්නවා නම් ගිහින් phone එක හොඳට check කරලා ගන්න. වැඩි විස්තර fb group වල තියෙනවා, ඒවත් බලන්න ගන්න කලින්
    facebook.com/groups/sonymobilelk
     

    DragonT

    Well-known member
  • May 31, 2019
    610
    582
    93
    Nawalapitiya
    Thanks brother

    tha
    ලංකාවේ ගන්න තියෙන්නෙ International version එක නෙවෙයිනෙ. Japan වලට හදන used/refurbished ඒවා තමයි මෙහේ shop වල විකුණන්න තියෙන්නෙ. පහුගිය දවස්වල රු 60,000 - 65,000 අතර තමයි තිබුණේ

    ඕකේ docomo, au කියලා carrier දෙකක models එනවා (ලංකාවේ Dialog වගේ). Japanese apps එනවා, camera shutter sound එක settings වලින් disable කරන්න බෑ, signal හොඳට එන්නෙ නැතිවෙන්න පුලුවන්. VoLTE, 5G වගේ ඒවා වැඩකරන එකක් නෑ

    au version එක ගත්තොත් ඒකට global rom එකක් flash කරලා අර shutter sound disable කරගෙන, VoLTE, 5G වගේ ඒවා හදාගන්න පුලුවන් (5G හරියටම වැඩකරයිද දන්නෙ නෑ)
    docomo ගත්තොත් global rom flash කරන්න වගේ වැඩ බැරි හින්දා au එකක්ම ගන්න එක හොඳයි.

    ගන්න කලින් battery health test එක බලලා ගන්න. සමහර තැන්වල 2000 mAh ගණන්වල ඒවා විකුණනවා, ඒවා ගන්න එපා. පුලුවන් තරම් 3500 mAh වගේ එකක් ගන්න බලන්න. ඔය phone එකේ display එක හින්දා ඉක්මනට battery බහිනවා. Original එන්නෙත් 4000 mAh හින්දා ඒකත් බාගෙකට විතර අඩුවුණ එකක් අරගෙන පාවිච්චි කරන්න අමාරු වෙයි.

    ගන්න shop එකක් recommend කරන්න බෑ මොකද brand new device නෙවෙයිනෙ. අවුලක් වුණොත් 1 to 1 replace කරන, 1 month වගේ warranty එකක් දෙන shop එකකින් ගන්න.

    reviews වලින් හොඳයි Xperia Technologies
    වෙන තැනකින් ගන්නවා නම් ගිහින් phone එක හොඳට check කරලා ගන්න. වැඩි විස්තර fb group වල තියෙනවා, ඒවත් බලන්න ගන්න කලින්
    facebook.com/groups/sonymobile
    Thank you, watinawa adahas tika.
    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 3:14 PM
     
    • Like
    Reactions: xVOLDYx

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,305
    4,661
    113
    ලංකාවේ ගන්න තියෙන්නෙ International version එක නෙවෙයිනෙ. Japan වලට හදන used/refurbished ඒවා තමයි මෙහේ shop වල විකුණන්න තියෙන්නෙ. පහුගිය දවස්වල රු 60,000 - 65,000 අතර තමයි තිබුණේ

    ඕකේ docomo, au කියලා carrier දෙකක models එනවා (ලංකාවේ Dialog වගේ). Japanese apps එනවා, camera shutter sound එක settings වලින් disable කරන්න බෑ, signal හොඳට එන්නෙ නැතිවෙන්න පුලුවන්. VoLTE, 5G වගේ ඒවා වැඩකරන එකක් නෑ

    au version එක ගත්තොත් ඒකට global rom එකක් flash කරලා අර shutter sound disable කරගෙන, VoLTE, 5G වගේ ඒවා හදාගන්න පුලුවන් (5G හරියටම වැඩකරයිද දන්නෙ නෑ)
    docomo ගත්තොත් global rom flash කරන්න වගේ වැඩ බැරි හින්දා au එකක්ම ගන්න එක හොඳයි.

    ගන්න කලින් battery health test එක බලලා ගන්න. සමහර තැන්වල 2000 mAh ගණන්වල ඒවා විකුණනවා, ඒවා ගන්න එපා. පුලුවන් තරම් 3500 mAh වගේ එකක් ගන්න බලන්න. ඔය phone එකේ display එක හින්දා ඉක්මනට battery බහිනවා. Original එන්නෙත් 4000 mAh හින්දා ඒකත් බාගෙකට විතර අඩුවුණ එකක් අරගෙන පාවිච්චි කරන්න අමාරු වෙයි.

    ගන්න shop එකක් recommend කරන්න බෑ මොකද brand new device නෙවෙයිනෙ. අවුලක් වුණොත් 1 to 1 replace කරන, 1 month වගේ warranty එකක් දෙන shop එකකින් ගන්න.

    reviews වලින් හොඳයි Xperia Technologies
    වෙන තැනකින් ගන්නවා නම් ගිහින් phone එක හොඳට check කරලා ගන්න. වැඩි විස්තර fb group වල තියෙනවා, ඒවත් බලන්න ගන්න කලින්
    facebook.com/groups/sonymobilelk
    meka hari. nattan rata giyapu welawaka ganna puluwan. 3.5 laks to 6 laks atare yanawa alut international versions
     
    • Like
    Reactions: xVOLDYx

    xVOLDYx

    Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    5 ii ගන්න එපා, තරහාකාරයෙක්ටවත් ගන්න කියන්න එපා :no:
    කොච්චර හොඳට පරිස්සමට පාවිච්චි කරත් කොයිවෙලාවෙහරි display එකේ green lines එන්න පුලුවන්ලු. අලුතෙන් display එකක් දැම්මත් ආයෙ එන්න පුලුවන්ලු. ඕකට විසඳුමක් නෑ තවම. සමහරු 5 ii විකුණනවා ඔය ප්‍රශ්නය දන්නෙ නැති අයව රවට්ටලා
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: DragonT and eksudda

    DragonT

    Well-known member
  • May 31, 2019
    610
    582
    93
    Nawalapitiya
    1 eka 5 ekata wadiya hodai neda

    meka hari. nattan rata giyapu welawaka ganna puluwan. 3.5 laks to 6 laks atare yanawa alut international versions
    ammo. use ekak ganna eka labai
    ------ Post added on Jan 2, 2024 at 11:55 AM

    5 ii ගන්න එපා, තරහාකාරයෙක්ටවත් ගන්න කියන්න එපා :no:
    කොච්චර හොඳට පරිස්සමට පාවිච්චි කරත් කොයිවෙලාවෙහරි display එකේ green lines එන්න පුලුවන්ලු. අලුතෙන් display එකක් දැම්මත් ආයෙ එන්න පුලුවන්ලු. ඕකට විසඳුමක් නෑ තවම. සමහරු 5 ii විකුණනවා ඔය ප්‍රශ්නය දන්නෙ නැති අයව රවට්ටලා
    1 ii eketh green line enawada?
    ------ Post added on Jan 2, 2024 at 11:55 AM
     

    xVOLDYx

    Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    1 ii eketh green line enawada?
    1ii එකේ දැනට එහෙම මොනවාත් ලොකු අවුලක් නෑ. මං දැක්කා ලංකාවෙ පාවිච්චි කරලා විකුණන්න තිබුණ සමහර phone එකක දෙකක fingerprint වැඩ කරන්නෙ නෑ කියලා. ඒක පාවිච්චි කරපු කෙනා අතින් damage වෙලා වෙන්නත් පුලුවන්, සමහරවිට phone එක පරණ හින්දා වෙන්නත් ඇති

    1 eka 5 ekata wadiya hodai neda
    1 තමයි flagship series එක. 5 series ගොඩක් දුරට 1 වලට සමානයි, වෙනස තියෙන්නෙ size එකයි display එකයි තමයි ගොඩක්ම. 5 series එක release කරන්නෙ 1 release කරලා මාස ගාණකට පස්සෙ හින්දා පොඩි පොඩි දේවල් improve වෙලා තියෙනවා. සමහරු 5 වලට කැමතියි size එක 1 වලට වඩා පොඩි හින්දා, battery ත් ටිකක් වැඩිපුර තියාගන්න පුලුවන් display resolution අඩු හින්දා.

    ඒත් 5 ii වල green line එන හින්දා අරන් තේරුමක් නෑ. 5 series එකේ අනිත් phone වල නම් දැනට එහෙම අවුලක් නෑලු. (5, 5iii, 5iv, 5v)
     
    • Like
    Reactions: DragonT